Σήμερα, Τρίτη 31 – 03 – 2026, πραγματοποιήθηκε εκδρομή στο Μητροπολιτικό Πάρκο «Αντώνης Τρίτσης» στο Ίλιον με τη συμμετοχή όλων των μαθητών και μαθητριών του σχολείου μας. Επιπλέον, μαθήτριες της Α΄ τάξης διασκέδασαν συμμετέχοντας σε Κυνήγι Θησαυρού (Scavenger Hunt), που είχε δημιουργηθεί σε ηλεκτρονική μορφή μέσω του προγράμματος Goosechase από την εκπαιδευτικό κ. Μαυροζούμη Ανδρομάχη, στα πλαίσια ενίσχυσης της χρήσης των ψηφιακών εργαλείων στην εκπαίδευση και του ευρωπαϊκού σεμιναρίου «Digital Tools for Cultural Heritage Education».

