Μέσα από μια φανταστική «Δίκη του Μολιέρου», οι μαθητές του γαλλόφωνου Β1 τμήματος του σχολείου μας, παρουσίασαν ένα ευρηματικό θεατρικό δρώμενο συμμετέχοντας στο 3ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Μαθητών Πειραιά, που διοργανώθηκε από τη ΔΙΔΕ Πειραιά – Τομέας Πολιτιστικών Θεμάτων.
Η συμμετοχή στο Φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε στις 20 Μαρτίου 2026, στον Πολυχώρο «Μάνο Λοΐζο», Θηβών 245, Νίκαια και υλοποιήθηκε με την επιστημονική καθοδήγηση της καθηγήτριας του σχολείου μας κ. Ραφαηλίδου Ραχήλ ΠΕ05.
Το εν λόγω φεστιβάλ εντάσσεται στα πλαίσια του εορτασμού της Διεθνούς Ημέρας Γαλλοφωνίας!






