Το 7ο Πειραματικό Γυμνάσιο Καλαμάτας & το Τμήμα Γεωπονίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
πέτυχαν το …ταξίδι τους “A journey in the center of the cell – 7ο Πειραματικό Γυμνάσιο Καλαμάτας
Ταξίδι στο εσωτερικό του κυττάρου”!
Τα παιδιά παρατήρησαν τα κύτταρα στα μικροσκόπια. Στη συνέχεια φύτεψαν σπόρους παραδοσιακών ποικιλιών λαχανικών στο προαύλιο του σχολείου. Σκάλισαν, φύτευσαν, πότισαν, ήρθαν σε επαφή με τη γη… |
  |
Πρώτα- πρώτα μαζεύτηκαν στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων. Μετά το καλωσόρισμα από το Διευθυντή του 7ου Πειραματικού Γυμνασίου Καλαμάτας, κ. Ιωάννη Καρακατσιάνη και το χαιρετισμό από το Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ν Μεσσηνίας, κ. Ιωάννη Φραγκή
άκουσαν τις ομιλίες του Προέδρου του Τμήματος Γεωπονίας του Παν/μίου Πελ/σου, καθηγητή
κ. Αναστασίου Δάρρα για τη σημασία των σπόρων και του Αντιπροέδρου του Τμήματος Γεωπονίας του Παν/μίου Πελ/σου, κ. Επαμεινώνδα Κάρτσωνα.
Είδαν διαδραστικά το φυτικό κύτταρο από την κ. Μαρίας Ξαπλαντέρη, μέλους ΕΔΙΠ του Τμήματος Γεωπονίας του Παν/μίου Πελ/σου κι άκουσαν τη Μελίνα και τη Νεφέλη, μαθήτριες της Γ’ τάξης, να τους εξηγούν τον όρο και τις δράσεις της Κυκλικής Οικονομίας.
 
|
    |
Ακολούθως προέβησαν σε σποροφύτευση σπάνιων σπόρων λαχανικών με τη συνδρομή των καθηγητών του Τμήματος Γεωπονίας του Παν/μίου Πελ/σου, κ. Τσιλιάνου Δημήτριου, Νηφάκου Καλλίμαχου και ασφαλώς της κ. Τσερπέ Ιωάννας, υπεύθυνης του Ομίλου Κυκλικής Οικονομίας.
Φύτευσαν φασόλια, κόκκινο ραπανάκι (ένα ακριβό και σπάνιο στην εύρεση είδος) , τομάτες Κυθήρων, πιπεριές, μελιτζάνες, όλα από το υλικό του Παν/μίου Πελ/σου. Είχαν ετοιμάσει από πριν το λαχανόκηπό τους. |
   |
Τέλος τα παιδιά του Ομίλου Κυκλικής Οικονομίας παρακολούθησαν την εξέλιξη του κύτταρου μέσα από τα μικροσκόπια στην Αίθουσα Φυσικών Επιστημών του 7ου Πειραματικού Γυμνασίου Καλαμάτας με την εποπτεία της κ. Ξαπλαντέρη (Παν/μιο Πελ/σου) και της κ. Καραγιάννη (Σχολικής Συμβούλου Φυσικών ν. Μεσσηνίας και Λακωνίας). |
 |
Το σχολείο μας θα συνεχίσει τη συνεργασία με το Τμήμα Γεωπονίας, αφού συμφωνήθηκε να προωθηθούν όλες οι διαδικασίες, ώστε να αναλάβει το Τμήμα Γεωπονίας τον εξωραϊσμό του εξωτερικού χώρου του σχολείου κατά τη νέα σχολική χρονιά με τη φύτευση των κατάλληλων δένδρων, λουλουδιών και λαχανικών. |
 |
 |
 |
 |
 |
Ήταν μία σειρά ωφέλιμων βιωματικών δράσεων, από την οποία τα παιδιά μας σίγουρα μόνο να κερδίσουν είχαν. |
 |