Οι μαθητές και οι μαθήτριες ένωσαν τη φαντασία και την ευαισθησία τους, στέλνοντας ένα καθαρό μήνυμα υπέρ της ειρήνης και ενάντια στους πολέμους που πλήττουν τους λαούς και, κυρίως, τα παιδιά σε κάθε γωνιά του κόσμου.
Στο κέντρο της Πάτρας, η πλατεία Γεωργίου μετατράπηκε σε χώρο έκφρασης, συμμετοχής και δημιουργίας. Μέσα από ζωγραφιές, αφίσες, πανό, τραγούδια και εικαστικές παρεμβάσεις, τα παιδιά μίλησαν με τον δικό τους τρόπο για την ειρήνη, την αλληλεγγύη και τη φιλία των λαών.
Με χρώματα, στίχους και μουσικές, οι μαθητές εξέφρασαν την αντίθεσή τους στον πόλεμο και στα δεινά που προκαλεί, αναδεικνύοντας την ανάγκη για έναν κόσμο χωρίς βία, φόβο και ξεριζωμό.



