Είναι μεγάλη η χαρά μας γιατί, αν και πλησιάζουμε στο τέλος της σχολικής χρονιάς, το εργαστήρι φυσικής είναι έτοιμο! Μάλλον σχεδόν έτοιμο γιατί λείπουν κάποιες διακοσμητικές πινελιές που τις δουλεύουμε ακόμα… Η αίθουσα είναι έτοιμη για χρήση!!!Ο Χρήστος Ιατρούδης, η Σοφία Καραγιάννη και η Ιωάννα Μυλωνά φρόντισαν να το εξοπλίσουν με τα απαραίτητα υλικά και όργανα και ο Σύλλογος Γονέων του 7ου Δημοτικού μας προσέφερε έναν μεγάλο αποθηκευτικό χώρο και έναν υπέροχο και λειτουργικό πάγκο εργασίας!!! Έιναι ιδιαίτερη χαρά και τιμή για εμάς η πρόθυμη αρωγή του Συλλόγου Γονέων σε κάθε προσπάθεια μας για βελτίωση της σχολικής μας μονάδας!
Εργαστήριο έτοιμο για χρήση!!! Η αρχή έγινε ήδη!!!
