eTwinning – Δράσεις

Δράσεις eTwinning στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Ηλιούπολης κατά το σχολικό έτος 2024-2025

Θέμα: «W.A.T.E.R.: Wise Action Towards Environmental Responsibility»

Συνεργαζόμενα σχολεία από τις χώρες: Ελλάδα, Τουρκία, Ρουμανία, Τσεχία, Ιταλία και Πορτογαλία

 

Νοέμβριος 2024

Οι μαθητές/τριες των τμημάτων ΣΤ1 και ΣΤ2 παρουσιάστηκαν στους/στις μαθητές/τριες των συνεργαζόμενων σχολείων. Χρησιμοποίησαν το Forum του έργου με σκοπό να συστηθούν στους καινούριους φίλους τους. Μίλησαν για τον εαυτό τους και τα ενδιαφέροντά τους. Παρουσίασαν, επίσης, το σχολείο και τη χώρα τους. Συνεργάστηκαν και συνδημιούργησαν μια παρουσίαση του σχολείου. Συνεργάστηκαν και με τους/τις μαθητές/τριες του 5ου Δημοτικού Σχολείου Ηλιούπολης και του 9ου Δημοτικού Σχολείου Κερατσινίου μέσω κοινής εφαρμογής και δημιούργησαν ένα τουριστικό οδηγό της χώρας μας.

Μετάβαση στο padlet.com

Μετάβαση στο padlet.com

Δεκέμβριος 2024

Οι μαθητές/τριες των τμημάτων ΣΤ1 και ΣΤ2 απάντησαν σε ένα ψηφιακό κουίζ, μέσα από το οποίο κατέγραψαν τις συνήθειές τους σχετικά με τη χρήση του νερού στην καθημερινή τους ζωή και υπολόγισαν το αποτύπωμά τους. Στη συνέχεια, τα αποτελέσματα του κουίζ παρουσιάστηκαν με ραβδογράμματα και έγινε εξαγωγή συμπερασμάτων.

https://quizizz.com/join?gc=37910240

Ιανουάριος 2025

Οι μαθητές/τριες των τμημάτων ΣΤ1 και ΣΤ2, σε συνεργασία με τους/τις μαθητές/τριες του 5ου Δημοτικού Σχολείου Ηλιούπολης και του 9ου Δημοτικού Σχολείου Κερατσινίου, δημιούργησαν ένα μικρό βιβλίο για τον εταίρο τους στη Ρουμανία, στο οποίο κατέγραψαν την πρόσβαση στο νερό, τα αποθέματα νερού, το κλίμα και τον αντίκτυπό του στα αποθέματα νερού, τη μόλυνση των υδάτινων πόρων και τα μέτρα για τη βιώσιμη διαχείριση του νερού στη Ρουμανία.

romania_water_mini_book

Φεβρουάριος 2025

Οι μαθητές/τριες των τμημάτων ΣΤ1 και ΣΤ2 εργάστηκαν σε διακρατικές ομάδες και δημιούργησαν ψηφιακούς σελιδοδείκτες με θέμα την ασφαλή και σωστή χρήση του διαδικτύου.

Για να δείτε τους σελιδοδείκτες πατήστε εδώ

Μάρτιος 2025

Οι μαθητές/τριες των τμημάτων ΣΤ1 και ΣΤ2 συμμετείχαν σε πειράματα με θέμα το νερό.

Οι μαθητές/τριες του ΣΤ1 δημιούργησαν μία καθοδηγητική παρουσίαση με τις οδηγίες ενός πειράματος με θέμα το λιώσιμο των παγόβουνων και έθεσαν στα συνεργαζόμενα σχολεία ερωτήματα προς διερεύνηση.

Πείραμα : το λιώσιμο των παγόβουνων

Οι μαθητές/τριες του ΣΤ2, ακολουθώντας τις οδηγίες του 5ου Δημοτικού Σχολείου Ηλιούπολης, εκτέλεσαν πείραμα με θέμα τον κύκλο του νερού και κατέγραψαν σε βίντεο παρατηρήσεις και συμπεράσματα.

Πείραμα: σύννεφο βροχής σε ποτήρι

Απρίλιος 2025

Οι μαθητές/τριες των τμημάτων ΣΤ1 και ΣΤ2 συμμετείχαν σε διακρατικές ομάδες και συνδημιούργησαν ψηφιακές αφίσες με θέμα το νερό γράφοντας σλόγκαν και προσθέτοντας εικόνες. Στη συνέχεια, ψήφισαν το αγαπημένο τους πόστερ, που θα λειτουργήσει ως το λογότυπο του έργου μας.

ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΟΘΟΝΗ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Μάιος 2025

Οι μαθητές/τριες των τμημάτων ΣΤ1 και ΣΤ2 εμπνεύστηκαν και έγραψαν μία συνεργατική ψηφιακή ιστορία επιλέγοντας πίνακες και έργα τέχνης που αντιπροσωπεύουν σκηνές, συναισθήματα και σύμβολα, τα οποία σχετίζονται με το νερό, την ομορφιά του, τον σημαντικό ρόλο του στη ζωή και με τα προβλήματα που προκύπτουν από την έλλειψη ή τη μόλυνσή του.

 

Βράβευση των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τριών του σχολείου μας για τη συμμετοχή τους στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning το σχολικό έτος 2023-2024

Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/τριες του σχολείου μας τιμήθηκαν με την εθνική ετικέτα ποιότητας από την εθνική υπηρεσία υποστήριξης eTwinning, καθώς, επίσης, και με την ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας από την ευρωπαϊκή υπηρεσία υποστήριξης eTwinning για την συμμετοχή τους κατά το σχολικό έτος 2023-2024 στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Healthy Body, Healthy Mind”.

Συγχαρητήρια στους/στις εκπαιδευτικούς και στους μαθητές και τις μαθήτριες των τμημάτων Ε1 και Ε2!

ΕΘΝΙΚΗ ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ page 0001

esep project esep project eql pdf

national quality label project nql pdf pupils

Δράσεις eTwinning στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Ηλιούπολης κατά το σχολικό έτος 2023-2024

Θέμα: «Healthy Body – Healthy Mind»

Συνεργαζόμενα σχολεία από τις χώρες: Ελλάδα, Γαλλία, Τσεχία και Ισπανία

Οκτώβριος 2023

Οι μαθητές/τριες των τμημάτων Ε1 και Ε2 δημιούργησαν avatar στο εργαστήριο πληροφορικής. Στη συνέχεια, δημιουργήθηκε βίντεο παρουσίασής τους με τα avatar και μίλησαν για τον εαυτό τους και τα ενδιαφέροντά τους. Ακολούθως, συνεργάστηκαν και συνδημιούργησαν μία παρουσίαση του σχολείου τους. Συνεργάστηκαν, επίσης, με τους/τις μαθητές/τριες του 5ου Δημοτικού Σχολείου Ηλιούπολης και του 9ου Δημοτικού Σχολείου Κερατσινίου μέσω κοινόχρηστων εγγράφων και δημιούργησαν κουίζ για την παρουσίαση της χώρας τους.

Μετάβαση στο padlet.com

 

Μετάβαση στο padlet.com

 

Μετάβαση στο padlet.com

 

Μετάβαση στο padlet.com

 

Μετάβαση στο padlet.com

 

Για να δοκιμάσετε το Quizz ακολουθήστε τον σύνδεσμο

 

Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2023

Οι μαθητές/τριες των τμημάτων Ε1 και Ε2 μελετούν την ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων.

Συλλέγουν πληροφορίες για τον ολυμπιακό ύμνο και όρκο των αθλητών/τριών, εντοπίζουν διαφορές στα αγωνίσματα, καταγράφουν σημαντικές στιγμές και επιτεύγματα αθλητών/τριών.

Αναρτούν τα κείμενά τους και φωτογραφίες σε συνεργατικό ιστότοπο.

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ

 

Ιανουάριος 2024

Οι μαθητές/τριες των τμημάτων Ε1 και Ε2 (σε διακρατικές ομάδες) καταγράφουν την πορεία της ολυμπιακής φλόγας από την Ελλάδα έως το ολυμπιακό στάδιο στο Παρίσι  και δημιουργούν συνεργατικό ταξιδιωτικό οδηγό με πληροφορίες και πολυμεσικό υλικό για τις πόλεις-σταθμούς.

ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΟΘΟΝΗ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

 

Φεβρουάριος 2024

Οι μαθητές/τριες των τμημάτων Ε1 και Ε2 συμμετέχουν στην 4η Ελληνογαλλική Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή Εβδομάδα (5-9 Φεβρουαρίου), που διοργάνωσε το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας σε συνεργασία με άλλους φορείς. Οι μαθητές/τριες γνωρίζουν καταξιωμένους αθλητές/τριες και τους υποβάλουν ερωτήσεις.

Διακρατικές ομάδες μαθητών/τριών δημιουργούν κάρτες Domino με τους κανόνες που διέπουν την ασφαλή χρήση και πλοήγηση στο διαδίκτυο.

ΚΑΡΤΕΣ DOMINO – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

 

Μάρτιος 2024

Οι μαθητές/τριες των τμημάτων Ε1 και Ε2 δημιουργούν μαζί με τους/τις μαθητές/τριες των συνεργαζόμενων σχολείων ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής για αθλητές. Προτείνουν υγιεινά και θρεπτικά γεύματα και σνακ καθώς, επίσης, και νόστιμες συνταγές.

ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΟΘΟΝΗ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

 

Απρίλιος 2024

Οι μαθητές/τριες των τμημάτων Ε1 και Ε2 δημιουργούν ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με θέμα το ευ ζην. Κάθε συνεργαζόμενο σχολείο δημιουργεί ένα σετ τεσσάρων καρτών (είτε με ερωτήσεις είτε με προκλήσεις) εστιάζοντας σε διαφορετική πτυχή της ψυχοσωματικής ευεξίας.

Healthy Body Healthy Mind

Πραγματοποιούνται δράσεις ενημέρωσης των μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών των τμημάτων Ε1 και Ε2 από τις αθλήτριες Όλγα Βασδέκη και Μαρία Ανατολίεβνα Σαμορούκοβα. Οι δύο διακεκριμένες αθλήτριες, η πρώτη του στίβου (στο αγώνισμα του τριπλούν) και η δεύτερη της καλαθοσφαίρισης, απαντούν, επίσης, σε ερωτήσεις των παιδιών και κάνουν επίδειξη ασκήσεων και τεχνικών στα αθλήματα της ειδικότητάς τους. Ακολουθεί πρακτική εξάσκηση των παιδιών στην καλαθοσφαίριση.

Οι μαθητές/τριες των τμημάτων Ε1 και Ε2 γνωρίζουν, επίσης, τους Ολυμπιακούς Αγώνες με ένα διαφορετικό και πρωτότυπο τρόπο. Τα παιδιά έχοντας ως “βοηθό” τη βαλιτσούλα “Jeux, Art et Sport” του Γαλλικού Ινστιτούτου παίζουν και ανακαλύπτουν διάφορα αθλήματα μέσα από έργα τέχνης. Μαθαίνουν την ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων, τα πρόσωπα που διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο, τα σύμβολα και τις αξίες του Ολυμπισμού.

 

IMG 20240415 102243

IMG 20240415 111410

 

Μάιος 2024

Οι μαθητές/τριες των τμημάτων Ε1 και Ε2 συμμετέχουν σε διακρατικές ομάδες και συνδημιουργούν ψηφιακές αφίσες με θέμα την σωματική και ψυχική  ευεξία,  γράφοντας σλόγκαν και προσθέτοντας  εικόνες. Στη συνέχεια, ψηφίζουν το αγαπημένο τους πόστερ που θα λειτουργήσει ως το λογότυπο του έργου.

ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΟΘΟΝΗ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

 

Ιούνιος 2024

Οι μαθητές/τριες των τμημάτων Ε1 και Ε2 συμμετέχουν σε τηλεδιάσκεψη με τα συνεργαζόμενα σχολεία. Το ένα σχολείο απευθύνει ερωτήσεις στο άλλο δίνοντας την ευκαιρία στους/στις μαθητές/τριες να συνομιλήσουν μεταξύ τους. Επίσης, παίζουν ένα κουίζ με ερωτήσεις σχετικά με τους Ολυμπιακούς Αγώνες, την υγιεινή διατροφή και το ευ ζην.

Kahoot screenshot

Ακολουθεί η τελική αξιολόγηση του προγράμματος από τους/τις εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν σε αυτό, τους/τις μαθητές/τριες και τους γονείς τους.

winners

 

 


 

Βράβευση των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τριών του σχολείου μας για τη συμμετοχή τους στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning το σχολικό έτος 2022-2023

Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/τριες του σχολείου μας τιμήθηκαν με την εθνική ετικέτα ποιότητας από την εθνική υπηρεσία υποστήριξης eTwinning, καθώς, επίσης, και με την ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας από την ευρωπαϊκή υπηρεσία υποστήριξης eTwinning για τη συμμετοχή τους κατά το σχολικό έτος 2022-2023 στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Maths Tails”.

Συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς και στους μαθητές και τις μαθήτριες των τμημάτων Ε1, ΣΤ1 και ΣΤ2!

national quality label

 

MathsTails

 

 

Δράσεις eTwinning στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Ηλιούπολης κατά το σχολικό έτος 2022-2023

Θέμα: «365 penguins – 365 πιγκουίνοι»

Συνεργαζόμενα σχολεία από τις χώρες: Ελλάδα, Ιταλία, Γαλλία, Πορτογαλία και Μάλτα

 

Οκτώβριος 2022

  • Παρουσίαση μαθητών / μαθητριών μέσω ομιλούντων avatar.
    Οι μαθητές/τριες δημιουργούν ομιλούντα avatar στο εργαστήριο πληροφορικής με σκοπό να συστηθούν στους καινούργιους φίλους τους. Μιλούν για τον εαυτό τους και τα ενδιαφέροντα τους.

https://app.emaze.com/@ALOLRILQW/6th-grade-album#/1
https://app.emaze.com/@ALOOZTTRO/breaking-news-copy1
https://app.emaze.com/@ALOOZRWWO/our-virtual-class

  • Παρουσίαση χώρας: Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης συνεργάζονται διατμηματικά μέσω κοινόχρηστων εγγράφων στο εργαστήριο της πληροφορικής και συνθέτουν την παρουσίαση της χώρας μας.

Our Country

  • Παρουσίαση σχολείου: Οι μαθητές της Ε΄τάξης συνεργάζονται και συνδημιουργούν μια παρουσίαση του σχολείου μας.

Our school – 7ο Δημοτικό Σχολείο Ηλιούπολης

  • Δραστηριότητα ζωγραφικής με θέμα τον ήρωα – πιγκουίνο χρησιμοποιώντας κώδικα.
    Στα πλαίσια της εβδομάδας κώδικα οι μαθητές/τριες μας, ακολουθώντας τον κώδικα που μας έστειλαν οι Ιταλοί φίλοι μας,  ζωγραφίζουν και σχηματίζουν έναν πιγκουίνο σε διαφορετικές πόζες.

Ζωγραφική με τον πιγκουίνο

 

Νοέμβριος 2022

  • Σύνταξη του προφίλ του πιγκουίνου της ελληνικής ομάδας.
    Οι μαθητές/τριές μας παρακολουθούν βίντεο, μελετούν πληροφορίες  και ενημερώνονται για τα είδη των πιγκουίνων, τα χαρακτηριστικά τους, τον βιότοπό τους, τον τρόπο ζωής τους. Συνεργατικά με τους μαθητές/τριες του 9ου Δημοτικού Σχολείου Κερατσινίου, συντάσσουν το προφίλ του πιγκουίνου της ελληνικής ομάδας απαντώντας σε ερωτήσεις σε κοινόχρηστο έγγραφο.

travel book

Odysseus

  • Τηλεδιάσκεψη
    Οι μαθητές/τριές μας συμμετείχαν σε τηλεδιάσκεψη με σκοπό την γνωριμία με τα συνεργαζόμενα σχολεία και την παρουσίαση των πιγκουίνων κάθε χώρας. Οι μαθητές /τριές μας παρουσίασαν από κοινού με το 9ο Δημοτικό Σχολείο Κερατσινίου τον δικό μας πιγκουίνο «Οδυσσέα» και το ταξιδιωτικό ημερολόγιό του.
  • Φιλαναγνωσία
    Οι μαθητές/τριές μας διαβάζουν το βιβλίο 365 Πιγκουίνοι και στην Ελληνική και στην Αγγλική γλώσσα και συμμετέχουν σε δραστηριότητες φιλαναγνωσίας. Ηχογραφούν στην μητρική τους γλώσσα αποσπάσματα καθώς και αναδιήγηση της ιστορίας και τα μοιράζονται με τους εταίρους μας σε μια βιβλιοθήκη που αναδεικνύει τον γλωσσικό πλούτο των χωρών μας.
    Ο κωδικός πρόσβασης επισκέπτη (guest password) για να δείτε τα αποσπάσματα είναι ο εξής:
    Password: 365Penguins!
          The Whole Story: https://flip.com/cb821b91
          Book Incipit: https://flip.com/1efcf350
          The Penguins’ Names: https://flip.com/f27910ab
          The Strange Notes: https://flip.com/d9ebc0ae
          The Sister’s Outburst: https://flip.com/2e9b4a1f
          The Uncle’s Explanation: https://flip.com/6b061401

 

Δεκέμβριος 2022

  • Κατασκευή πιγκουίνου με ανακυκλώσιμα υλικά και δημιουργία tutorial.
    Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Ε1, ΣΤ1 και  ΣΤ2 χρησιμοποιούν ανακυκλώσιμα υλικά όπως χαρτί, τσόχα, βαμβάκι, χάρτινα κύπελλα και πιατάκια, πλαστικά μπουκάλια, χάρτινα ρολά και χρώματα και δημιουργούν πιγκουίνους. Στη συνέχεια, παρουσιάζουν τις κατασκευές τους μέσα από βίντεο και παρουσιάσεις.

https://padlet.com/reggianio/o0slntlh0dbywd1q/wish/2425177016

https://padlet.com/reggianio/o0slntlh0dbywd1q/wish/2424801235

https://padlet.com/reggianio/o0slntlh0dbywd1q/wish/2428861266

 

Ιανουάριος 2023

  • Οι μαθητές/τριες των τμημάτων Ε1 και ΣΤ1 δημιούργησαν προβλήματα μαθηματικών έχοντας ως πηγή έμπνευσης την πλοκή του βιβλίου «365 πιγκουίνοι».

Με τα προβλήματα όλων των συνεργαζόμενων σχολείων δημιουργήθηκε ένα ψηφιακό κουίζ.

To κουίζ για μεγαλύτερες τάξεις είναι διαθέσιμο εδώ: https://quizizz.com/admin/quiz/63c419857c9a6b001eb6068f?source=quiz_share

Το κουίζ για μικρότερους μαθητές είναι διαθέσιμο εδώ: https://quizizz.com/admin/quiz/63ced74e7f6073001dd45ad5?source=quiz_share

  • Οι μαθητές του ΣΤ1 συμμετείχαν σε τηλεδιάσκεψη με τα συνεργαζόμενα σχολεία και έπαιξαν το ψηφιακό παιχνίδι-κουίζ με τις μαθηματικές προκλήσεις.

Quizizz

 

Φεβρουάριος 2023

  • Οι μαθητές/τριες του Ε1 μέσω ασύγχρονης συνεργασίας με τους/τις μαθητές/τριες από το 9ο Δημοτικό Σχολείο Κερατσινίου δημιούργησαν μια συνεργατική παρουσίαση με καρτέλες για τα είδη ζώων της Ανταρκτικής.

Antarctic Animals Presentation Cards

  • Οι μαθητές/τριες του ΣΤ1 μελέτησαν πολυμεσικό υλικό για την κλιματική αλλαγή και δημιούργησαν έναν εννοιολογικό χάρτη με τις αιτίες και τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής και τρόπους αντιμετώπισής της. Ακόμη, οι μαθητές/τριες των τμημάτων ΣΤ1 και ΣΤ2 δημιούργησαν συνεργατικά ένα ψηφιακό παιχνίδι με τη μορφή τροχού με ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με την κλιματική αλλαγή. Επίσης, τα δύο τμήματα κατασκεύασαν μακέτες με το ίδιο θέμα.

CLIMATE CHANGE – SPIN THE WHEEL GAME

globe handicraft collage

 

collage climate change crafts

  • Σε συνεργασία με τα υπόλοιπα συνεργαζόμενα σχολεία δημιούργησαν ένα πολύγλωσσο λεξικό ηχογραφώντας όρους στην μητρική τους γλώσσα.
  • Όλο το υλικό όλων των συνεργαζόμενων σχολείων έχει αναρτηθεί στον ιστότοπο Maths tails – science lessons.

https://sites.google.com/view/maths-tails-science-lessons/home

  • Στο σχολείο φιλοξενήσαμε τον πιγκουίνο από την Ιταλία και την Πορτογαλία. Αφού οι μαθητές/τριες υπέγραψαν τα διαβατήριά τους, τους ξενάγησαν στους χώρους του σχολείου και μοιράστηκαν μαζί τους στιγμές από την σχολική καθημερινότητα. Οι μαθητές/τριες ανάρτησαν στιγμιότυπα, σκέψεις και συναισθήματα στα ταξιδιωτικά ημερολόγια των πιγκουίνων.

collagethe italian penguin

 

portuguese penguin collage

 

Μάρτιος 2023

  • Οι μαθητές/τριες συμμετείχαν σε διακρατικές ομάδες και συνδημιούργησαν ψηφιακές αφίσες με θέμα το περιβάλλον, την Ανταρκτική και την κλιματική αλλαγή γράφοντας σλόγκαν, προσθέτοντας ζωγραφιές, εικόνες και εικονίδια. Στη συνέχεια, ψήφισαν το αγαπημένο τους πόστερ, που θα λειτουργήσει ως το λογότυπο του έργου μας.

H έκθεση των συνεργατικών αφισών είναι διαθέσιμη εδώ: https://app.emaze.com/@ALOZCRRCL/posters

  • Το σχολείο μας επισκέφτηκε ο πιγκουίνος από την Γαλλία. Οι μαθητές/τριες υπέγραψαν το διαβατήριό του και με πολλή τρυφερότητα τον συμπεριέλαβαν στην ομάδα τους και μοιράστηκαν μαζί του σχολικές εμπειρίες. Οι μαθητές/τριες  κατέγραψαν εντυπώσεις και ανάρτησαν φωτογραφίες στο ταξιδιωτικό ημερολόγιο του πιγκουίνου.

collage of the French penguin

 

Απρίλιος 2023

Κυνήγι θησαυρού με κινητές συσκευές
Οι μαθητές-τριες έπαιξαν σε ομάδες ένα κυνήγι θησαυρού στους χώρους του σχολείου αναζητώντας τον κρυμμένο πιγκουίνο τον οποίο και εντόπισαν φέρνοντας εις πέρας περιβαλλοντικές και μαθηματικές αποστολές.

Flipbook

finding the penguin game collage

 

Μάιος 2023

Τελική τηλεδιάσκεψη 
Οι μαθητές-τριες συμμετείχαν στην τελευταία τηλεδιάσκεψη του προγράμματος, έπαιξαν με τους νέους φίλους τους από τα συνεργαζόμενα σχολεία ένα κουίζ γνώσεων με ερωτήσεις βασισμένες στο πρόγραμμα, αντάλλαξαν ευχές για καλό καλοκαίρι και μοιράστηκαν μηνύματα και ζωγραφιές σε έναν κοινό λευκοπίνακα.
final activity collage 0
img 0174

 

 

line

line

 

Βράβευση των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τριών του σχολείου μας για τη συμμετοχή τους στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning το σχολικό έτος 2021-2022

Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/τριες του σχολείου μας τιμήθηκαν με την εθνική ετικέτα ποιότητας από την εθνική υπηρεσία υποστήριξης eTwinning καθώς επίσης και με την ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας από την ευρωπαϊκή υπηρεσία υποστήριξης eTwinning για τη συμμετοχή τους κατά το σχολικό έτος 2021-2022 στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Finding our place in the world”. Συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς και στους μαθητές και τις μαθήτριες των τμημάτων Β, Ε1, ΣΤ1 και ΣΤ2!

pupil quality label ετικέτα ποιότητας

Our Place In the World

 

Δράσεις eTwinning στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Ηλιούπολης κατά το σχολικό έτος 2021-2022

Θέμα: “Finding our place in the world – Βρίσκοντας την θέση μας στον κόσμο”

Συνεργαζόμενα σχολεία από τις χώρες: Ελλάδα, Ισπανία, Τουρκία και Σλοβακία

 

  • Οι μαθητές/τριες των τμημάτων Β, Ε1, ΣΤ1 και ΣΤ2 δημιούργησαν γρίφους σε ψηφιακή μορφή με σκοπό οι καινούργιοι φίλοι και συνεργάτες μας να μαντέψουν την χώρα μας.

 

  • Οι μαθητές/τριες των δύο τμημάτων της ΣΤ’ τάξης συνεργατικά δημιούργησαν μια παρουσίαση της χώρας μας με πληροφορίες και φωτογραφίες.

ΕΛΛΑΔΑ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

 

  • Οι μαθητές/τριες της Β’ τάξης κατασκεύασαν μακέτα του σχολείου μας και οι μαθητές/τριες της Ε’ τάξης ανέλαβαν την περιγραφή του.

 

  • Στα πλαίσια της ασφαλούς περιήγησης στην πλατφόρμα του έργου, οι μαθητές/τριες δημιούργησαν avatars και επεξεργάστηκαν το προφίλ τους με την καθοδήγηση του καθηγητή της Πληροφορικής.

collage lab

 

  • Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού στις 20 Νοεμβρίου, στα πλαίσια του προγράμματος eTwinning πραγματοποιήθηκαν δράσεις από όλους τους εταίρους μας από 18/11/2021 έως 26/11/2021, οι οποίες φιλοξενούνται σε ένα συνεργατικό Padlet. Το σχολείο μας συμμετείχε με δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών/τριών στα τμήματα. Οι μαθητές/τριες των τμημάτων Β, Ε1, ΣΤ1 και ΣΤ2 συνεργατικά δημιούργησαν με την τεχνική του κολλάζ δύο αφίσες σε έντυπη και ψηφιακή μορφή. Το σχολείο μας συνεργάστηκε με το 9ο Δημοτικό Σχολείο Κερατσινίου (μέλος του προγράμματος Finding our place in the world) και συνδημιούργησαν μια ψηφιακή αφίσα.

Μετάβαση στο padlet.com

Posters – Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού

Poster 1 Poster 2 Poster 3

 

  • Οι μαθητές/τριες των τμημάτων Β, Ε1, ΣΤ1 και ΣΤ2 αντάλλαξαν χριστουγεννιάτικες ευχές με τους νέους φίλους τους από τα συνεργαζόμενα σχολεία.

Ch1Ch2

 

  • Διακρατικές ομάδες μαθητών/τριών δημιούργησαν κάρτες Domino που απεικονίζουν τα δικαιώματα των παιδιών.

Κάρτες Domino – Δικαιώματα των παιδιών

 

  • Έφτιαξαν διακρατικά λογότυπα και ψήφισαν το πιο αντιπροσωπευτικό λογότυπο για το project.

Voting logo

 

  • Γιόρτασαν την Ημέρα του Ασφαλούς Διαδικτύου με μια τηλεδιάσκεψη κατά τη διάρκεια της οποίας οι μαθητές/τριες έπαιξαν ένα παιχνίδι Kahoot με θέμα την ασφαλή χρήση και πλοήγηση στο διαδίκτυο.

conferencescorepodium

 

Video: Τα παιδιά συνεργάζονται και δημιουργούν τις σελίδες ενός netiquette book

 

  • Προσέγγισαν την διαφορετικότητα μέσα από την τέχνη και τα “Έξι καπέλα της σκέψης” του De Bono. Σε ένα συλλογικό τεύχος σχεδίασαν τον εννοιολογικό χάρτη της “διαφορετικότητας”, ανέπτυξαν την ενσυναίσθηση μέσα από έργα τέχνης που προβάλλουν την διαφορετικότητα, καθώς και μέσα από βιωματικές δράσεις- προκλήσεις, δημιούργησαν συννεφόλεξο με τα οφέλη που συνεπάγεται η αποδοχή της διαφορετικότητας, μοιράστηκαν τις αρνητικές σκέψεις που προκαλεί η προκατάληψη έναντι της διαφορετικότητας, κατέγραψαν και ζωγράφισαν τις προτάσεις τους για ένα συμπεριληπτικό σχολείο και διεξήγαγαν έρευνα για να εντοπίσουν το βαθμό στον οποίο τα συνεργαζόμενα σχολεία είναι συμπεριληπτικά.

book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

Προκλήσεις

 

  • Με φαντασία και συναίσθημα!!! Στην τελευταία δραστηριότητα οι μαθητές/τριες συνεργάστηκαν (ασύγχρονα και σύγχρονα) για τη συγγραφή και τη δημιουργία μίας πολυμεσικής ψηφιακής αφήγησης, που ακολουθεί την πορεία ενός μικρού ήρωα, ο οποίος αναζητά την θέση του στον κόσμο, έναν κόσμο ειρηνικό και δίκαιο που σέβεται την διαφορετικότητα.

 

 



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων