Οι μαθητές των τάξεων Δ και ΣΤ προγραμμάτισαν το ρομπότ Arduino Polytech R2 στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής.
Μέσα από την πλατφόρμα Mind+ δημιούργησαν κώδικα ώστε το ρομποτάκι να προχωρά αυτόνομα. Έμαθαν για τη λειτουργία των κινητήρων, τι είναι ένα ραντάρ και πως μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν για την αποφυγή εμποδίων.
- Arduino R2
- Προγραμματισμός Αποφυγής Εμποδίων

