Προγραμματισμός Arduino R2 από τους μαθητές μας

Οι μαθητές των τάξεων Δ και ΣΤ προγραμμάτισαν το ρομπότ Arduino Polytech R2 στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής.

Μέσα από την πλατφόρμα Mind+ δημιούργησαν κώδικα ώστε το ρομποτάκι να προχωρά αυτόνομα. Έμαθαν για τη λειτουργία των κινητήρων, τι είναι ένα ραντάρ και πως μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν για την αποφυγή εμποδίων.

Δημοσιεύθηκε στην Δραστηριότητες. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.