Μα τι σχέση έχει μια πίτσα με τα Μαθηματικά;
Αυτόν τον συσχετισμό ανακάλυψαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ2, αφού κλήθηκαν να “φτιάξουν” τις δικές τους πίτσες ακολουθώντας τις αναγραφόμενες οδηγίες για την αναλογία των υλικών…
Και κάπως έτσι, τα κλάσματα πήραν μια άλλη μορφή μέσα στην τάξη μας και κατάφεραν να ενώσουν τις 6 ομάδες – πίτσες σε 3 και τις 3 σε μια μεγάλη ομάδα – πίτσα 42 ολόκληρων κομματιών!!
Ο απολογισμός;
Κατακτήσαμε την έννοια του κλάσματος, κατανοήσαμε την ουσία των ισοδύναμων και δεκαδικών κλασμάτων και καταφέραμε να αντιληφθούμε τις ποσότητες που αυτά αντιπροσωπεύουν και τις μεταξύ τους συγκρίσεις, μόνο που… κάπως πεινάσαμε…
Τελικά είναι πολύ περίεργο πλάσμα αυτό το κλάσμα!
Αφήστε μια απάντηση