Μα τι σχέση έχει μια πίτσα με τα Μαθηματικά;
Αυτόν τον συσχετισμό ανακάλυψαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ2, αφού κλήθηκαν να “φτιάξουν” τις δικές τους πίτσες ακολουθώντας τις αναγραφόμενες οδηγίες για την αναλογία των υλικών…
Και κάπως έτσι, τα κλάσματα πήραν μια άλλη μορφή μέσα στην τάξη μας και κατάφεραν να ενώσουν τις 6 ομάδες – πίτσες σε 3 και τις 3 σε μια μεγάλη ομάδα – πίτσα 42 ολόκληρων κομματιών!!
Ο απολογισμός;
Κατακτήσαμε την έννοια του κλάσματος, κατανοήσαμε την ουσία των ισοδύναμων και δεκαδικών κλασμάτων και καταφέραμε να αντιληφθούμε τις ποσότητες που αυτά αντιπροσωπεύουν και τις μεταξύ τους συγκρίσεις, μόνο που… κάπως πεινάσαμε…
Τελικά είναι πολύ περίεργο πλάσμα αυτό το κλάσμα!
20241204 113803 20241204 121520 20241204 122017 IMG 20241204 201034 247 IMG 20241204 201133 872 IMG 20241204 201221 374 IMG 20241204 201348 523
IMG 20241204 201442 830 IMG 20241204 201540 839 IMG 20241204 201721 680