Οι μαθητές των τάξεων ΣΤ1 και Στ2 στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων για την ενότητα: “Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη” και την υποενότητα: “Αλληλοσεβασμός – Διαφορετικότητα” ασχολήθηκαν με τους σύγχρονους ήρωες («Σύγχρονοι Ήρωες: Παραολυμπιονίκες»).

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος αυτού, η Στ τάξη του σχολείου μας είχε την τιμή και τη χαρά να υποδεχτεί στο σχολείο τον προπονητή Απόστολο Μπαλτούμα και τον αρχηγό Τάσσο Τσίγκα της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου ατόμων με ακρωτηριασμό στα πλαίσια του μαθήματος «Εργαστήριο Δεξιοτήτων».

Μας μίλησαν για το νέο αυτό άθλημα που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα το 2016, για τους κανόνες του ποδοσφαίρου ατόμων με ακρωτηριασμένα άκρα, για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν αλλά και για τις διακρίσεις σε Ευρωπαϊκό επίπεδο που έχουν καταφέρει να κατακτήσουν  μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Ακόμη είδαμε βίντεο από τους αγώνες που παίξανε το Καλοκαίρι στην Κρακοβία(Πολωνία), όπου πήρανε την 10η θέση σε 14 ομάδες και το βραβείο Fair Play για την άριστη συμπεριφορά τους μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Ανάμεσα σε 14 διεθνείς ομάδες, η εθνική μας ομάδα αποτέλεσε τη μοναδική που δεν τιμωρήθηκε ούτε με μία κίτρινη κάρτα, σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό τουρνουά!

Εμείς να πούμε ότι τους θαυμάζουμε για τη δύναμη ψυχής τους και τους ευχόμαστε να συνεχίσουν την ανοδική πορεία τους.

Αν κάποιος θέλει να μάθει πληροφορίες για την ομάδα αυτή, μπορεί να επισκεφτεί τη σελίδα τους:

https://www.facebook.com/amputeefootballhellas

Εδώ είναι φωτογραφίες από την εκδήλωση αυτή:

IMG 20211223 121710   IMG 20211223 115205   IMG 20211223 105656 IMG 20211223 105654  IMG 20211223 105307   IMG 20211223 105142 IMG 20211223 105135   IMG 20211223 105129

Επίσης, οι μαθητές του ΣΤ1, έφτιαξαν μια παρουσίαση για την ιστορία των Παραολυμπιακών Αγώνων, την οποία μπορείτε να βρείτε παρακάτω:

paraolympiacoi agwnes ellada



Λήψη αρχείου

Τις πληροφορίες τις βρήκαν μετά από αναζήτηση στη μηχανή αναζήτησης Google, στην ηλεκτρονική εγκυκλοπαίδεια Wikipedia και στην επίσημη ιστοσελίδα της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής: http://www.paralympic.gr/ και στην ιστοσελίδα: https://www.noesi.gr/book/truestory/paralympics

Ακόμη, οι μαθητές μας έπαιξαν ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι για να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους για τους  Παραολυμπιακούς Αγώνες:

https://www.google.com/search?channel=crow5&client=firefox-b-d&q=google+doodle+olympics

Τέλος, στις 10 Φεβρουαρίου επισκέφτηκε το σχολείο μας ο Παραολυμπιονίκης στη σφαιροβολία και Α’ Αντιπρόεδρος της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής κύριος Θανάσης Τσιβίλης για να μας μιλήσει στα πλαίσια του μαθήματος Εργαστήριο Δεξιοτήτων: “Οι σύγχρονοι ήρωες- Παραολυμπιονίκες”.

1 2 1

Αρχικά ο κύριος Τσιβίλης μας έδειξε ένα βίντεο από τους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου το 2012, στο οποίο φαίνονται οι καλύτερες στιγμές των αγώνων και με αφορμή αυτό το βίντεο μας μίλησε για τη δύναμη της θέλησης που έχουν μέσα τους οι παραολυμπιονίκες αλλά και όλοι μας.

Τόνισε ιδιαίτερα τη μεγάλη σημασία που έχει η πίστη στον εαυτό μας και στις δυνατότητες που διαθέτει ο καθένας μας. Μας είπε ότι πρέπει να μάθουμε να αγαπάμε τον εαυτό μας και να τον φροντίζουμε. Έτσι δε θα περιμένουμε από τους άλλους να μας αγαπάνε αλλά πρώτα από όλα , να αγαπάμε εμείς οι ίδιοι τον εαυτό μας με τις δυνάμεις και τις αδυναμίες του. Έτσι, ό,τι και να μας συμβεί, εμείς θα έχουμε τη δύναμη να το αντιμετωπίσουμε.

Επίσης, μας τόνισε ότι ένα άτομο με κάποια αναπηρία ή με αυτισμό ή με κάποια “διαφορετικότητα” είναι δώρο για όλους γιατί μας δίνει μαθήματα ζωής καθώς μας κάνει να βλέπουμε τα πράγματα μέσω του άλλου ατόμου και μας δίνει τη δυνατότητα να φανούμε κι εμείς χρήσιμοι σε κάποιον βοηθώντας τον.

Μας είπε τέλος να μη θεωρούμε τίποτε δεδομένο, αλλά να ζούμε την κάθε στιγμή στη ζωή μας ώστε να αποκτήσουμε πολλές όμορφες στιγμές και αναμνήσεις που θα μας στηρίξουν αν συμβεί κάτι που δεν περιμέναμε. Να μάθουμε να αγκαλιάζουμε τους συνανθρώπους μας: τους γονείς μας, τους φίλους μας, τους συμμαθητές μας και να τους λέμε πόσο πολύ τους αγαπάμε.

Ήταν ένα μάθημα ζωής για μικρούς και μεγάλους.

IMG 20220210 115736

Μέσα από όλες αυτές τις δραστηριότητες, οι μαθητές των δύο τάξεων, απέκτησαν πολύτιμα μαθήματα ζωής και έγιναν πιο δυνατοί.

Στο τέλος, για να αξιολογήσουν τις γνώσεις που απέκτησαν, έφτιαξαν ένα κουίζ.