Την Παρασκευή 8 Μαΐου 2026 υποδεχθήκαμε με χαρά τη συγγραφέα κ. Γεωργία-Μαρία Στρίγκου η οποία παρουσίασε στα παιδιά των τάξεων Α’-Β’-Γ’-Δ’ το βιβλίο της<<Ο γίγαντας Άκαρδος>>.
Η συγγραφέας συζήτησε με τα παιδιά, απάντησε στις ερωτήσεις τους και έπαιξαν μαζί σε ομάδες παιχνίδια ρόλων.
Ευχαριστούμε θερμά τη συγγραφέα για την όμορφη εμπειρία που μας χάρισε!




















