Το Σωματείο «Διάζωμα» απονέμει έπαινο στο 7ο ΔΣ Αμαρουσίου
για την «υιοθεσία» του αρχαίου θεάτρου Αμφιαρείου Ωρωπού
στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος
«Υιοθεσία αρχαίων θεάτρων. Μαθητές ξεναγούν μαθητές στα αρχαία θέατρα».
Συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριες καθώς και στις εκπαιδευτικούς των τάξεων.
Αφήστε μια απάντηση