Έπαινος για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Ε1 και Στ τάξης

Ιούν 202627

Το Σωματείο «Διάζωμα» απονέμει έπαινο στο 7ο ΔΣ Αμαρουσίου
για την «υιοθεσία» του αρχαίου θεάτρου Αμφιαρείου Ωρωπού
στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος
«Υιοθεσία αρχαίων θεάτρων. Μαθητές ξεναγούν μαθητές στα αρχαία θέατρα».

Συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριες καθώς και στις εκπαιδευτικούς των τάξεων.

 


Φόρτωση PDF…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ο χρόνος είναι πάντα πολύτιμος!!

Ιούνιος 2026
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων