Αρχική » «Η εκπαιδευτική αλληλεπίδραση μεταξύ του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου και του 7ου Δημοτικού Σχολείου επί της Ρομποτικής»

«Η εκπαιδευτική αλληλεπίδραση μεταξύ του 2ου ΕΠΑΛ Αγρινίου και του 7ου Δημοτικού Σχολείου επί της Ρομποτικής»

hjbjkh 1024x576 censored 1

Την Τετάρτη 29 Μαΐου 2024, στο πλαίσιο της Δράσης Ευφυή Συστήματα-Αυτοματισμοί, οι εκπαιδευτικοί Ειρήνη Γεωργίου, Άννα Μαμουζέλου και Αναστάσιος Μαρνέζος επισκέφτηκαν το 7ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου. Πιο ειδικά οι εκπαιδευτικοί επισκέφτηκαν και ενημέρωσαν τους μαθητές της Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού και τους εκαπιδευτικούς ύστερα από επικοινωνία και συνεργασία με τον Δ/ντή του σχολείου κ. Μποκώρο Παναγιώτη και την εκπαιδευτικό του σχολείου, κ. Ευσταθία Κατσούδα κλ ΠΕ06.

Κατ’ αρχάς, πραγματοποιήθηκε ενημέρωση από τους εκπαιδευτικούς για το μάθημα της Ρομποτικής στα σχολεία του ΕΠΑΛ και του Δημοτικού αντίστοιχα.

Οι εκπαιδευτικοί του 2ου ΕΠΑΛ παρουσίασαν στα παιδιά του Δημοτικού σχολείου τα έργα που έχουν ολοκληρώσει στη διάρκεια των μαθημάτων με τη συμμετοχή των μαθητών, τα οποία και εντυπωσίασαν τους μικρούς μας φίλους. Αυτά ήταν συστήματα αυτοματισμού φανάρια κυκλοφορίας, μέτρηση θερμοκρασίας και σχετικής υγρασίας στις σχολικές αίθουσες, αισθητήρα φωτοαντίστασης για ανεβοκατέβασμα τεντών κατοικίας, αυτόματη είσοδο αυτοκινήτων με αισθητήρα υπερύθρων, αυτοκινούμενο όχημα κατευθυνόμενο με joystick, αυτοκινούμενο όχημα με αισθητήρα απόστασης (υπερήχων) για αποφυγή εμποδίων και τέλος ένα ευφυές σύστημα που μετράει του παλμούς της καρδιάς. Αρχικά οι μαθητές του Δημοτικού ενημερώθηκαν ότι οι παλμοί της καρδιάς διαφέρουν ανά ηλικία και δραστηριότητα. Αυτός είναι ο κοινός, απλός και κατανοητός κανόνας. Στη συνέχεια μιλήσαμε για τη βοήθεια του απινιδωτή σε περίπτωση προβλημάτων και την αντιμετώπισή τους άμεσα, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, πριν αυτές προλάβουν να γίνουν επικίνδυνες για τον άνθρωπο.

Κλείνοντας, θα ήθελα να σταθώ στα σημεία που οι βιωματικές προσεγγίσεις και δράσεις αλληλεπίδρασης μεταξύ των δύο σχολείων είναι το πιο σημαντικό στοιχείο. Με τον τρόπο αυτό οι μαθητές ενισχύουν τη δημιουργικότητά τους, αναπτύσσοντας τη φαντασία τους και μαθαίνουν έτσι να σχεδιάζουν και να δημιουργούν δικά τους ρομποτικά έργα.

Συνολικά, η εκπαίδευση στη ρομποτική αναπτύσσει τις δεξιότητες των μαθητών σε πολλούς τομείς, ενθαρρύνοντάς τους να γίνουν καινοτόμοι, δημιουργικοί και επιτυχημένοι στον τομέα της τεχνολογίας.

12

 

20240530 084143 censored

Όνομα συντάκτη

Όνομα: 7ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

Σύντομο βιογραφικό:
Περισσότερες πληροφορίες

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς