Αρχική » Χωρίς κατηγορία » ΠΕΡΙ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΩΝ

ΠΕΡΙ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΩΝ

Με αφορμή απορίες και ερωτήματα γονέων/κηδεμόνων μαθητών μας σχετικά με την διαδικασία επιλογής σημαιοφόρων και παραστατών ενημερώνουμε για τα εξής:

Στο σχολείο μας η επιλογή σημαιοφόρων και παραστατών έγινε κατ΄εφαρμογήν:

  1. του άρθρου 41 του Ν.4633 το οποίο αναφέρει ότι:
    α) Σημαιοφόροι ορίζονται δύο μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, o ένας για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και o άλλος από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους. Επιλέγονται αυτοί που…. κατά το προηγούμενο σχολικό έτος έχουν συγκεντρώσει το μεγαλύτερο γενικό μέσο όρο βαθμολογίας, υπολογιζομένου και του κλασματικού του μέρους. Το κλασματικό μέρος αναφέρεται στον ετήσιο γενικό μέσο όρο. Σε περίπτωση ισοβαθμίας και στο κλασματικό μέρος, διενεργείται κλήρωση.
    β) Παραστάτες ορίζονται δέκα (10) μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, πέντε (5) για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και πέντε από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους. Η επιλογή γίνεται με την ίδια διαδικασία με την οποία επιλέγονται οι σημαιοφόροι.

2.της Υ.Α Φ.10/ΦΜ/162655/Δ1/17-10-2019 η οποία καθορίζει την διαδικασία επιλογής σημαιοφόρων και παραστατών σε σχολεία με τρία (3) τμήματα στη ΣΤ’ τάξη, όπως είναι το δικό μας.

Στο σχολειό μας την διαδικασία παρακολούθησαν όλοι οι μαθητές της ΣΤ τάξης, στους οποίους εξηγήσαμε αναλυτικά τον τρόπο επιλογής και κλήρωσης  και προσπαθήσαμε, καταβάλλοντας μεγάλη προσπάθεια οι δάσκαλοι τους, να τους προετοιμάσουμε συναισθηματικά για να δεχτούν με αξιοπρέπεια το αποτέλεσμα της κλήρωσης.

Στην επιλογή- κλήρωση έλαβαν μέρος 28 μαθητές της ΣΤ τάξης οι οποίοι πληρούσαν τις προϋποθέσεις που ο νόμος ορίζει,  καθώς το προηγούμενο σχολικό έτος, στην Ε΄τάξη,  είχαν Ετήσιο Γενικό Μέσο Όρο βαθμολογίας “στρογγυλό” Δέκα.

Προς αποφυγήν οποιασδήποτε παρερμηνείας σχετικά με τον υπολογισμό του Γενικού Μέσου Όρου βαθμολογίας των μαθητών/τριών  διευκρινίζουμε τα εξής:

Για τον υπολογισμό του ΓΜΟ των μαθητών/τριών λαμβάνεται υπόψη ΜΟΝΟ ο ΓΜΟ των τριών τριμήνων για κάθε μάθημα και  ορθώς κατά την άποψη μας, ο νομοθέτης προβλέπει οι μεμονωμένοι βαθμοί των τριμήνων να μην λαμβάνονται υπόψη.( π.χ. Ο/Η μαθητής/τρια μπορεί σε ένα μάθημα να έχει ένα 9αρι σε ένα από τα τρία τρίμηνα και 10αρια στα άλλα δύο τρίμηνα. Ο ΓΜΟ του μαθήματος είναι 10 και αυτός ΜΟΝΟ λαμβάνεται υπόψη. Το 9αρι στο ένα τρίμηνο δεν παίζει κανέναν απολύτως ρόλο. Το ίδιο ακριβώς ισχύει άλλωστε, εδώ και δεκαετίες, στα Γυμνάσια και Λύκεια καθώς στην περίπτωση για παράδειγμα μαθητής Γυμνάσιου ή Λυκείου πάρει σε ένα μάθημα 19αρι στο Α τετράμηνο , 20αρι στο Β τετράμηνο και γράψει 20αρι στα γραπτά διαγωνίσματα ο ΓΜΟ του μαθήματος είναι 20 και το 19αρι του Α τετραμήνου δεν παίζει κανένα ρόλο).

 


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση