Σήμερα 11 Οκτωβρίου 2024 στις 12:40 μ.μ και στην αίθουσα της ΣΤ΄ τάξης διενεργήθηκε η προβλεπόμενη βάσει των :
α. παρ. 5 του άρθρου 3, του Π.Δ. 79/2017 (ΦΕΚ 109, τ. Α΄), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 41 του Ν.4633/2019 (ΦΕΚ 161, τ. Α΄), και
β. ΥΑ Φ.10/ΦΜ/162655/Δ1/17-10-2019 (ΦΕΚ 3847, τ.Β΄) κλήρωση για την ανάδειξη σημαιοφόρων και παραστατών για το σχολικό έτος 2024 – 2025 μεταξύ των μαθητών της (φετινής) ΣΤ΄ τάξης. Στην κλήρωση παρίστατο οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης και εκπρόσωποι του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου. Εξηγήθηκε επίσης δημόσια και συμφωνήθηκε η διαδικασία ανάδειξης των μαθητών.
Από την κλήρωση αναδείχθηκαν οι παρακάτω μαθητές οι οποίοι και θα εκπροσωπήσουν το σχολείο μας στις δύο περιόδους :
1η ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΕΩΣ 31/01/2024)
ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ : Θεόδωρος Σώκος
Παραστάτης μπροστά δεξιά : Γεωργία Αντωνοπούλου
Παραστάτης μπροστά αριστερά : Χρήστος Λελίγκος
Παραστάτης πίσω δεξιά : Διονύσης Αρώνης
Παραστάτης πίσω αριστερά : Ειρήνη Πλατοκούκη
Παραστάτης πίσω μέση : Δανάη-Παναγιώτα Μπουσούνη
2η ΠΕΡΙΟΔΟΣ (ΑΠΟ 01/02/2024 ΕΩΣ 15/06/2024)
ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ : Δημήτρης Σκούμας
Παραστάτης μπροστά δεξιά : Ιάσονας Βιδάλης
Παραστάτης μπροστά αριστερά : Αντωνία Ανδριοπούλου
Παραστάτης πίσω δεξιά : Εύα-Ζωή Σερέφογλου
Παραστάτης πίσω αριστερά : Μυρσίνη Πανόργια
Παραστάτης πίσω μέση : Δήμητρα Σερέτη
Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά!