Βοτανολογία
Σήμερα 6/3/23 μας επισκέφθηκε στο σχολείο μας, ο κος Γιάννης Χαλκιαδάκης (πατέρας μιας μαθήτριας μας) που εξειδικεύεται στην καλλιέργεια και συλλογή βοτάνων.
Μας μίλησε για τα βότανα και το πόσο ευεργετικά είναι στην υγεία μας και χάρισε στο κάθε παιδάκι από ένα σακουλάκι με μείγμα βοτάνων…
ότι πρέπει για τα κρυολογήματα του χειμώνα!
Ευχαριστούμε πολύ….
Απόκριες
Απόκριες γεμάτες παιχνίδι, στολισμούς, χορό και δημιουργία!!!
Και οι δικοί μας χαρταετοί εμπνευσμένοι από τους στίχους του Ελύτη από το έργο του “Ο ήλιος ο Ηλιάτορας”
ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!
Χειμώνας 2023
Εκπαιδευτική επίσκεψη στο ιστορικό μουσείο
Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση
Σήμερα είχαμε την τιμή να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας επαγγελματίες υγείας από την 7η ΥΠ.Ε. Κρήτης, προκειμένου να παρουσιάσουν στα παιδιά ένα πρόγραμμα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, με θέμα “Η ασφάλειά μου δικαίωμά μου”.
Ευχαριστούμε για την επίσκεψη και για τις τόσο σημαντικές συμβουλές που μας δώσατε!
2ο Εργαστήριο “Τρέχει… τρέχει το νερό”
2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων
(Δεκέμβριος 2022-Ιανουάριος 2023)
Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που δουλέψαμε είναι ένα πρόγραμμα βασισμένο σε
δραστηριότητες STE(A)M με κύριο περιβαλλοντικό θέμα τον κύκλο του νερού.
Μέσω των Φυσικών Επιστημών και της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής η οποία μυεί τα παιδιά στις βασικές γνώσεις του προγραμματισμού προσπαθήσαμε οι μικροί μαθητές ασυναίσθητα και αυθόρμητα στην αρχή και
πιο οργανωμένα και στοχευμένα στη συνέχεια, να εμπλακούν με πολλές
τέτοιου είδους διαδικασίες και δραστηριότητες ώστε να αναπτύξουν και να
αξιοποιήσουν κατάλληλα το ατομικό δυναμικό τους.
Κυρίαρχο μέσο της διδασκαλίας μας ήταν η επίλυση προβλήματος και η διερευνητική – ανακαλύπτική μάθηση μέσω πειραμάτων και παρατήρησης.
(Ομαδική εργασία για τον κύκλο του νερού)
Νερό και ρομποτική
Προγραμματισμός με την μελισσούλα σε ρόλο “σταγόνας”
Κατασκευή φράγματος
Πείραμα με συντριβάνι και μπουκάλι νερό
https://www.youtube.com/shorts/588dS0ai1ls
Πειράματα φυσικής
Στις 8 Δεκεμβρίου του 2022 μας επισκέφθηκε στο σχολείο μας ο επιστήμονας φυσικής Ιωάννης Βρεττός και μαζί με τα παιδιά πραγματοποίησε πειράματα φυσικής που σχετίζονται με το νερό!
Φτιάχνοντας με το νερό ουράνιο τόξο
1.
2
Κατασκευή χιονάνθρωπου – Μορφές νερού
Πείραμα με αφρό: το σύννεφο έφερε βροχή
…και λίγο χημεία!
Κλείνοντας το εργαστήρι δεν παραλείψαμε να υπενθυμίσουμε πόσο πολύτιμο είναι το νερό στην ζωή μας καθώς και “τι πρέπει να κάνουμε για να μην το σπαταλάμε”
1o Eργαστήριο “Εγώ είμαι εγώ – Ο εαυτός μου!”
1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων
(Όκτώβριος-Νοέμβριος 2022)
Ο τίτλος στο πρώτο εργαστήρι δεξιοτήτων της φετινής μας χρονιάς είναι “Εγώ είμαι εγώ-Ο εαυτός μου!”
και πρωταρχικός στόχος του παραπάνω προγράμματος ήταν να αντιληφθούν τα παιδιά ότι
“το κάθε παιδί είναι μοναδικό και ξεχωριστό, με ατομικούς ρυθμούς μάθησης και επικοινωνίας” και ότι πρέπει να γνωρίζουμε και να αγαπάμε τον εαυτό μας για αυτό που είμαστε!!!
Με αγάπη, αποδοχή και αυτογνωσία γινόμαστε κάθε μέρα και καλύτεροι άνθρωποι όλοι μας!
Βασιλόπιτα 2023
Ενημέρωση για γρίπη
Αγαπητοί γονείς,
Με δεδομένο ότι διανύουμε μια υγειονομικά δύσκολη εποχή λόγω της έξαρσης ιώσεων, γρίπης, covid19, γαστρεντερίτιδας κτλ, εφιστούμε την προσοχή σας στα παρακάτω:
-Κανένα παιδί δεν θα έρχεται στο σχολείο εάν παρουσιάζει έντονα συμπτώματα όπως έντονο βήχα, έντονη καταρροή, πονόκοιλο, δέκατα, κακουχία κτλ. Κρατάμε το παιδί στο σπίτι και το παρακολουθούμε και επιστρέφει στο σχολείο μόλις περάσουν τα συμπτώματα και εξακριβώσουμε ότι δεν είναι άρρωστο.
– τα παιδάκια που αρρωσταίνουν επιστρέφουν ξανά στο σχολείο μόλις κλείσουν τουλάχιστον ένα 24ωρο απύρετα και χωρίς συμπτώματα.
– καλό θα ήταν σε περίπτωση έντονης αδιαθεσίας ή συμπτωμάτων να τσεκάρετε με τεστ αν τυχόν έχουν κολλήσει γρίπη ή covid 19 και να ενημερώσετε τις δασκάλες των τμημάτων.
-έχετε πάντα μια εναλλακτική λύση σε περίπτωση που το παιδί σας ή κάποια δασκάλα αρρωστήσει αιφνίδια.
Ας προσπαθήσουμε όλοι να φερθούμε υπεύθυνα και με σεβασμό στους γύρω μας, τηρώντας τα παραπάνω. Παρακαλούμε πολύ μην μας φέρνετε σε δύσκολη θέση, βλέποντας καμία φορά να έρχονται παιδάκια αδιάθετα στο σχολείο. Με αυτό τον τρόπο θα υπάρξει διασπορά σε όλα τα υπόλοιπα παιδιά και στις δασκάλες με αποτέλεσμα να υπολειτουργεί και το πρόγραμμα του σχολείου.
Με εκτίμηση
Η Προϊσταμένη και οι Νηπιαγωγοί