Καραμμελομαγισσόσπιτο!!

Η ιστορία μας είναι λίγο……….

παράξενη να πω? αστεία? φανταστική?
Σίγουρα είναι όπως λένε τα παιδιά παραξενοαστεία.
Η ιστορία μας εχει δέντρα.
ποτάμια
μάγισσες να αφηγούνται ιστορίες
μαγικες σκούπες έτοιμες για απογείωση!!
ΖΗΤΩ ΤΟ ΚΑΡΑΜΜΕΛΟΣΧΟΛΕΙΟ!!