Ετσι μαθαίνω καλύτερα
Η ανοιχτή μέρα επιστήμης και τεχνολογίας του ΕΤΣΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ,θα πραγματοποιηθεί αύριο Σαββατο 962018 10.00-17.00μ.μ. στο Σεράφειο του Δήμου Αθηναίων.
Το σχολείο μας πήρε μέρος σε αυτό δηνιουργώντας ένα παιχνίδι με το τίτλο
ΑΠΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΥΘΕΙ ΑΚΟΜΗ!!
Το παιχνίδι δημιουργήθηκε με σκοπό , τα παιδιά μέσα από την ενασχολησή τους με αυτό, να έρθουν σε επαφή με τα στοιχεία της φύσης,(αέρας- νερό). Να ανακαλύψουν με παιγνιώδη τρόπο τα φυσικά φαινόμενα και να αλληλεπιδράσουν με διάφορα υλικά, μαθαίνοντας ταυτόχρονα τις ιδιοτητές τους.
Η φύση διαθλάται μέσα από διάφορες οπτικές γωνίες που τις ανακαλύπτουμε βιωματικά και τις μαθαίνουμε παίζοντας.
To μουσείο της θάλασσας.
έρχεται το καλοκαιράκιιιιιιιιιιιιιι!!
ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ
ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΨΑΡΑΚΙ
βιβλιόδεντρο
ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι την Τετάρτη 16/5/2018 και ώρα 18.00μ.μ.-20.00μ.μ, θα είναι μαζί μας στο χώρο του νηπιαγωγείου, ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί ,προκειμένου να συζητήσουμε το θέμα
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Η είσοδος είναι ελεύθερη
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ









