Περιβαλλοντική επιτροπή

Είμαστε στην ευχάριστη θέση ,να σας ενημερώσουμε ότι η 1η συνεδρίαση της περιβαλλοντικής μας επιτροπής ,θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 18.30 μ.μ. στο χώρο των νηπιαγωγείων μας.Όσοι γονείς δήλωσαν συμμετοχή και όσοι ακόμα θέλουν είναι ευπρόσδεκτοι, για την αναμόρφωση του σχολείου μας μέσα απο νέες και δημιουργικές ιδέες !!!
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

Το Νεραιδόσπιτο του κοντορεβυθούλη,,,,,,,,,,,,,

Ο φανταστικός μας περίπατος!!!

στο μαγικό μονοπάτι συναντήσαμε χελώνες
μαζέψαμε θησαυρούς ……
να και το νεραιδόσπιτο με σκόνη μαγική!!!

Τα ψωμάκια, μας οδήγησαν στο σπίτι του κοντορεβυθούλη, του αφήσαμε δώρα και φανταστήκαμε το σπίτι του γίγαντα!!!