Η πρώτη μας εκδρομή-παρατηρούμε το πάρκο του σχολείου μας!!! οι πρώτες φθινοπωρινες πινελιές , στο γειτονικό μας πάρκο….
Γλυκιά Φθινοπωρινή αύρα………. οι πρώτες ομάδες δημιουργήθηκαν με κέφι !!! τα φθινοπωρινά φύλλα έπεσαν απαλά, απαλά!!