Τη Δευτέρα 5 Μαΐου 2025 στο πλαίσιο του μαθήματος των Γερμανικών, οι μαθητές και μαθήτριες της Στ΄ τάξης ετοίμασαν ένα πρωινό στον χώρο του σχολείου. Το τραπέζι γέμισε με ποικιλία εδεσμάτων όπως ψωμί, φρυγανιές, κρουασάν, μηλόπιτα, κέικ, αλλαντικά, τυρί, δημητριακά, μαρμελάδα, αβγά…
Ήταν μια ωραία εμπειρία που συνδύασε τη μάθηση με τη γνώση και έδωσε την ευκαιρία στα παιδιά να γνωρίσουν τη γερμανική κουλτούρα μέσα από τη γαστρονομία και να εξασκηθούν στο λεξιλόγιο που σχετίζεται με τη θεματική ενότητα πρωινό. Τα παιδιά συμμετείχαν με χαρά και πρόσφεραν εθελοντικά κάτι για το πρωινό.
Ευχαριστούμε πολύ τα παιδιά της Στ΄τάξης και τους γονείς που ανταποκρίθηκαν με θετική διάθεση.
https://blogs.sch.gr/77dimath/files/2025/05/GERMANIKA.pdf