Σε πρώτη φάση οι δύο τάξεις συναντήθηκαν στη μεγάλη αίθουσα και παρακολούθησαν video με εργα του καλλιτέχνη.
Κατόπιν η Β Τάξη αποχώρησε (γιατί σχολούσε) και η Στ παρέμεινε και τα παιδιά αντέγραψαν σε χρωματιστά χαρτόνια, ατομικά, κάποια από τα σχέδια από συγκεκριμένο εργο του καλλιτέχνη (photo).
Σε επόμενο μάθημα εικαστικών τα σχέδια κόπηκαν με ψαλίδι από τα χαρτόνια, φροντίζοντας να διατηρηθεί ακέραιο και το “αρνητικό” κομμάτι του χαρτονιού (για μελλοντική χρήση).
Τα κομμένα σχέδια κολλήθηκαν σε άλλου χρώματος χαρτόνια (μέγεθος Α4) και στη συνέχεια, τα χαρτόνια αυτά κολλήθηκαν ανά έξι σε 2 μακετόχαρτα.
Κατόπιν τα μακετόχαρτα “μετακόμισαν” στην Β τάξη, όπου και πλαισιώθηκαν με μικρότερα μοτιβα από τα δευτεράκια μας.
Ακολουθούν οι φωτογραφίες που δείχνουν την τελική μορφή των έργων:
Τοποθετήθηκαν στη σκάλα που οδηγεί στο προαύλιο: