Ο Χειμώνας έφτασε και εμείς ξεκινήσαμε σιγά – σιγά να τον γνωρίσουμε καλύτερα και να τον ανακαλύψουμε! Πρώτα – πρώτα μάθαμε το αρχικό του γράμμα και ζωγραφίσαμε ότι άλλο ξεκινάει από ίδιο γράμμα το “Χ” , δώσαμε στον χειμώνα λίγο χρώμα και προσπαθήσαμε μέσα από δραστηριότητες γλώσσας να την συνθέσουμε!
Ζωγραφίσαμε τον χειμώνα, φτιάξαμε χιονόμπαλες και παίξαμε παιχνίδια μαθηματικών με χιονόμπαλες και χιονανθρωπάκια ( βάζω τόσες χιονόμπαλες όσες γράφει αριθμός ή φτιάχνω τη πυραμίδα βάζοντας τα χιονανθρωπάκια με τη σωστή σειρά των αριθμών και τη ρίχνω με τη χιονόμπαλα!!
Φτιάξαμε σύνθετες λέξεις με τη λέξη “Χιόνι”, συνθέσαμε παζλ με θέμα τον “ΧΕΙΜΩΝΑ” και παίξαμε τις “Ιστορίες του χειμώνα” και άλλα παιχνίδια με εικόνες!
Έπειτα, αναρωτηθήκαμε: Ποια φρούτα και λαχανικά βγαίνουν τον χειμώνα; Ποια ρούχα είναι τα κατάλληλα για τις κρύες μέρες; Υπάρζχουν λουλούδια που ανθίζουν τον χειμώνα; Απαντήσαμε σε αυτές τις ερωτήσεις! Μάλιστα διαβάσαμε την ιστορία του Πρίγκιπα Λεμόνη και της όμορφης Κρεμύδως, ζωγραφίσαμε τα αγαπημένα μας λαχανικά του χειμώνα, παίξαμε το παιχνίδι “Ντύσε τον Αρκούδο” , βρες το άλλο μισό γάντι και φτιάξαμε τις αντίστοιχες κατασκευές! Ακόμη, παίξαμε παιχνίδια αντιστοίχισης λέξεων και εικόνων του Χειμώνα και παιχνίδια λέξεων και συλλαβών! Όμως, παίξαμε και σχετικά ψηφιακά παιχνίδια την ώρα των Αγγλικών!
Δεν θα γινόταν να μη μιλήσουμε και για τα ζωάκια που πέφτουν σε χειμερία νάρκη! Ποια ζωάκια είναι αυτά; Για ποιο λόγο κοιμούνται; Μέσα από εικόνες και εκπαιδευτικά βίντεο τα γνωρίσαμε και τα ζωγραφίσαμε! Ακόμα, παίξαμε ένα παιχνίδι: Συμπλήρωσε σωστά το χρωματικό μοτίβο από την κουβερτούλα που έχει το αρκουδάκι ώστε να κοιμηθεί ζεστά , φτιάξαμε παζλ , κάναμε ομαδική κατασκευή αλλά στο τέλος παίξαμε την αγαπημένη σε όλους μας παντομίμα!
Επιπλέον, ασχοληθήκαμε με τα ζώα των πόλων! Είδαμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους , τα ζωγραφίσαμε και φτιάξαμε ένα ομαδικό κολάζ την ώρα των Αγγλικών! Επίσης, ταΐσαμε τον πιγκουίνο τόσα ψαράκια όσα μας έδειχνε το ζάρι και προσπαθήσαμε μιμηθούμε το αστείο περπάτημα τους!
Στο τέλος, χορέψαμε το παρακάτω τραγούδι μουσικο-κινητικής αγωγής:
Κλείσαμε την ενότητα του χειμώνα με μια μεγάλη γιορτή, τη γιορτή των 3 Ιεραρχών! Αναφέραμε τη σπουδαιότητα του έργου τους και γιατί τους αποκαλούμε “προστάτες των γραμμάτων”!





































