Την Τετάρτη 6 Μαΐου 2026 επισκέφθηκε το σχολείο μας γεωπόνος του Δασαρχείου Ξάνθης ο οποίος μίλησε στους μαθητές/στις μαθήτριες και στις εκπαιδευτικούς των Τμημάτων 1,4.5 και 6 για τα δάση της Ξάνθης, παρατήρησαν τα δέντρα του πάρκου μας και ολοκλήρωσαν την δράση με φύτευση δενδρολίβανου στην αυλή του σχολείου μας!






