επίσκεψη δασάρχη

Την Τετάρτη 6 Μαΐου 2026 επισκέφθηκε το σχολείο μας γεωπόνος του Δασαρχείου Ξάνθης ο οποίος μίλησε στους μαθητές/στις μαθήτριες και στις εκπαιδευτικούς των Τμημάτων 1,4.5 και 6 για τα δάση της Ξάνθης, παρατήρησαν τα δέντρα του πάρκου μας και ολοκλήρωσαν την δράση με φύτευση δενδρολίβανου στην αυλή του σχολείου μας!

nvVgnNavJqt29hfOm c38H DG4XdEgR 5pDPdMzqu96ekcAjYUbJcxgy

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *