Εργαστήρια Δεξιοτήτων

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2024-2025

1. Ζω καλύτερα – Ευ ζην

Θέμα : Διατροφή

Τρέφομαι σωστά, αθλούμαι συχνά, ζω καλύτερα!

Το πρόγραμμα  που πραγματοποιήσαμε είχε ως σκοπό τα παιδιά να ανακαλύψουν και να κατανοήσουν τον υγιεινό και ανθυγιεινό τρόπο ζωής, προκειμένου να υιοθετήσουν από μόνα τους μια σωστή στάση ζωής αναφορικά με τις διατροφικές συνήθειες. Μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες και παιχνίδια, τα παιδιά ανακάλυψαν τη σπουδαιότητα της ισορροπημένης υγιεινής διατροφής και γύμνασης, τόσο στο σώμα τους όσο και στην ψυχική τους κατάσταση.

Δείτε το υπέροχο βιντεάκι μας.

The text goes here….

Σωστή Διατροφή και  Άσκηση είναι Ευεξία!!!

IMG 9299 1

Εικαστικές Δημιουργίες!!!

IMG 20241025 093852

1730043284599

Παιχνίδι Ταξινόμησης

1730043306408  

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

‘Το νερό- πρόγραμμα STEM’

Στο νηπιαγωγείο μας ολοκληρώσαμε το πρώτο εργαστήρι δεξιοτήτων. Συγκεκριμένα, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «STEM και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού», έχει σκοπό να έρθουν σε επαφή οι μαθητές/-ήτριες του Νηπιαγωγείου με θέματα που αφορούν την επιστήμη, τα μαθηματικά, τη μηχανική και την τεχνολογία. Στόχοι του εν λόγω προγράμματος είναι τα παιδιά, να κατανοήσουν τα χαρακτηριστικά της μάθησης μέσα από τον προβληματισμό, να σχεδιάσουν και να αναπτύξουν ένα πρόγραμμα, να εξασκηθούν στον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης, να αναπτύξουν δεξιότητες προσανατολισμού και μέτρησης αποστάσεων και να αναζητήσουν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα, όπως ο κύκλος του νερού και η υδροδυναμική. Παρακάτω, θα δείτε ορισμένες από τις δράσεις που υλοποιήθηκαν στις τάξεις.

Ποια αντικείμενα επιπλέουν στο νερό; Πειραματισμοί με τις ιδιότητες των υλικών.


1700243251055

1700242331766 1700242331811 1700242332117

Πρόγραμμα ρομποτικής με τη χρήση beebot

1700243251090 1700243251131

1700243251210

1700243251296

Νερό και Τέχνη

1700242331720

1700242332015

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ‘Διατροφή’

«Υγιή παιδιά, υγιής πλανήτης»

 Το πρόγραμμα  που πραγματοποιήσαμε είχε ως σκοπό τα παιδιά να ανακαλύψουν και να κατανοήσουν τον υγιεινό και ανθυγιεινό τρόπο ζωής, προκειμένου να υιοθετήσουν από μόνα τους μια σωστή στάση ζωής αναφορικά με τις διατροφικές συνήθειες. Τα παιδιά γνώρισαν τις ομάδες τροφίμων, την διατροφική πυραμίδα, εξέφρασαν την άποψή τους αναφορικά με τις διατροφικές τους συνήθειες και τις γνώσεις που έχουν γύρω από τις ομάδες τροφίμων και έμαθαν να διαχωρίσουν τις υγιεινές και τις ανθυγιεινές τροφές. Μέσα από δραστηριότητες και παιχνίδια ανακάλυψαν τη σπουδαιότητα της ισορροπημένης υγιεινής διατροφής τόσο στο σώμα τους όσο και στην ψυχική τους κατάσταση. Είναι σημαντικό τα παιδιά να μάθουν από μικρή ηλικία να τρέφονται σωστά και να ακολουθήσουν από μόνα τους έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Παρακάτω θα δείτε μερικές από τις δράσεις που πραγματοποιήσαμε εντός και εκτός τάξης.

Ευχαριστούμε πολύ την κ. Bασιλάκη για την παρουσίαση στο σχολείο μας προγράμματος διατροφής!

Πίνακες ζωγραφικής με θέμα τα φρούτα- νεκρή φύση:

338786045 918814836111664 7319591141837179719 n

338866180 529642555771820 7063109215771078903 n

Οικογένειες τροφίμων – πυραμίδα διατροφής:

338784600 915305792853355 1020178844364114736 n

339019665 757607015713554 339740256078754458 n

339255900 917803969637247 3177392981471683883 n

338889111 237041315554785 7944181308834071437 n 339093850 1218525518772963 2528070349242962695 n

Παιχνίδια διατροφής:

311940883 623420185992946 6882162820514666617 n

339068692 905949730453546 7650829652595916915 n

338714997 999287484781696 2772198327944055609 n

338980404 3480135822221939 689753570335522694 n

338490445 1545882472812499 8079957098534900999 n 338898956 240820191747962 1356195962176432804 n

339066493 725562385976823 4500496765013348880 n 339241050 1927576947593852 4852748400301353755 n

338949348 251080864011776 8133612349978933421 n

Παρουσίαση εργασιών :

338898956 1222245418651661 6928864373445225480 n

338892341 240359841795488 7718939087042235863 n

Υγιεινή δοντιών:

338902545 2131606537229999 7999506599253998356 n

338942264 1000743630913274 5439490071300010053 n

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 

                                                   «STEM και Εκπαιδευτική
Ρομποτική μέσα απο ένα ταξίδι στο διάστημα»

Πριν λίγες μέρες ολοκληρώσαμε το μαγευτικό ταξίδι μας στο διάστημα. Το ταξίδι μας ξεκίνησε από τη Γη, γνωρίσαμε το ηλιακό σύστημα, τους πλανήτες του και ανακαλύψαμε ότι άλλο το περιβάλει (αστερισμούς, κομήτες κ.α ). Ένα θέμα που αρέσει πολύ στα παιδιά και διεγείρει τη φαντασία τους. Οι δραστηριότητες που αναπτύχθηκαν βοήθησαν στο να ερμηνεύσουμε φαινόμενα όπως αυτό της εναλλαγής : ημέρας- νύχτας και των φάσεων της σελήνης.  Μέσα από τα βιβλία, το εκπαιδευτικό εποπτικό υλικό, τα τραγούδια και τις πληροφορίες από το διαδίκτυο, μάθαμε για την μοναδικότητα του πλανήτη μας, στο ηλιακό μας σύστημα και για το πως είναι οι άλλοι πλανήτες. Παράλληλα παίξαμε γλωσσικά, μαθηματικά, ψυχοκινητικά παιχνίδια και κάναμε αρκετές κατασκευές. Είστε έτοιμοι να ταξιδέψετε και εσείς στις εργασίες και δραστηριότητες μας;

 

333216325 3429523387288923 4203792133935470397 n                                                                                                   εναλλαγή μέρα – νύχτα


334068674 643375930929224 4409859032019324519 n

333586837 2301032676736589 8495729059793489441 n

333114347 150164677528493 6145713301314314778 n

334039332 152984764282619 7241336130818146592 n

333081476 952159385776765 7446268845199375786 n

οι πλανήτες

333901978 612292064075266 8764177868367698594 n

331953298 203818045574382 9157875409816254270 n

333834054 752738506156748 7440156829072802619 n

334182522 1409276989810593 8798686824125821703 n333751926 898981741158971 828869948295437399 nSTEM


334087957 216436837591685 8075426911557348467 n

332103803 515247284071310 4235581477047830288 n

 Έναστρη νύχτα

334077276 594869362156646 1980048273271095907 n

334148731 583871836955760 3336854429287303739 n

334232622 593269309330635 3330976664662569626 n334764749 518240173798838 7477811729959454902 n

334236749 6135116546566932 3317935236291880642 n

334302034 576578921056253 711993927526347974 n

334818143 511352901182602 2682034622737602659 n332740283 1497207614141562 4985228979161586924 n

334017824 721051522900112 2254337253649005638 n331953980 233879845742908 3469010630232330585 n

334193854 1838960653139513 350020077926264972 n

333942249 2290832787746810 2471180896921459123 n333915965 2157242841153317 4789284090132335427 n

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 

«Η οικογένεια μου είναι…μοναδική μου…” 

Κάτω από τα τριανταφυλλένια πέλματά σου  

δυο καρδιές 

η καρδιά της μητέρας  

η καρδιά του πατέρα. 

Πάτα γερά. Δε  

θα πέσεις.  

Γιάννης Ρίτσος 

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Η οικογένεια μου.. είναι μοναδική μου…» το οποίο και πραγματοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας, προσεγγίζει θέματα οικογενειακής ποικιλομορφίας προς άρση των διακρίσεων (άρθρο 2,  Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού), μέσα από δραστηριότητες που στοχεύουν  στην καλλιέργεια και ενίσχυση των δεξιοτήτων μάθησης του 21ου αιώνα στους μαθητές (συνεργασία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα και επικοινωνία), αλλά και στην καλλιέργεια  δεξιοτήτων κοινωνικής ζωής (κοινωνικές δεξιότητες, ενσυναίσθηση και ευαισθησία). Η οικογένεια ως κοινωνικός θεσμός έχει διαφοροποιηθεί στο πέρασμα του χρόνου υπό  την επίδραση κοινωνικοοικονομικών και πολιτιστικών αλλαγών. Είναι γεγονός ότι, με τον όρο  «οικογένεια» σήμερα, εννοούνται περισσότεροι του ενός τύποι οικογενειών με διαφορετική  δομή και λειτουργία των μελών τους. Αν και τα βασικά οικογενειακά σχήματα που  αναφέρονται (Muncie & Sapsford, 1999, Γεώργας, 2004) είναι η πυρηνική, η εκτεταμένη, η  μονογονεϊκή και η ανασυγκροτημένη οικογένεια, ωστόσο στα τέσσερα αυτά σχήματα  μπορούν να ανιχνευθούν πολλές υποπεριπτώσεις, ανάλογα με τον τρόπο σύνδεσης των οικογενειών με μία ή περισσότερες ομάδες συγγενών, τον χώρο στον οποίο (συγκατοικούν,  την αιτία εισόδου στη μονογονεϊκότητα, τους συγγενικούς δεσμούς αίματος, αγχιστείας ή  υιοθεσίας που τους ενώνουν). Η αναγνώριση της μοναδικότητας της κάθε οικογένειας είναι σημαντική και ουσιώδης για κάθε παιδί. Μέσα από δραστηριότητες και συζητήσεις κάθε μέλος της τάξης μοιράστηκε την οικογενειακή του κατάσταση και αναγνώρισε τη σπουδαιότητα της. Η συμπερίληψη όλων των διαφορετικών τύπων οικογένειας έχει ως αποτέλεσμα το σεβασμό ως προς τη διαφορετικότητα ανάμεσα στα παιδιά και την σταθεροποίηση των σχέσεων τους. Είναι σημαντικό κάθε παιδί να νιώθει ασφάλεια όταν είναι αποδεκτό από την ομάδα του. Παρακάτω, θα δείτε κάποιες από τις δραστηριότητες , ατομικές και ομαδικές που πραγματοποιήσαμε στις τάξεις μας.

 

321267339 596792208876185 2347360339699991244 n

321953806 1013078546316238 7856078698953522441 n    322773234 1774854602896839 2837281437097837149 n

322734736 543453454159088 8417839994107986165 n

322630339 878930026588583 8209324126337237343 n

323002417 1629386147506065 7341188004354238657 n

321983094 1315756845890767 6151519740265200630 n

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

17/10/2022

Αγαπητοί  γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι στο Νηπιαγωγείο μας αυτή την εβδομάδα θα ξεκινήσουμε το πρώτο εργαστήριο Δεξιοτήτων του θεματικού άξονα Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη με τίτλο: «Η οικογένειά μου είναι μονα-δική μου». Στο συγκεκριμένο εργαστήριο   τα παιδιά θα έρθουν σε επαφή με την  οικογενειακή ποικιλομορφία  μέσα από δραστηριότητες που στοχεύουν στην καλλιέργεια και ενίσχυση των δεξιοτήτων μάθησης και κοινωνικής ζωής. Για το λόγο αυτο, τα παιδιά  θα φέρουν στο σπίτι  ένα φύλλο εργασίας, το οποίο με τη βοήθειά σας θα το ετοιμάσουν και θα το επιστρέψουν στο σχολείο μέχρι την Τετάρτη  19/10/2022.

Σας ευχαριστούμε θερμά για τη συνεργασία.

Οι νηπιαγωγοί

 

 

 

 

 

 

 

Δημιουργώντας τις δικές μας ιστορίες για την ανακύκλωση!!!

 

Εργαστήρια δεξιοτήτων 1ος κύκλος Ζω καλύτερα-Ευ ζην:Κυκλοφορώ με ασφάλεια!