“Οι μαθητές 3 Νηπιαγωγείων ηχογραφούν τις φωνές τους στο Apollomuse Studio”

Ομάδες  μαθητών του 6ου Νηπιαγωγείου Χώρας Νάξου, του Νηπιαγωγείου Γλινάδου και του Νηπιαγωγείου Σαγκρίου πραγματοποίησαν επίσκεψη στο Studio Apollomuse στη Νάξο, στα πλαίσια του  14ου διεθνούς Μαθητικού Διαγωνισμού με τίτλο: «Cinema…Διάβασες;». Το πρόγραμμα εκπονείται από το 6ο Νηπιαγωγείο Χώρας Νάξου για τρίτη χρονιά. Φέτος λοιπόν αποφασίσαμε να ενώσουμε τις φωνές μας και με άλλα δύο Νηπιαγωγεία της Νάξου ώστε το μήνυμα μας να γίνει πιο ηχηρό και να ακουστεί πιο πολύ!!!

Στην προσπάθεια μας αυτή το Apollo Muse Studio στη Νάξο υπήρξε αρωγός καθώς έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές των τριών σχολείων όχι μόνο να ηχογραφήσουν τις φωνές τους αλλά και να πληροφορηθούν για τις βασικές αρχές μίας ηχογράφησης ήχου.

Κατά τη διάρκεια της δράσης οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με το περιβάλλον ενός λογισμικού ηχογράφησης, τις βασικές του λειτουργίες (διαφορετικά κανάλια ήχου, ρυθμίσεις, παράμετροι, κάρτα ήχου, σύνδεση μικροφώνων και ενδεικτική ηχογράφηση φωνής).

 

 

εικόνα Viber 2024 03 11 19 04 49 111

Η ηχογράφηση πραγματοποιήθηκε στον εσωτερικό χώρο του στούντιο. Η διαδικασία κράτησε δύο μέρες. Ωστόσο η εμπειρία που έλαβαν οι μαθητές μας είχε  ανεκτίμητη αξία. Επίσης μολονότι υπήρξε, ιδιαίτερα απαιτητική αντεπεξήλθαν με πολύ μεγάλη επιτυχία και γι΄αυτό τους αξίζουν θερμά συγχαρητήρια!

Φυσικά η συνέχεια προβλεπόταν ιδιαίτερα απαιτητική τόσο από την πλευρά του ηχολήπτη Μανώλη Παντελιά και των εκπαιδευτικών των τριών σχολείων καθώς για να ολοκληρωθεί η ηχογράφηση χρειάζεται πολύωρη επεξεργασία στον υπολογιστή. Η συνεργασία ωστόσο αποδείχτηκε για άλλη μια χρονιά καταπληκτική, με αποτέλεσμα η πολύωρη και απαιτητική διαδικασία της ηχογράφησης να γίνει ευχάριστη και απολαυστική.

Ευχαριστούμε πολύ τον Μανώλη Παντελιά, ηχολήπτη του Apollomuse studio για την πολύτιμη συμβολή του αλλά και τους ιδιοκτήτες του Apollomuse studio για την υπέροχη φιλοξενία!!!

 

“Απόκριες 2024”

Οι μαθητές μας σε όλη τη διάρκεια της αποκριάς μεταμφιέστηκαν, έφτιαξαν μάσκες είτε εμπνευσμένες από τον Πικάσο, είτε από παραμύθια, μίλησαν για την τεχνική του Κλοούν και χόρεψαν πολύ μέσα στην τάξη και έξω στην αυλή, εκμεταλλευόμενοι το καινούργιο ηχείο που μας δώρισαν οι ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΓΟΝΕΙΣ!!!

Οι γιορτή της αποκριάς έκλεισε με υπέροχους χαρταετούς που έφτιαξαν οι μοναδικοί μας μαθητές!!!

εικόνα Viber 2024 03 14 14 30 37 263

Σας ευχόμαστε Καλή Σαρακοστή!!!

“Τσικνοπέμπτη 2024”

Την Τσικνοπέμπτη μαθητές και εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου μας τηρήσαμε το έθιμο

 

και φάγαμε σουβλάκια!!!

Οι μαθητές μας μεταμφιέστηκαν με μάσκες εμπνευσμένες από την Αρχαία Ελλάδα και τα παραμύθια!!!

 

“Παρακολούθηση της παράστασης κουκλοθέατρου, στο θέατρο Ιάκωβος Καμπανέλης”

Στο θέατρο Ιάκωβος Καμπανέλης ήρθε ο θίασος του “Κουκλοθέατρου Κρήτης” και μας παρουσίασε  την μοναδική τεχνική του Μαύρου Θεάτρου και υπέροχες  τριδιάστατες κατασκευές. Πρόκειται για ένα ένα έργο  με άρωμα του… σήμερα! Για μία παράσταση γεμάτη δράση και περιπέτεια που εμπεριέχει μηνύματα οικολογίας και συνεργασίας!
Όλα επρόκειτο να αλλάξουν στην περιοχή του Φραγκοκάστελλου… Οι παραλίες, τα δέντρα, ακόμα και το ίδιο το Κάστρο ήθελαν να το γκρεμίσουν! Δυο μεγάλοι και τρανοί αγοραστές ήθελαν  να βγάλουν πετρέλαιο… Κατάφερε άραγε  ο μικρός Μανωλιός να υπερασπιστεί το χωριό του και το Κάστρο του Φραγκοκάστελλου με τη βοήθεια των συμπολιτών του,  σαν σύγχρονοι… Δροσουλίτες;
Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου μας παρακολούθησαν με πολύ ενδιαφέρον την υπέροχη αυτή παράσταση!!!

Ευχαριστούμε πολύ το θέατρο Κρήτης που επισκέφτηκε το πανέμορφο νησί μας!!!

Πηγή: https://www.voltarakia.gr/epilegmeno-voltaraki/item/8631-oi-drosoulites-gia-oli-tin-oikogeneia

“6 Μαρτίου: Πανελλήνια Ημέρα Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού”

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού. Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας που εμφανίζεται σε πολλές χώρες του κόσμου. Ο σχολικός εκφοβισμός, προέρχεται από άλλα παιδιά, συνήθως της ίδιας ηλικίας και αποτελεί μορφή επιθετικής συμπεριφοράς, που εμφανίζεται κυρίως στη σχολική πραγματικότητα, με σοβαρές επιπτώσεις για την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού και του εφήβου και τη διαδικασία της μάθησης. Αναφέρεται στην εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη χρήση βίας μεταξύ μαθητών ή συνομήλικων παιδιών, εντός και εκτός σχολείου, με στόχο την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου ή αναστάτωσης. Συχνά το «ισχυρότερο» παιδί αντλεί από την πράξη του κάποιο όφελος, όπως ευχαρίστηση, κύρος ή υλικά αποκτήματα, ενώ το «αδύναμο» παιδί δεν μπορεί να υπερασπιστεί και να προστατέψει με ριζικό τρόπο τον εαυτό του.

Η επιθετική συμπεριφορά μεταξύ μαθητών εκδηλώνεται, με μορφές ήπιας βίας (λεκτικό εκφοβισμό, πειράγματα, βρίσιμο, ειρωνική συμπεριφορά, απειλές, διάδοση φημών) και με περιστατικά ακραίας βίας (συγκρούσεις µε ρατσιστικά ή άλλα χαρακτηριστικά, χτυπήματα, σπρώξιμο, σεξουαλική παρενόχληση, χειρονομίες). Διαφορετικοί επιστημονικοί χώροι και πεδία έχουν αναγνωρίσει, αναδείξει και μελετήσει το πρόβλημα του σχολικού εκφοβισμού και της βίας, στις πολλαπλές μορφές και διαστάσεις του. Η ενδοσχολική βία είναι ομαδικό φαινόμενο, καθώς δεν αφορά μόνο τον θύτη και το θύμα, αλλά και όσους είναι παρόντες ή γνωρίζουν την ύπαρξή του, δηλαδή τους παρατηρητές, οι οποίοι μπορεί να είναι είτε μαθητές είτε ενήλικες. Ο σχολικός εκφοβισμός έχει αρνητικές συνέπειες στο κλίμα του σχολείου, στην κοινωνικοποίηση των παιδιών, στην επικοινωνία στην εκπαιδευτική κοινότητα, αλλά και στην μετέπειτα ομαλή ενσωμάτωση στην κοινωνία.

Τα επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ είναι:

  • Η πρόληψη και αντιμετώπιση της εκδήλωσης βίας και εκφοβισμού που ασκείται είτε στις σχολικές μονάδες είτε σε άλλους χώρους.
  • Η ευαισθητοποίηση των μαθητών και των γονέων.
  • Η επαγρύπνηση όλων των μελών των σχολικών κοινοτήτων για την έγκαιρη παρέμβαση.
  • Η επιμόρφωση του εκπαιδευτικού προσωπικού των σχολείων.
  • Να περιοριστούν οι δίαυλοι εκδήλωσης της βίας στη ζωή των ανηλίκων.
  • Να αποτραπούν οι αρνητικές της συνέπειες στις διαπροσωπικές σχέσεις.
  • Να μάθουν τα παιδιά να συνυπάρχουν και με άλλα άτομα διαφορετικά από αυτά.

Οι μαθητές μας φώναξαν δυνατά ότι είναι ενάντια στη σχολική βία…

 

και παρακολούθησαν σχετικό βίντεο:

https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%97%CE%BC%CE%AD%CF%81%CE%B1_%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC_%CF%84%CE%B7%CF%82_%CE%A3%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82_%CE%92%CE%AF%CE%B1%CF%82_%CE%BA%CE%B1%CE%B9_%CF%84%CE%BF%CF%85_%CE%95%CE%BA%CF%86%CE%BF%CE%B2%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D_(%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1)

Παγκόσμια Ημ. κατά της ενδοσχολικής βίας

“Το σχολειό μας μόλις άρχισε να μυρίζει άνοιξη”

Η άνοιξη ξεκίνησε να μπαίνει δειλά με το Μάρτη να είναι στα σκαριά!!! Η φύση όλη γιορτάζει την άνοιξη. Μια περίοδος που η διάθεση των ανθρώπων ανεβαίνει και οι μικροί μας μαθητές είναι πολύ χαρουμενοι, καθώς καταλαβαίνουν ότι πλέον οι ευκαιρίες που θα έχουν στο σχολείο μας και όχι μόνο για ομαδικές δράσεις μας σε κάποιον εξωτερικό χώρο θα είναι πολλές!!!

Φυσικά ζωγραφίσαμε τον Μάρτη, αναφερθήκαμε  στους διάφορους μύθους που σχετίζονται με τον πρώτο μήνα της Άνοιξης και φορέσαμε Μάρτη παραμένοντας πιστοί στη λαϊκή παράδοση!!!

Θεατρική Παράσταση “Ο Τρομάρας” στο θέατρο Ιάκωβος Καμπανέλης

 

“Γιατί τρεις παραμυθάδες κι ένας μουσικός περιπλανιούνται σαν πειρατές μέσα στη θάλασσα; Που πάνε και τι ψάχνουν;
Πώς μια νότα μουσικής γίνεται θάρρος ή αλήθεια;
Πώς παίζουν σώμα και φωνή μέσα στα παραμύθια;
Πάνω σε μια σχεδία με πανί, πώς χωράνε σπίτια και βουνά, άνθρωποι και θηρία;
Και πώς ο Τρομάρας και η Ζωή βρέθηκαν στη σχεδία;”

Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου μας παρακολούθησαν την παράσταση με μεγάλη προσοχή “Ο Τρομάρας” από την ομάδα “Ο Λώτινος Ήλιος”. Εκπαιδευτικοί και μαθητές ενθουσιαστήκαμε καθώς παρακολουθήσαμε μια φρέσκια και γεμάτη φαντασία παράσταση, με ζωντανή μουσική, αμεσότητα, χιούμορ και συγκίνηση μαζί.

Ευχαριστούμε πολύ την ομάδα “Ο Λώτινος Ήλιος” για την εμπειρία αυτή που μας πρόσφεραν.

Έναρξη εγγραφών στο Νηπιαγωγείο για το Σχολικό Έτος 2024-2025

Σας ενημερώνουμε ότι οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση της Διευθύντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι εγγραφές στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής. Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, μπορούν να εγγραφούν όσοι μαθητές/τριες  έχουν γεννηθεί το 2020. Για την εγγραφή του προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  1. Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  2. Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  3. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

  1. Τα στοιχεία του προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του προνηπίου.
  2. Τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας
  3. Τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,
  4. Εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου
  5. Τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

  • Οι προερχόμενοι από σχολεία του εξωτερικού, Έλληνες ή αλλοδαποί/ές μαθητές/τριες εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο εφόσον έχουν τη νόμιμη ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο.
  • Οι αλλοδαποί/ές μαθητές/τριες μπορούν να εγγραφούν, αφού προσκομίσουν ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό, επίσημα μεταφρασμένα.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο παρακάτω αρχείο:



Λήψη αρχείου

 

 

Εορτασμός των Τριών Ιεραρχών!!!

 

Στις 30 Ιανουαρίου, κάθε χρόνο, γιορτάζουμε τη μνήμη των Τριών Ιεραρχών, όπως καθιερώθηκε από το 1100 μ.Χ.. Η γιορτή τους, από το 1842, λέγεται και Γιορτή των Γραμμάτων, μια και οι Τρεις Ιεράρχες ήταν Μεγάλοι Δάσκαλοι αλλά και Πατέρες της Εκκλησίας.

Οι Τρεις Ιεράρχες, είναι οι:

  • Βασίλειος ο Μέγας
  • Ιωάννης ο Χρυσόστομος
  • Γρηγόριος 0 Ναζιανζηνός.

Στο Νηπιαγωγείο μας τιμήσαμε τη γιορτή των Τριών Ιεραρχών με υπέροχες κατασκευές!!!

Κοπή Βασιλόπιτας!!!

Στο νηπιαγωγείο μας παραμείναμε πιστοί στην παράδοση, κόβοντας από μία βασιλόπιτα σε κάθε τάξη. Ο τυχερός της χρονιάς πήρε δώρο ένα puzzle!!!

Θερμά συγχαρητήρια και στους δύο Νικητές!!!