Αμυγδαλιά
Τσικνοπέμπτη 2025
14 Φεβρουαρίου 2025 – Γιορτή της αγάπης
Κύκλος του νερού – Κατασκευές
Κύκλος του νερού – Πείραμα
Αφού τα παιδιά των δύο τμημάτων γνώρισαν το ταξίδι του Σταγονούλη, πειραματίστηκαν με τις μορφές του νερού, καθώς και με τις ιδιότητες και τα φαινόμενα που υπάρχουν σχετικά με αυτό. Αναγνώρισαν τις λέξεις στερεο, υγρό και αέριο και τις αντιστοίχισαν στο κατάλληλο ποτήρι που περιγράφει την καθεμιά μορφή.
Ο Ηλίας και η Σαπουνή σώζουν τον κόσμο
Με χαρά, σήμερα 11/2/2025, μας επισκέφθηκε η κυρία Ευγενία Σάλτα, σκηνοθέτης και ιδιοκτήτρια του Τεχνοχώρου plus, η οποία μας παρουσίασε το κουκλοθέατρο, με τίτλο “Ο Ηλίας και η Σαπουνή σώζουν τον κόσμο”, ένα έργο με εκπαιδευτικό χαρακτήρα. Οι μικροί μαθητές και των δύο τμημάτων συμμετείχαν ενεργά και απόλαυσαν το θέαμα, ενώ ταυτόχρονα καλλιέργησαν και την οικολογική τους συνείδηση, στα πλαίσια υλοποίησης του εργαστηρίου δεξιοτήτων με θέμα νερό εξερευνητές.
Ιανουάριος 2025
Πολικά ζώα
Όταν μιλάμε για χειμώνα, δεν γίνεται να παραλείψουμε τα ζώα που ζουν στους δύο πόλους. Έτσι κι εμείς τα γνωρίσαμε, μιλήσαμε γι’ αυτά, παίξαμε και κατασκευάσαμε μικρούς πιγκουίνους, εξασκώντας τη λεπτή κινητικότητα. Η μελισσούλα ρομπότ BeeBot έκανε την εμφάνισή της και αφού τα παιδιά έλυναν τους γρίφους που τους δίναμε, μαντεύοντας το εκάστοτε πολικό ζώο, έδιναν στο ρομπότ τις απαραίτητες εντολές για να το εντοπίσει στο πλέγμα.
Τμήμα 1
21 Ιανουαρίου 2025 – Παγκόσμια Ημέρα Αγκαλιάς
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα αγκαλιάς, αξιοποιήσαμε το βιβλίο της Φρόσως Φωτεινάκη, “Να σε κάνω μια αγκαλιά;” και μιλήσαμε με τα παιδιά για τη σημασία του σεβασμού στον εαυτό, της συναίνεσης, αλλά και των ορίων. Συγκεντρωθήκαμε στην ολομέλεια, όπου με βιωματικό τρόπο παίξαμε τον κύκλο της συναίνεσης και το παιχνίδι των συνόρων. Στο πρώτο παιχνίδι, κάθε παιδί ρωτούσε τον διπλανό του αν μπορεί να τον κάνει μία αγκαλιά και αν η απάντηση ήταν καταφατική, έτσι και γινόταν. Σε διαφορετική περίπτωση, πραγματοποιούσαν χειραψία ή το γνωστό “κόλλα – πέντε”. Στο επόμενο παιχνίδι, δημιουργήθηκε με τη βοήθεια στεφανιών ο προσωπικός χώρος των παιδιών και μπορούσαν να εισέλθουν σε αυτόν άλλα παιδιά, μόνο εφόσον το παιδί που βρισκόταν μέσα, το επέτρεπε. Σκοπός μας ήταν να αναγνωριστούν οι έννοιες του σεβασμού και του προσωπικού χώρου, αλλά και να γίνουν πράξη.
Τμήμα 1




















































