Απόκριες 2025

Με αφορμή την ενασχόλησή μας με τις φυλές του κόσμου, δημιουργήσαμε τις δικές μας μάσκες και τα καπέλα των ινδιάνων. Εκμεταλλευτήκαμε το γεγονός πως διανύουμε τις απόκριες και αφού μεταμφιεστήκαμε χορέψαμε τον χορό της βροχής.

Τμήμα 1

εικόνα Viber 2025 02 27 17 31 19 338εικόνα Viber 2025 02 26 19 38 17 828 εικόνα Viber 2025 03 03 14 50 08 609 εικόνα Viber 2025 03 03 14 50 08 684

Τμήμα 2

εικόνα Viber 2025 03 07 13 04 46 805εικόνα Viber 2025 03 07 13 04 35 279 εικόνα Viber 2025 03 07 13 04 49 629

Κύκλος του νερού – Κατασκευές

Σε τι μας χρησιμεύει το νερό; Τι μπορούμε να κάνουμε με αυτό; Η σταγόνα μας γέμισε με ιδέες και γράμματα των παιδιών και μετά…

Φτιάξαμε τον κύκλο του νερού, καλλιεργώντας όχι μόνο τη λεπτή κινητικότητα, αλλά και τη φαντασία τους.

Τμήμα 1

IMG 20250211 101039 IMG 20250211 101610IMG 20250211 124439 εικόνα Viber 2025 02 15 10 59 29 763 εικόνα Viber 2025 02 15 10 59 30 030 εικόνα Viber 2025 02 15 10 59 30 069 εικόνα Viber 2025 02 15 10 59 30 143 εικόνα Viber 2025 02 15 10 59 30 275

Κύκλος του νερού – Πείραμα

Αφού τα παιδιά των δύο τμημάτων γνώρισαν το ταξίδι του Σταγονούλη, πειραματίστηκαν με τις μορφές του νερού, καθώς και με τις ιδιότητες και τα φαινόμενα που υπάρχουν σχετικά με αυτό. Αναγνώρισαν τις λέξεις στερεο, υγρό και αέριο και τις αντιστοίχισαν στο κατάλληλο ποτήρι που περιγράφει την καθεμιά μορφή.

οκIMG 20250207 102802οκIMG 20250207 102940οκIMG 20250207 102630 οκIMG 20250207 102724 οκIMG 20250207 104218οκIMG 20250207 104315οκIMG 20250207 103348

Ο Ηλίας και η Σαπουνή σώζουν τον κόσμο

Με χαρά, σήμερα 11/2/2025, μας επισκέφθηκε η κυρία Ευγενία Σάλτα, σκηνοθέτης και ιδιοκτήτρια του Τεχνοχώρου plus, η οποία μας παρουσίασε το κουκλοθέατρο, με τίτλο “Ο Ηλίας και η Σαπουνή σώζουν τον κόσμο”, ένα έργο με εκπαιδευτικό χαρακτήρα. Οι μικροί μαθητές και των δύο τμημάτων συμμετείχαν ενεργά και απόλαυσαν το θέαμα, ενώ ταυτόχρονα καλλιέργησαν και την οικολογική τους συνείδηση, στα πλαίσια υλοποίησης του εργαστηρίου δεξιοτήτων με θέμα νερό εξερευνητές.

οκIMG 20250211 113828 οκIMG 20250211 114117 οκIMG 20250211 121043

Ιανουάριος 2025

Γνωρίσαμε τα φρούτα του χειμώνα και φτιάξαμε χυμό με αυτά, πειραματιστήκαμε με διάφορα υλικά και φτιάξαμε το δικό μας χιόνι, αλλά και ευφάνταστους χιονανθρώπους. Στις 30 Ιανουαρίου τιμήσαμε τους 3 Ιεράρχες και κάναμε λόγο για τη σπουδαία αυτή γιορτή των γραμμάτων.

Τμήμα 2

εικόνα Viber 2025 01 31 13 27 18 167 εικόνα Viber 2025 01 31 13 27 18 350 εικόνα Viber 2025 01 31 13 27 18 503εικόνα Viber 2025 01 31 13 27 18 570εικόνα Viber 2025 01 31 13 27 18 873εικόνα Viber 2025 01 31 13 27 18 931εικόνα Viber 2025 01 31 13 27 18 446 εικόνα Viber 2025 01 31 13 27 18 638 εικόνα Viber 2025 01 31 13 27 18 842

Πολικά ζώα

Όταν μιλάμε για χειμώνα, δεν γίνεται να παραλείψουμε τα ζώα που ζουν στους δύο πόλους. Έτσι κι εμείς τα γνωρίσαμε, μιλήσαμε γι’ αυτά, παίξαμε και κατασκευάσαμε μικρούς πιγκουίνους, εξασκώντας τη λεπτή κινητικότητα. Η μελισσούλα ρομπότ BeeBot έκανε την εμφάνισή της και αφού τα παιδιά έλυναν τους γρίφους που τους δίναμε, μαντεύοντας το εκάστοτε πολικό ζώο, έδιναν στο ρομπότ τις απαραίτητες εντολές για να το εντοπίσει στο πλέγμα.

Τμήμα 1

οκεικόνα Viber 2025 01 23 11 12 08 809οκεικόνα Viber 2025 01 23 10 09 04 154 οκεικόνα Viber 2025 01 23 10 09 04 244 οκεικόνα Viber 2025 01 23 11 12 08 962 οκεικόνα Viber 2025 01 25 12 10 50 346 οκεικόνα Viber 2025 01 25 12 10 50 393 οκεικόνα Viber 2025 01 25 12 10 50 440

21 Ιανουαρίου 2025 – Παγκόσμια Ημέρα Αγκαλιάς

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα αγκαλιάς, αξιοποιήσαμε το βιβλίο της Φρόσως Φωτεινάκη, “Να σε κάνω μια αγκαλιά;” και μιλήσαμε με τα παιδιά για τη σημασία του σεβασμού στον εαυτό, της συναίνεσης, αλλά και των ορίων. Συγκεντρωθήκαμε στην ολομέλεια, όπου με βιωματικό τρόπο παίξαμε τον κύκλο της συναίνεσης και το παιχνίδι των συνόρων. Στο πρώτο παιχνίδι, κάθε παιδί ρωτούσε τον διπλανό του αν μπορεί να τον κάνει μία αγκαλιά και αν η απάντηση ήταν καταφατική, έτσι και γινόταν. Σε διαφορετική περίπτωση, πραγματοποιούσαν χειραψία ή το γνωστό “κόλλα – πέντε”. Στο επόμενο παιχνίδι, δημιουργήθηκε με τη βοήθεια στεφανιών ο προσωπικός χώρος των παιδιών και μπορούσαν να εισέλθουν σε αυτόν άλλα παιδιά, μόνο εφόσον το παιδί που βρισκόταν μέσα, το επέτρεπε. Σκοπός μας ήταν να αναγνωριστούν οι έννοιες του σεβασμού και του προσωπικού χώρου, αλλά και να γίνουν πράξη.

Τμήμα 1

εικόνα Viber 2025 01 21 15 35 07 659εικόνα Viber 2025 01 21 15 35 18 330εικόνα Viber 2025 01 21 15 35 13 925εικόνα Viber 2025 01 21 15 35 14 010εικόνα Viber 2025 01 21 15 35 07 850εικόνα Viber 2025 01 21 15 35 06 470 εικόνα Viber 2025 01 21 15 35 06 842