Μαθαίνω το όνομα μου!
28 Οκτώβριου
Φθινόπωρο
Το φθινόπωρο έφτασε και η τάξη μας γέμισε χρώματα, φύλλα και αρώματα.Τα παιδιά έφεραν από τον κήπο τους οτι μπόρεσαν.Φυλλα, βελανίδια , κουκουνάρια και οτι αλλο βρήκαν.
Μιλήσαμε για τις αλλαγές του καιρού ,για τη βροχή, παρατηρήσαμε όλα όσα έφεραν τα παιδιά από τη φύση και μάθαμε τα φρούτα της εποχής.
Μέσα από το θέμα του φθινοπώρου δόθηκε η ευκαιρία για δημιουργική, αισθητηριακή και μαθησιακή εμπειρία.
Πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες ομαδοποίησης, ταξινόμησης ,σειροθετησης, παίξαμε παιχνίδια λέξεων, διαβάσαμε παραμύθια και φτιάξαμε κατασκευές.
Καλό καλοκαίρι!!!
Γιορτή του πατέρα – 15 Ιούνιου 2025
Καλοκαιρινές κατασκευές 2025
Το καλοκαίρι μπήκε για τα καλά και μαζί με τη δημιουργικότητα που μας διακατείχε στις πρόβες της καλοκαιρινής μας γιορτής, εμπνευστήκαμε και δημιουργήσαμε τις καλοκαιρινές μας κατασκευές. Χταπόδια, ψαράκια, μέδουσες, δελφίνια, καρπούζια επισκέφτηκαν και ομόρφυναν τις τάξεις μας, προετοιμάζοντάς μας για ένα όμορφο κλείσιμο σχολικής χρονιάς…
Τμήμα 1
Τμήμα 2
Καλλωπισμός αυλής – Ενεργός πολίτης
Στα πλαίσια της τρίτης δράσης μας για τον ενεργό πολίτη, πραγματοποιήθηκε καλλωπισμός της κοινής μας αυλής με το 3ο Νηπιαγωγείο Μεγάρων, με το οποίο συστεγαζόμαστε. Ο Δημος Μεγάρων ήταν πολύτιμος αρωγός σε αυτή την δράση, καθώς τοποθετήθηκαν παγκάκια, έγιναν βαψίματα στην κεντρική είσοδο και στο εξωτερικό δάπεδο της αυλής, το οποίο διακοσμήθηκε με επιδαπέδια παιχνίδια. Τέλος, υπήρξε διάθεση φυτών και λουλουδιών για τη δεντροφύτευση της αυλής μας. Ευχαριστούμε πολύ τον Δήμο για την πολύτιμη και άμεση ανταπόκριση του!!!
Σχέδιο δράσης – Ομαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό
Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης που αφορά την “Ομαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό” τα 2 τμήματα του σχολείου μας πραγματοποίησαν δύο επισκέψεις στα τμήματα της Α’ Δημοτικού του 3ου Δημοτικού Σχολείου Μεγάρων. Στην πρώτη επίσκεψη που έγινε από κοινού με νήπια και προνήπια, στόχος μας ήταν τα παιδιά να έρθουν σε μία πρώτη επαφή με τις ομοιότητες και τις διαφορές που υπάρχουν ανάμεσα στα σχολεία, τις σχολικές αίθουσες και τον τρόπο λειτουργίας τους, να γνωρίσουν μερικά από τα βιβλία, τα τετράδια και τα αντικείμενα που θα χρειαστούν, αλλά και να αναλάβουν ενεργό δράση, γράφοντας στον πίνακα, αναγνωρίζοντας αριθμούς, αλλά και διαβάζοντας λέξεις. Με αυτό τον τρόπο, στοχεύαμε, επιπλέον, να εξοικειωθούν τα παιδιά με το περιβάλλον της τάξης ενός δημοτικού σχολείου.
Στη δεύτερη επίσκεψη, τα νήπια, που πρόκειται να μεταβούν στο δημοτικό, μπήκαν ξανά στην τάξη για να παρακολουθήσουν με διαδραστικό τρόπο την εκπαιδευτική διαδικασία. Σε συνδυασμό και με την υλοποίηση της δράσης του ενεργού πολίτη “Βάζω την άσκηση στη ζωή μου, παίξε και εσύ μαζί μου”, τα προνήπια, σε συνεργασία με την Δ’ τάξη και την καθοδήγηση του καθηγητή φυσικής αγωγής δραστηριοποιήθηκαν στον προαύλιο χώρο του 3ου Δ.Σ. Μεγάρων κάνοντας αθλοπαιδιές, κινητικά παιχνίδια, με στόχο την καλλιέργεια συνεργασίας και αδρής κινητικότητας και ενεργούς συμμετοχής.
Πρώτη επίσκεψη
Δεύτερη επίσκεψη
























































































