Έπαινος  – Make a wish

Αφού το  Σχολείο μας συμμετείχε στον δημιουργικό διαγωνισμό «Το Αστέρι της Ευχής» που διοργάνωσε ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), 

σε ένα διαγωνισμό  που προάγει τη δημιουργικότητα και τη φαντασία των μαθητών, με στόχο την υποστήριξη του σπουδαίου έργου του οργανισμού, παραλάβαμε έπαινο συμμετοχής.

Screenshot 2026 04 20 150114

Μέσα από αυτή τη συλλογική διαδικασία, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τα συναισθήματά τους, να μοιραστούν ιδέες και να κατανοήσουν την αξία της συνεργασίας και της αλληλεγγύης.

Με μεγάλη υπερηφάνεια παραλάβαμε τον έπαινο συμμετοχής για το νηπιαγωγείο μας, ως αναγνώριση της προσπάθειας και της συμβολής μας σε αυτή την όμορφη δράση.

Έπαινος_599_6o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ