Με αφορμή την ανάγνωση του βιβλίου το Τείχος, Τα παιδιά εξέφρασαν την επιθυμία τους να ασχοληθούν με τα ρομπότ και να δουν πως μπορούν να φτιάξουν τα δικά τους.
Στην αρχή, έπαιξαν με το βιβλίο το Ρομπότ και στη συνέχεια, σχεδίασαν τα δικά τους ρομπότ. Εκεί, αποφάσισαν ότι θέλουν να φτιάξουν και ένα πιο μεγάλο ρομπότ χρωματιστό αυτή την φορά.
Φυσικά, συνεχίσαμε στολίζοντας τα στην τάξη μας!
Ο ενθουσιασμός των παιδιών και το ενδιαφέρον τους δεν σταμάτησε εκεί. Ήθελαν να συνεχίσουν με το να φτιάξουν ένα ακόμα μεγαλύτερο, τρισδιάστατο. Την αρχή, φτιάξαμε το σχέδιο ώστε να δούμε τι υλικά θα χρειαστούμε. Στην συνέχεια, βρήκαμε τα υλικά και ξεκινήσαμε αμέσως να τα φτιάχνουμε.
Ως συνέχεια του project, αποφασίσαμε με τα παιδιά να δούμε πως είναι ένα πραγματικό ρομπότ. Αυτή την φορά, θα το συνδυάσουμε με το ενδιαφέρον των παιδιών για τους χάρτες. Με αφορμή τον παγκόσμιο χάρτη που υπάρχει στην τάξη μας, τα παιδιά κάθε εβδομάδα μαθαίνουν να λένε την καλημέρα και σε μια καινούργια γλώσσα.
Ξεκινήσαμε λοιπόν, γνωρίζοντας το ρομπότ ώστε να δούμε πως λειτουργεί αλλά και τι κάνει.
Συνεχίσαμε, φτιάχνοντας τον δικό μας παγκόσμιο χάρτη και με τις σημαίες από τις χώρες που έχουμε μάθει την καλημέρα τους.
Αυτός λοιπόν είναι ο χάρτης μας!













