ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ…..

  Η συσσώρευση των σκουπιδιών στον κάδο απορριμμάτων των τάξεων μας και η συχνή  υπερχείλιση του,  είναι ένα θέαμα που δεν άρεσε σε κανέναν μας . Αρχίσαμε λοιπόν να διερευνούμε από πού προέρχονται τα σκουπίδια , που καταλήγουν και αν υπάρχει τρόπος μείωσής τους.

Μια μέρα ξαφνικά βρήκαμε πολλά σκουπίδια στην αυλή μας….βγήκαμε να τα μαζέψουμε…να καθαρίσουμε και να δούμε ποιός ήταν ο ποιό πρόσφορος τρόπος να τα διαχειριστούμε…

ba0e9b33 6301 42e0 8b8d 23b60ebcf669429643879 1259035241683737 8387359386476631014 n 429638998 1554607271938660 4298455445800577415 n

Αρχίσαμε να ψάχνουμε τρόπους για να έχουμε λιγότερα σκουπίδια και κάποια παιδιά πρότειναν την ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ που έκαναν όπως είπαν και στο σπίτι….έτσι δόθηκε το έναυσμα για περισσότερη συζήτηση και έρευνα..

Διαβάσαμε παραμύθια ..

429841972 1409243939978693 6366943829095842597 n 1

429308392 924979882421355 6628789039658700215 n 1

Μιλήσαμε για την ανακύκλωση γενικά.

  ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΩΝ                                         

  Ανακύκλωση με καθαρά τεχνικούς όρους είναι η διαδικασία μέσα από την οποία επιτυγχάνεται η εκ νέου χρήση των υλικών συσκευασίας (γυαλί, χαρτί, πλαστικό αλουμίνιο, λευκοσίδηρο και ξύλο) και η επαναεισαγωγή τους στον κύκλο παραγωγής.

ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΑΝΑΚΥΚΛΩΤΗ

  1. Διαχωρίζουμε καθημερινά τα υλικά συσκευασίας μας από τα υπόλοιπα στο νοικοκυριό.
  2. Αδειάζουμε εντελώς τις συσκευασίες μας από τα υπολείμματα.
  3. Διπλώνουμε τα χαρτοκιβώτια.
  4. Δεν πετάμε στον κάδο τα υλικά συσκευασίας μας μέσα σε δεμένες σακούλεςτα ρίχνουμε χύμα. 
  5. Δεν πετάμε ποτέ κοινά σκουπίδια στους μπλε κάδους

Είδαμε διάφορα βίντεο

Ακούσαμε τραγούδια για την ανακύκλωση

Παίξαμε παιχνίδια on line…

429804586 3873679412918827 6236914583662564912 n


429089380 3107223706076464 2098903851840254045 nΚάναμε φύλλα εργασίας σχετικά και ταξινομήσαμε τα σκουπίδια κατά είδος..

 

429329502 1432009994084064 3200646334163952011 n70010a88 9911 4ee6 9d4f 8f494d407863 581a9504 952c 47ac a7cd d530863f6ea7429807975 1573013100142417 8387181944827798843 n 429841966 821417756669304 4631009210784772827 n

 

tempImage5d1GsWIMG B76E684BFF7D 1

c08eeb57 71f7 4c4f b894 d2f5511b1a6d

 

Κάναμε και τις κατασκευές μας με ανακυκλώσιμο υλικό..

429611695 1557515685027479 9050505630189870439 n

 

IMG 4DDC31EF67C5 1

 

 

 

0427de97 8c01 4c54 a38c 083ef0b7b73a 029f9f48 3445 4217 af7c 08fea50787c3

Κάναμε μια πολύ καλή αρχή και συνεχίζουμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ!!!!

Από την Παρασκευή 1 Μαρτίου 2024 θα γίνει, σύμφωνα με τον νόμο, η ενεργοποίηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας για το σχολικό έτος 2024-2025

Πρόκειται για την πλατφόρμα proti-eggrafi.services.gov.gr, η οποία θα παραμείνει ανοιχτή έως την Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024

 

Η διαδικασία αίτησης εγγραφής

Ο γονέας – κηδεμόνας, αφού αυθεντικοποιηθεί με τους κωδικούς στο Taxisnet, θα επιλέξει το νηπιαγωγείο που αντιστοιχεί στην διεύθυνση κατοικίας του και θα υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτηση εγγραφής του νηπίου καθώς και τα υπόλοιπα στοιχεία που απαιτούνται, μέσω της πλατφόρμας proti-eggrafi.services.gov.gr.

Η ίδια πλατφόρμα αυτοματοποιεί και τους μηχανισμούς διαχείρισης των αιτήσεων από τους διευθυντές των νηπιαγωγείων και από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, για την τελική κατανομή των νηπίων σε σχολικές μονάδες.

Οι αιτούντες γονείς ενημερώνονται μέσω SMS για την εξέλιξη της αίτησής τους, καθώς και για κάθε πιθανή διόρθωση που θα διαπιστώνεται ότι αυτή χρειάζεται

 

Παράλληλα, από 1 έως και 20 Μαρτίου 2024 θα ξεκινήσει, σύμφωνα με τον νόμο, και η υποβολή αιτήσεων για την εγγραφή των μαθητών και μαθητριών που θα φοιτήσουν για πρώτη φορά στην Α τάξη του Δημοτικού Σχολείου για το σχολικό έτος 2024-2025.

Οι αιτήσεις και τα δικαιολογητικά θα κατατίθενται στη σχολική μονάδα με κάθε πρόσφορο τρόπο, όπως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) ή ταχυδρομείου.

 

Η Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Οι σχετικές διατάξεις έχουν ως εξής:

Νόμος 4777/2021 – ΦΕΚ Τεύχος A’ 25/17.02.2021
Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, προστασία της ακαδημαϊκής ελευθερίας, αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις

Άρθρο 44
Εγγραφές σε νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία – Τροποποίηση των άρθρων 6, 7 και 8 του π.δ. 79/2017

1. Η περ. α΄ και το τελευταίο εδάφιο της περ. δ΄ της παρ. 4 του άρθρου 6 του π.δ. 79/2017 (Α΄ 109, διόρθ. σφάλμ. Α΄ 112) τροποποιούνται ως προς τις προθεσμίες και η παρ. 4 του άρθρου 6 διαμορφώνεται ως εξής:

«4. Για την εγγραφή των νηπίων και των δύο (2) ηλικιών που φοιτούν για πρώτη φορά στο νηπιαγωγείο εφαρμόζεται η ακόλουθη διαδικασία:

α) Από την 1η έως την 20ή Μαρτίου του προηγούμενου της εγγραφής σχολικού έτους οι γονείς και κηδεμόνες υποβάλλουν αιτήσεις-υπεύθυνες δηλώσεις εγγραφής στο νηπιαγωγείο που ανήκουν, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας, προσκομίζοντας:

αα) έγγραφο από το οποίο αποδεικνύεται η διεύθυνση κατοικίας του νηπίου – προνηπίου,

ββ) το ατομικό δελτίο υγείας μαθητή και

γγ) το βιβλιάριο υγείας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

Στην περίπτωση μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι γονείς και κηδεμόνες συνυποβάλλουν γνωμάτευση από Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, χωρίς αυτή να αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής.

Αιτήσεις εγγραφής δύνανται να υποβάλλουν και γονείς ή κηδεμόνες που διαμένουν εκτός σχολικής περιφέρειας, εφόσον στο σχολείο αυτό φοιτούν ήδη αδέλφια του προς εγγραφή μαθητή.

β) Ο διευθυντής ή προϊστάμενος του νηπιαγωγείου αναζητά το πιστοποιητικό γέννησης για την εγγραφή μέσω του πληροφοριακού συστήματος του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

γ) Μετά το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας των αιτήσεων εγγραφών ο προϊστάμενος του νηπιαγωγείου ελέγχει την ακρίβεια των στοιχείων και συντάσσει δύο (2) καταστάσεις: ονομαστική κατάσταση νηπίων και ονομαστική κατάσταση προνηπίων και τις αποστέλλει εντός προθεσμίας δύο (2) εργάσιμων ημερών στη διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

δ) Στην περίπτωση κατά την οποία δεν καθίσταται δυνατή η συγκρότηση τμημάτων σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 2, με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης, κατόπιν αιτιολογημένης εισήγησης του διευθυντή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης επί σχετικού αιτήματος του προϊσταμένου σχολικής μονάδας ιδρύεται επιπλέον τμήμα, εφόσον υπάρχει στο σχολείο διαθέσιμη αίθουσα. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμη αίθουσα ο προϊστάμενος της σχολικής μονάδας αποστέλλει στον διευθυντή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης πίνακα με τα ονόματα των νηπίων-προνηπίων που διαμένουν στα όρια της σχολικής περιφέρειας του νηπιαγωγείου, με τις σχολικές περιφέρειες όμορων νηπιαγωγείων. Ο διευθυντής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατανέμει τα νήπια-προνήπια από τον πίνακα στα όμορα νηπιαγωγεία, λαμβάνοντας υπόψη την απόσταση των νηπιαγωγείων από τη διεύθυνση κατοικίας των νηπίων-προνηπίων που έχει δηλωθεί. Τα νήπια-προνήπια που είναι αδέλφια ή είναι αδέλφια μαθητών που φοιτούν στο ίδιο ή σε συστεγαζόμενο νηπιαγωγείο ή σε συστεγαζόμενο δημοτικό σχολείο εξαιρούνται της ανωτέρω διαδικασίας. Ο διευθυντής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ενημερώνει τους γονείς και κηδεμόνες για τα νηπιαγωγεία εγγραφής. Η ανωτέρω διαδικασία ολοκληρώνεται μέχρι τη 10η Απριλίου εκάστου έτους».

2. Η περ. α΄ και το τελευταίο εδάφιο της περ. δ΄ της παρ. 4 του άρθρου 7 του π.δ. 79/2017 τροποποιούνται ως προς τις προθεσμίες και η παρ. 4 του άρθρου 7 διαμορφώνεται ως εξής:

«4. Για την εγγραφή των μαθητών που φοιτούν για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου εφαρμόζεται η ακόλουθη διαδικασία:

α) Από την 1η έως την 20ή Μαρτίου του προηγούμενου της εγγραφής σχολικού έτους οι γονείς και κηδεμόνες υποβάλλουν σχετικές αιτήσεις-υπεύθυνες δηλώσεις εγγραφής στο δημοτικό σχολείο που ανήκουν σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας, προσκομίζοντας:

αα) βεβαίωση φοίτησης από το νηπιαγωγείο,

ββ) αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή,

γγ) το ατομικό δελτίο υγείας μαθητή και

δδ) το βιβλιάριο υγείας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έχουν γίνει τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

Στην περίπτωση μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι γονείς και κηδεμόνες συνυποβάλλουν γνωμάτευση από Κ.Ε.Σ.Υ. ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, χωρίς αυτή να αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής.

Αιτήσεις εγγραφής δύνανται να υποβάλλουν και γονείς ή κηδεμόνες που διαμένουν εκτός σχολικής περιφέρειας, εφόσον στο σχολείο φοιτούν ήδη αδέλφια του προς εγγραφή μαθητή.

β) Ο διευθυντής ή ο προϊστάμενος του δημοτικού σχολείου αναζητά το πιστοποιητικό γέννησης για την εγγραφή μέσω του πληροφοριακού συστήματος του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

γ) Με το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας των αιτήσεων εγγραφών ο διευθυντής ή ο προϊστάμενος του δημοτικού σχολείου ελέγχει την ακρίβεια των στοιχείων και συντάσσει ονομαστική κατάσταση μαθητών, την οποία αποστέλλει εντός προθεσμίας δύο εργάσιμων ημερών στην οικεία διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

δ) Στην περίπτωση κατά την οποία δεν καθίσταται δυνατή η συγκρότηση τμημάτων σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 2, με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης, κατόπιν αιτιολογημένης εισήγησης του διευθυντή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης επί σχετικού αιτήματος του διευθυντή της σχολικής μονάδας, ιδρύεται επιπλέον τμήμα, εφόσον υπάρχει διαθέσιμη αίθουσα. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμη αίθουσα ο διευθυντής της σχολικής μονάδας αποστέλλει πίνακα με τα ονόματα των μαθητών που διαμένουν στα όρια της σχολικής περιφέρειας του δημοτικού σχολείου με τις σχολικές περιφέρειες όμορων δημοτικών σχολείων στον διευθυντή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ο διευθυντής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατανέμει τους μαθητές από τον πίνακα στα όμορα δημοτικά σχολεία, λαμβάνοντας υπόψη την απόσταση των σχολείων από τη διεύθυνση κατοικίας των μαθητών που έχει δηλωθεί. Οι μαθητές που είναι αδέλφια ή έχουν αδέλφια που φοιτούν στο ίδιο ή σε συστεγαζόμενο νηπιαγωγείο ή δημοτικό σχολείο εξαιρούνται της ανωτέρω διαδικασίας. Ο διευθυντής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ενημερώνει τους γονείς και κηδεμόνες για τα σχολεία εγγραφής. Η ανωτέρω διαδικασία ολοκληρώνεται μέχρι τη 10η Απριλίου εκάστου έτους».

3. Το πρώτο και το δεύτερο εδάφιο της παρ. 5 του άρθρου 8 του π.δ. 79/2017 τροποποιούνται ως προς τις προθεσμίες και η παρ. 5 διαμορφώνεται ως εξής:

«5. Όταν η αίτηση μετεγγραφής υποβάλλεται μετά τη 10η Απριλίου, ο μαθητής γίνεται δεκτός στο σχολείο μετεγγραφής μόνο με το υπηρεσιακό σημείωμα, ενώ ο τίτλος προόδου, στην περίπτωση των δημοτικών σχολείων, και το πιστοποιητικό φοίτησης, στην περίπτωση των νηπιαγωγείων, εκδίδεται την προβλεπόμενη ημερομηνία από τον διευθυντή ή τον προϊστάμενο του σχολείου προέλευσης. Στο υπηρεσιακό σημείωμα αναγράφεται ότι ο τίτλος προόδου ή το πιστοποιητικό φοίτησης εκδίδεται από το σχολείο προέλευσης, επειδή η αίτηση υποβλήθηκε μετά τη 10η Απριλίου και ότι το αποδεικτικό μετεγγραφής, που αφορά στη φοίτηση του μαθητή κατά το επόμενο διδακτικό έτος, εκδίδεται μετά την ημερομηνία χορήγησης των τίτλων προόδου ή των πιστοποιητικών φοίτησης. Στις καταστάσεις που συμπληρώνονται στο τέλος του έτους, οι παραπάνω μαθητές υπολογίζονται σε αυτές του σχολείου προέλευσης».

4. Η παρ. 6 του άρθρου 8 του π.δ. 79/2017 τροποποιείται ως προς την προθεσμία και διαμορφώνεται ως εξής:

«6. Αιτήσεις μετεγγραφής γίνονται δεκτές μέχρι την 30ή Απριλίου»

 

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ!!!!!

Ένα όμορφο Κυριακάτικο ξεκινήμα για το περιβαλλοντικό μας πρόγραμμα!!!!

Σήμερα Κυριακή , 11/2/24 έγινε η εκκίνηση για τη δημιουργία του σχολικού μας κήπου….γονείς και παιδιά σήκωσαν τα μανίκια και με χαρά βοήθησαν στην αναδιαμόρφωση των εξωτερικών χώρων όπου θα φτιάξουμε με τα παιδιά τους κήπους μας….

Παλιά λάστιχα βγήκαν και άλλαξαν θέσεις…χώματα τακτοποιήθηκαν …… η αυλή μας άλλαξε μορφή και ετοιμάστηκε για τους μικρούς μας κηπουρούς, οι οποίοι θα αναλάβουν δράση…

427849755 7254489791311489 3376872005873336064 n426323695 416192924142527 3973883885035024996 n426720393 236611612854278 4317032319450085613 n 426829717 1532513734197998 6494088608194656659 n 426323695 416192924142527 3973883885035024996 n 1 426720306 768809321834728 1054641561748527142 n 1 427816787 1034076917694919 167703657220988476 n 1

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά για τη συμμετοχή όλους όσους θυσιάσαν την Κυριακή τους για να μας βοηθήσουν ….. Η συνδρομή τους ήταν πολύτιμη!!!! 

Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ Α Ξ Ο Ν Α Σ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ STEAM- Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ

ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ, ΔΥΝΑΜΙΚΗ, ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΝΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ, ΜΕ ΕΣΤΙΑΣΗ ΣΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ, ΣΤΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ, ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΜΑΘΗΣΗΣ.
ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΓΜΕΝΑ ΣΤΟ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (ΕΩΠ) ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ Φ.31/94185/Δ1/2021 – ΦΕΚ 3791/Β/13-8-2021 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. 
ΒΑΣΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΖΟΥΝ ΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΣΚΟΠΟ «ΤΗ ΔΙΑΠΛΑΣΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ» ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙ., ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ, ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ, ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗΣ, ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ, ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ.
ΟΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΑΥΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΝΤΑΙ, ΣΕ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΕΠΕΞΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

IMG 20211121 202849

4ΟΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ – STEAM ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ – Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ

 

ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΤΟΥΣ ΜΕΛΕΤΗΣΑΜΕ  ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΠΟΛΛΑ – ΠΟΛΛΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ!!

ΑΡΧΙΚΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑΜΕ ΤΗ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΣΕ ΛΟΓΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ. ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑΜΕ ..

ΓΙΑΤΙ ΒΡΕΧΕΙ;

ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ;

ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΕΤΑ;

ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ « ΤΟ ΣΥΝΝΕΦΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΚΛΑΜΑΤΑ » ΚΑΙ ΤΟ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ!

36375512 a3f4 4d4b 9d02 2273f35f26f8

420073070 1406325186660366 7596593991651675121 n415502742 1105533810787388 162630422376787976 n 1

2c8cb30b 05c7 4557 b089 e6e96c9896d1

00d2fcd9 5377 44bc 9a2e 09b80de078a7f826d04a 3b26 4af4 a650 f1a1373f9fac

415531948 920599342910082 6235273249469092952 n415502744 324225899966684 7455786279325999572 n

ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΑΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ ΣΧΕΤΙΚΑ

ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ  – ΣΤΕΡΕΟ, ΥΓΡΟ ΚΑΙ ΑΕΡΙΟ (ΠΑΓΟΣ- ΝΕΡΟ -ΥΔΡΑΤΜΟΣ ) ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ

417071594 1086790652656777 2932129628501694400 n

421270419 702270071892153 359062270596092686 n

ΒΡΑΣΜΟΣ – ΕΞΑΤΜΙΣΗ

415507039 7022220077846153 2390711128687895802 n 420056846 935658268059070 657076777438089845 n421292369 399540179143105 2226637012024605436 n 1

ΤΗΞΗ – ΠΗΞΗ

ΧΡΩΜΑΤΙΣΑΜΕ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΜΑΝΤΕΨΑΜΕ ΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΓΑΚΙ…

  a174062f ec0f 4472 b43a ebac8058864c 1

2e975725 e54d 40e2 8f9d f35b9de476e4

3c866a0e c169 4eff b4d9 adf01c724c75

ΑΦΟΥ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΑΓΩΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΨΥΞΗ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΓΑΚΙ ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΜΕ ΠΩΣ Ο ΠΑΓΟΣ ΛΙΩΝΕΙ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΧΡΩΜΑΤΙΖΕΙ!!!

420158615 1057105622206870 1460058942445062036 n

3f521bf7 fbd2 48bc 829e 7ad1c1526d1e

d1661dc8 8cf6 4266 89fb e8585867f4f9 1 ce860e55 d7f9 4037 b47f 5459a794b810 1

415620694 1181751322726110 6332283081651609924 n 1

 

ΒΥΘΙΣΗ -ΕΠΙΠΛΕΥΣΗ

19ffb5a6 ae66 4e97 ad2a 33d6b41adb01 1

2ff0cabd 10a3 488b 98b2 c7bcb2e9c45c 1

acdd0e34 bf4a 4414 8477 2b25dd8574eb 1

ΔΙΑΛΥΤΟΤΗΤΑ – ΒΑΛΑΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΥΛΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΕΞΗΓΑΜΕ ΤΑ ΣΥΜΕΡΑΣΜΑΤΑ ΜΑΣ ….

421263316 705478604902223 6219993788085436438 n

74c213a9 38ae 47ab bdc3 a060866aa433

3afb298a 2606 45a4 9649 969274577a5b

ΚΑΝΑΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ

9476b8b8 c35e 42cd ac1c e992ee51fa40

6d5e63e9 4e07 468f 87d9 daa0be77d2c3

385522626 690500846603775 2467386632926830646 n

420077175 925306615828590 6404833467994724161 n

ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΜΑΣ!!!!!!!!

420070888 1066023677935935 6259615647225139180 n

ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΙΡΙΔΑΣ…………. ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΚΙ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ..

 

420084329 283652101095093 5087959195893843778 n

421257752 756008146012502 1366276507576685278 n419978064 401148942322887 7278286691934260874 n

 

420111885 405188948629329 2736356603746029606 n

ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ «Ο ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΛΙΩΣΕΙ»

ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ..

 

ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΧΙΟΝΙ ΜΕ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΣΟΔΑ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΤΙΚΗ ΚΡΕΜΑ ΚΑΙ ΠΑΙΞΑΜΕ…. ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΚΑΙ ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣd0daf991 3a04 4337 b493 5bd36fd415bc 1

d02257f1 fda8 46fb b911 92f54e897f31

af8583f7 d49c 49b0 b148 0fc15c510222

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΑΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΜΕΛΙΣΣΟΥΛΑ ΜΑΣ, ΤΗ ΒΕΕ-ΒΟΤ.

16cfa56c 412b 4f25 9853 c9cf8e636ec0 c46398b9 7f32 481c bc74 c7b257a307f3 420056853 1770245863441894 5938854140736453962 n 1

ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ !!!

Καλώς Ήρθες 2024!!!

415391371 1615905082486059 7485264166562262158 n

415376967 2096158574060274 3418964167224920738 n

7118386b 981f 484a 9a43 1840d157288d a14dac75 ec81 4213 92c4 9e7e653f37f0

 

Την Πέμπτη, 11/01/2024 κόψαμε και εμείς την Βασιλόπιτα μας!!! 

a68b1d26 106f 45d2 9848 d6bf6088e1f1

8d4c1797 d547 4c95 8515 3deeb2f2e81e

Δύο τάξεις…….δύο τυχεροί!!! 

415179512 2701038990074436 7480220553955202333 n

415293052 1090709738901966 1652911715139214828 n

Ευχόμαστε σε όλους Καλή Χρονιά με Υγεία, Αγάπη , Ευτυχία και…..πολλά πολλά Χαμόγελα!!!!

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2023!!!

Αν μας ρωτήσουν ποιο είναι το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό και μόνο που ακούμε τη λέξη Χριστούγεννα, είναι σίγουρο ότι θα είναι μια εικόνα γεμάτη χρώματα (με κυρίαρχο το κόκκινο) και , ασυναίσθητα, θα χαμογελάσουμε. Τα Χριστούγεννα σημαίνουν….ΑΓΑΠΗ..ΥΓΕΙΑ…ΕΙΡΗΝΗ..και χίλιες και μια ευχές!!!!

Έτσι και εμείς προσπαθήσαμε να νοιώσουμε όλα αυτά τα συναισθήματα με διάφορους τρόπους…

Διαβάσαμε πολλά – πολλά Χριστουγεννιάτικα παραμύθια……

410486314 739538230931084 5001887201477354294 n

13847 1 1

20211108164054 frikantela i magissa pou misouse ta kalanta 1 httpsepbooks.grdatafiles101354 1

και είδαμε και κάποια σε βίντεο..

Φτιάξαμε τα ζυμαρένια στολίδια μας!!!

410799651 1843351439452546 2358836824782119782 n

 

406380450 1423163851965127 101081491431179144 n413250144 360095513385702 5846623534825584265 n

 

Και τα στολίσαμε με μπόλικη χρυσόσκονη για να λάμπουν πάνω στο δέντρο!!

406109949 764549378818696 6847050777337479626 n

406232714 1434081410879839 977194951739748830 n

Φτιάξαμε τις Χριστουγεννιάτικες κάρτες μας για να στείλουμε τις ευχές μας στους αγαπημένους μας!

 

406192200 6891137390940869 378214266663004163 n

412686493 349252621049697 7438861415058872886 n

412173390 247245348257916 8704938976739334995 n

Από όλη αυτή τη Χριστουγεννιάτικη δημιουργία δεν θα μπορούσε να λείπει και η φάτνη του Χριστούλη μας!!

 

406380448 1372836086696871 4645421505373522140 n

Και αρχίσαμε να σκεφτόμαστε πως για να αποχαιρετήσουμε αυτή τη χρονιά θα ήταν ωραία να κάνουμε μια γιορτούλα!!!

Φτιάξαμε τις προσκλήσεις μας..!!!!!

IMG 5205

Και αρχίσαμε να χορεύουμε και να τραγουδάμε…..κάναμε τις πρόβες μας στην αίθουσα εκδηλώσεων του 2ου Γυμνσίου Κω, όπου μας παραχώρησαν την αίθουσα για την γιορτή μας και τους ευχαριστούμε θερμά!!!!

Προχωράμε προς το Γυμνάσιο….
413199673 6910623118974643 8473252408113774677 n

Κάνοντας δοκιμές ήχου στην πρόβα…

412294692 1071469774042958 9051067273129270216 n

Την Τετάρτη 20/12/2023 έγινε η γιρτούλα μας και όλοι το ευχαριστηθήκαμε πολύ!!!

410633891 1793372944468333 321886094684703066 n

412126469 897828031833727 5362943915347116954 n

Μετά το τέλος της γιορτούλας μας οι αγαπημένοι μας γονείς άφησαν τις ευχές τους στο ευχόδεντρό μας!! Ευχές υπέροχες με πολλή αγάπη!!

 

411715759 371381828886089 7142772732506167025 n

Οι τελευταίες μέρες αυτής της χρονιάς πέρασαν με πολύ παιχνίδι και  προβολή Χριστουγεννιάτικης ταινίας για τους μικρούς μας μαθητές με ζεστή σοκολάτα και όλα τα σχετικά!!!

 

412015334 1080082913132242 6626678033840489637 n

412648659 907668537252375 1240474189566922028 n

412626521 1388124895167076 6606338972164312929 n

Messy play!!!!

410582036 1097716514591352 8520274555785076949 n

412681017 1418972839042949 658561952654050151 n

413458679 742087987840379 964596201033341727 n

Και πικ νικ Χριστουγεννιάτικο στην αυλή μας!!!!

411565944 272033392548971 5593706180008482884 n

Και έτσι λοιπόν αποχαιρετήσαμε το 2023 και περιμένουμε με αγωνία τη Νέα χρονιά!!!

Ευχόμαστε ολόψυχα σε όλους!!!!!!!!!!!!!!!!!!

412089472 2035621290143496 2925547334275720219 n

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ , ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!!

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΠΑΖΑΡΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ!!! 3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2023

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε και φέτος το Χριστουγεννιάτικο παζάρι στην πόλη της Κω!!

Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας πήρε μέρος σε αυτή τη Χριστουγεννιάτικη γιορτή με δυναμική παρουσία!!!

Υπέροχες κατασκευές, γλυκά και δώρα πλαισίωσαν τον πάγκο του σχολείου μας!!! Δεν έλειψε βέβαια και η περιποίηση μαλλιών(πλεξίδες) και το face painting από την πρόεδρο του συλλόγου.

400689870 350926384195781 8411503905794633996 n 1

405809724 331441789671518 8598463931428567097 n

400865816 730479725796921 405081001622075901 n

400436843 321431940840913 660543373981302462 n

400422463 3244261082543044 7646732711932431986 n

Σας ευχαριστούμε όλους θερμά για τη συμμετοχή!

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ -Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και ευθύνη

 

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ  «ΚΑΙ ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΕΣΥ;»

Θεματική: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και ευθύνη Υποθεματική: Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

Στόχος του εργαστηρίου ήταν να έρθουν τα παιδιά σε επαφή με τα συναισθήματα που τους προκαλεί η διαφορετικότητα του άλλου και να αναγνωρίσουν τι σημαίνει η αποδοχή της .

Διαβάσαμε διάφορα παραμύθια σχετικά με τη διαφορετικότητα…

398259387 872309461047600 7525826023321075700 n

Τον τριγωνοψαρούλη…….και τον φτιάξαμε!

398052615 327750269971480 7158228862569729756 n

370228436 719976246332362 2256569798768205219 n

Τον Έλμερ τον παρδαλό ελέφαντα…….

377147714 8352607994766879 8650256766468466608 n

Διαβάσαμε το «Χαρούμενο λιβάδι»

IMG 5195

Διαβάσαμε το «η Αργυρώ γελάει»

387657232 1501864907269025 5336792606016492852 n

IMG 5200

και μετά είδαμε το βίντεο

Η Αργυρώ γελάει

Διαβάσαμε το παραμύθι «Εγώ είμαι εγώ και μου αρέσει» και ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας…

398052603 231101489863487 8698521919054699544 n

Φτιάξαμε τον εαυτό μας και αποφασίσαμε πως ο καθένας μας είναι μοναδικός!!

IMG 5198

Ακούσαμε το τραγούδι «Ν’ αγαπάς» στη νοηματική και το ζωγραφίσαμε όλοι μαζί!

IMG 5202IMG 5203

Είδαμε ταινίες μικρού μήκους σχετικές με το θέμα

17 Νοέμβρη – Πολυτεχνείο!

Τον Απρίλιο του 1967 η Ελλάδα , επειδή στη χώρα μας υπήρχε μεγάλη ασυνεννοησία τρεις άνδρες ισχυροί  Μακαρέζος . Παπαδόπουλος και Πατακός βρήκαν την ευκαιρία να καταργήσουν τη δημοκρατία και να επιβάλλουν τη δικτατορία …..

Είχαν μαζί τους το στρατό και την αστυνομία

Όποιος τολμούσε να αντιδράσει πήγαινε εξορία ή στη φυλακή…

Ο λαός δεν άντεχε την τυραννία και έτσι άρχισαν όλα…

Ξεκίνησαν οι φοιτητές του Πολυτεχνείου την αντίσταση με συνθήματα …

ΨΩΜΙ – ΠΑΙΔΕΙΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!

Έφτιαξαν ραδιοφωνικό σταθμό και εξέπεμπαν παράνομα συνθήματα..

ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ – ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

ΨΩΜΙ – ΠΑΙΔΕΙΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ!

οι δικτάτορες για να πατάξουν την εξέγερση στέλνουν αστυνομία και στρατό στο Πολυτεχνείο…

Γκρεμίζουν την πύλη ….

17 Νοέμβρη 1973, 50 χρόνια πέρασαν από τότε….να μας θυμίζουν μελανές στιγμές της ιστορίας μας!

Και εμείς λοιπόν τιμήσαμε την ήμερα με το δικό μας τρόπο……..

Τραγουδήσαμε  το μέρμηγκα του Μ.Λοίζου

Ο μέρμηγκας

και τον ζωγραφίσαμε

377151820 1016640736264250 8436243649853449184 n

Διαβάσαμε τη σοφή ελιά…και ζωγραφίσαμε….

https://video.link/w/t8vT-m3H0ro#

369453915 254163953984397 1234087501172202158 n

Διαβάσαμε την κυρά Δημοκρατία

IMG 5185

Φτιάξαμε περιστέρια που κουβαλούν μηνύματα Ειρήνης!!

369409414 3603618789959429 2021816766666764790 n

 

IMG 5188

Φτιάξαμε ένα μικρό βιβλίο  το κάθε τμήμα,σχετικά με το θέμα μας, και τα διαβάσαμε όλοι μαζί…………..

IMG 5187IMG 5191

386868684 1388519232070318 6861248451668278608 n 377269135 2588793557951058 776892021636341451 n

Τραγουδίσαμε όλοι μαζί τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο και ζωγραφίσαμε……………

370282073 857437812723018 6103850293386589312 n

Και του χρόνου!!!!!!!!!!!!!!

 

ΠΑΖΑΡΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ ΕΙΔΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

386452221 705797904939696 2500085277484697037 n

ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ…..ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΟΛΟΥΣ!!!

386458266 790601122835830 8376945705785518440 n 385552426 156602414204615 7943360191922528296 n 386853695 773683001438915 7937043300803150485 n368033397 1041578287033007 8949984875961910190 n

370148151 310590381824780 7492919664890920180 n386833748 2057024974655994 4244273968556363423 n 385539920 359505499808814 6781583026834796730 n 385552341 865345251903155 4444553696426044137 n 386459850 661629346078101 728179788188179368 n