Από την προηγούμενη μέρα της επίσκεψής μας, ζητήσαμε από τους γονείς να φέρουν τα παιδιά προτού χτυπήσει το πρώτο κουδούνι του Δημοτικού , ώστε να κάνουν από κοινού την πρωινή προσευχή.
(Σημείωση: Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου στις παρακάτω φωτογραφίες έχουν τα μάτια τους καλυμμένα με γκρι χρώμα, ενώ τα παιδιά του Δημοτικού με μπλε, για να ξεχωρίζουν εύκολα!)
Έτσι, μετά την προσευχή και αφού περιμέναμε υπομονετικά μέχρι να έρθει και η σειρά της Πρώτης Τάξης να μπει στις αίθουσες (είναι δύο τμήματα, το Α΄1 και το Α΄2) μας υποδέχτηκαν οι δασκάλες και οι μαθητές και μας βοήθησαν να καθίσουμε μαζί τους στα θρανία!
Το Α 1 με την κυρία Χρύσα:
Και το Α 2 με την κυρία Έφη:
Στη συνέχεια θέσαμε στις δασκάλες και στους μαθητές τις ερωτήσεις μας, στις οποίες μας απάντησαν πολύ πρόθυμα και κατατοπιστικά, καλύπτοντάς μας πλήρως!
Στο Α 2 είχαν πρώτη ώρα Μαθηματικά
και στο Α1 Γλώσσα
Ένας – ένας οι μαθητές έκαναν ανάγνωση το “τσεκαρισμένο” κείμενο. Η Μυρσίνη ξεκίνησε να διαβάζει πρώτη.
Ακολούθησαν και τα υπόλοιπα παιδιά, ενώ εμείς τα παρακολουθούσαμε με προσοχή. Μάλιστα, στη σκέψη πως τα συγκεκριμένα παιδιά ήταν πέρυσι δικοί μας μαθητές, η συγκίνησή μας ήταν πάρα πολύ μεγάλη ακούγοντάς τα να διαβάζουν τόσο όμορφα!
Στο τέλος η δασκάλα έβαζε τρεις σφραγίδες σε όσα παιδιά διάβασαν σωστά!
Έπειτα, ήρθε η ώρα που μοιράστηκαν οι εργασίες, τις οποίες κόλλησαν στο τετράδιο.
Διαβάσαμε και “κλίναμε” ρήματα, στα οποία συμμετείχαν και τα νήπια με ενθουσιασμό!
Και στο τέλος μας έδειξαν τα χρωματιστά τετράδιά τους (όπως έχουμε κι εμείς στο νηπιαγωγείο τους χρωματιστούς φακέλους)!
Μόλις επιστρέψαμε στις αίθουσες του νηπιαγωγείου συζητήσαμε για αυτά που αποκόμισαν από τη “συνδιδασκαλία” με την Πρώτη τάξη. Στη συνέχεια τους ζητήσαμε να σχεδιάσουν σε ανοιχτό φύλλο εργασίας ό,τι τους έκανε εντύπωση από αυτή την ξεχωριστή εμπειρία!
Σε αυτό το φύλλο εργασίας παρατηρούμε πως τα παιδιά σχεδίασαν – με λεπτομέρειες θα λέγαμε – το εσωτερικό της τάξης!!! Γιατί τώρα πλέον είδαν κι έμαθαν!!!
Πρόσφατα σχόλια