ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ “WE ARE STARS” ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ

0

Συγγραφέας: 6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 28-06-2024

Τα αποτελέσματα του ευρωπαϊκού έργου “We are stars” στους γονείς των μαθητών/τριών του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε σε ειδική εκδήλωση στον χώρο του σχολείου όπου οι γονείς είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια ανασκόπηση των πεπραγμένων μας και να σχηματίσουν γνώμη για το έργο στο σύνολό του.

ψψψ

Στην ίδια εκδήλωση έγινε η απονομή στα παιδιά μας των Πιστοποιητικών Συμμετοχής τους στο έργο “We are stars”. Τα παιδιά μας παρέλαβαν τα Πιστοποιητικά τους με μεγάλη χαρά γνωρίζοντας πως έχουν εργαστεί με συνέπεια και χαρά καθ’ όλη τη διάρκεια του έργου.

χχχ

Οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στο έργο έλαβαν με τη σειρά τους το δικό τους Πιστοποιητικό Συμμετοχής στο “We are stars”.

pp pe

Συγχαρητήρια σε όλους τους συνεργάτες του έργου “We are stars”!!!

ΤΕΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΕΡΓΟΥ “WE ARE STARS!”

0

Συγγραφέας: 6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 28-06-2024

Το ευρωπαϊκό έργο «We are stars» στο οποίο συμμετείχε το σχολείο μας κατά τη σχολική χρονιά 2023-2024, ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία και την καθολική ικανοποίηση όλων των συμμετεχόντων όπως αυτή αποτυπώθηκε στις τελικές έρευνες μέσω ερωτηματολογίων για μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς.

Τα αποτελέσματα των ερευνών για τις εντυπώσεις που άφησε το έργο στους συμμετέχοντες μπορείτε να τα δείτε παρακάτω:

Τελική αποτίμηση του έργου από τους μαθητές/ τις μαθήτριες:

https://prezi.com/view/rDWQfhK7u4J9IIQ216G6/

Σ Σ1

Τελική αποτίμηση του έργου από τις νηπιαγωγούς:

messenger creation 4019f803 9ca6 4dfe 81c4 d564cf99aed7

 

Τελική αποτίμηση του έργου από τους γονείς:

1 6 5042 7 33 3 44 2 2275 2 1846 1 158

Αναλύσεις αποτελεσμάτων:

Το ερωτηματολόγιο έλαβε 235 απαντήσεις από τους εταίρους σε Ελλάδα, Πορτογαλία, Κύπρο, Τουρκία, Ιταλία.

Η πλειοψηφία, το 97,4% των γονέων απάντησε ότι το έργο συνέβαλε θετικά στην ανάπτυξη των παιδιών τους. Και μόνο ένα μικρό ποσοστό απάντησε ότι δεν ήταν σίγουρο.

Είναι σαφές ότι η πλειονότητα των γονέων συμφωνεί ότι είναι σημαντικό για τα παιδιά τους να συμμετέχουν σε τέτοιου είδους προγράμματα (ενίσχυση της αυτοεκτίμησης) σε ποσοστό 90,9% και μόνο ένα πολύ μικρό ποσοστό απάντησε Όχι και 8,6% Ίσως.

Είναι καλό οι γονείς να κάνουν επίσης δραστηριότητες τόνωσης της αυτοεκτίμησης στο σπίτι, συμβάλλοντας με το σχολικό περιβάλλον στην τόνωση της προσωπικότητας των παιδιών μας. Το ποσοστό ήταν 59,1% πάντα και 38,4% και ένα πολύ μικρό ποσοστό κανένα.

Είναι επίσης πολύ σαφές ότι τα έργα eTwinning προωθούν τη συνεργασία και τη δημιουργικότητα των μαθητών. Οι γονείς έχουν δει τη διαφορά στη συμπεριφορά και τη μάθηση των παιδιών τους και έχουν θετική στάση στα έργα eTwinning.

 

ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ του Etwinning έργου “WE ARE STARS”

0

Συγγραφέας: 6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 28-06-2024

Στο έργο συμμετείχαν παιδιά ηλικίας 4-6 ετών και θα διήρκησε από τον Οκτώβριο του 2023 έως τον Μάιο του 2024. Τα παιδιά εργάστηκαν με ιστορίες, παιχνίδια, μουσική και δράμα, κωδικοποίηση και δραστηριότητες beebot, για να ενισχύσουν την αυτοεκτίμησή τους και να συνεργαστούν με τους συνομηλίκους τους.

Οι εκπαιδευτικοί συνεργάστηκαν για να οργανώσουν το έργο, τις δραστηριότητες και να προτείνουν ιδέες.  Όλοι οι εταίροι ανέλαβαν την ίδια ευθύνη για την ομαλή πρόοδο του έργου, συνεργάστηκαν και επικοινώνησαν μέσω eTwinning, skype, email ή messenger.

Κάθε εταίρος μοιράστηκε τις εμπειρίες του για τη βελτίωση του έργου, ανεβάζοντας δραστηριότητες και αποτελέσματα στο twinspace και διαχέοντας τα αποτελέσματα μέσω blog του σχολείου του.

Χρησιμοποιήσαμε μεγάλη ποικιλία εργαλείων και εφαρμογών web 2.0.

Εμπλέξαμε τις οικογένειες των παιδιών να κάνουν δραστηριότητες που θα ενισχύσουν τον ψυχικό κόσμο και θα ενδυναμώσουν την αυτοεικόνα των παιδιών τους.

Παρήχθησαν εξαιρετικά συνεργατικά αποτελέσματα-προϊόντα μεταξύ των οποίων και τα παρακάτω:

 

 

ΜΑΪΟΣ: ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΟΚΑΨΟΥΛΑΣ- “WE ARE STARS”

0

Συγγραφέας: 6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 28-06-2024

Το ευρωπαϊκό έργο “We are stars” ολοκληρώθηκε και ήρθε η ώρα να ανοίξουμε την χρονοκάψουλα που δημιουργήσαμε στην αρχή της σχολικής χρονιάς και με την έναρξη του έργου. Στην χρονοκάψουλα έχουμε διατηρήσει τις αρχικές μας εργασίες και τώρα που ανοίγουμε την χρονοκάψουλα καλούνται τα παιδιά να κάνουν τις ίδιες εργασίες στο υπόλοιπο μισό του φύλλου εργασίας τους. Με αυτό τον τρόπο έχουν τη δυνατότητα να κάνουν συγκρίσεις ανάμεσα στις πρώτες και τις τελευταίες προσπάθειές τους και να διαπιστώσουν πόσο έχουν μεγαλώσει και πόσα πράγματα έχουν μάθει στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και στα πλαίσια του έργου.

Μεταξύ άλλων, δημιουργούν εκ νέου το πορτρέτο τους, σχεδιάζουν το περίγραμμα της παλάμης τους, καταγράφουν το ύψος τους κ.α.

Η στιγμή που περιμέναμε όλο αυτό τον καιρό έφτασε:

20240426 110528 1 20240426 105940 1

GridArt 20240428 151815108 1Στο τέλος, τα παιδιά εξέφρασαν την έκπληξη και τον ενθουσιασμό τους για τα αποτελέσματα.

 

 

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ-“WE ARE STARS”

0

Συγγραφέας: 6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ | Κατηγορία E-TWINNING 2023-2024 | , στις 28-06-2024

Στα πλαίσια του ευρωπαϊκού έργου “We are stars” οι μαθητές/τριες των συμμετεχόντων νηπιαγωγείων κλήθηκαν να εκπονήσουν δραστηριότητες αναφορικά με την κοινωνικά αποδεκτή και μη αποδεκτή συμπεριφορά και να υιοθετήσουν καλές πρακτικές. Έτσι, αρχικά αναγνώρισαν τις αποδεκτές και μη αποδεκτές συμπεριφορές, τις ταξινόμησαν και στη συνέχεια συζήτησαν, επέλεξαν δράσεις και τις δραματοποίησαν δημιουργώντας μικρές ομάδες.

4 2 3

Στη συνέχεια, ασχοληθήκαμε με την έννοια του Πίνακα Διπλής Εισόδου όπου τα παιδιά έπρεπε να ελέγξουν δυο μεταβλητές (εικόνα-αριθμό) και να εντοπίσουν τη θέση συνάντησης των δύο τιμών. Εργαστήκαμε με χάρτινες λουρίδες για να είναι πιο εύκολο για τα παιδιά και τα αποτελέσματά μας ήταν εξαιρετικά.

πίνακ διπ εισ

Επίσης, αποτυπώσαμε τα θετικά μας συναισθήματα και φιλοτεχνήσαμε μια καρδιά ακολουθώντας τον κώδικα που εμφανίζεται στο φύλλο εργασίας μας. Προκειμένου να θυμηθούμε και να ενισχύσουμε τη δεξιότητα κωδικοποίησης-αποκωδικοποίησης, παίξαμε αρχικά ένα παιχνίδι με χρώματα και αριθμούς, με μεγάλη επιτυχία.

πράξεις καλοσ κώδ1 13

 

ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ και ΔΙΑΣΤΗΜΑ

0

Συγγραφέας: 6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ | Κατηγορία Μυθολογία και Διάστημα | , στις 28-06-2024

Το σχολείο μας στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2023-2024 για πρώτη φορά συμμετέχει  στο Διεθνές Θεματικό Δίκτυο Εκπαίδευσης για την Αειφορία «Μυθολογία και Διάστημα» το οποίο είναι αποτέλεσμα της παρότρυνσης της NASA προς τα σχολεία σε παγκόσμιο επίπεδο, να ασχοληθούν με επίκαιρα ζητήματα όπως η κλιματική κρίση και η ισότιμη κοινωνική θέση της γυναίκας και των έγχρωμων με τελικό στόχο την δημιουργία ενός σχολικού πολιτισμικού δικτύου.

Το εξαιρετικά σημαντικό βήμα της ανθρωπότητας για την κατάκτηση του διαστήματος συνδέθηκε από την αρχή από την ίδια τη NASA με την ελληνική πολιτισμική παράδοση και την προγονική νοημοσύνη.  

Η πρώτη αποστολή του 1969 πήρε το όνομα Apollo, του Έλληνα θεού τής λογικής, και η τωρινή αποστολή το όνομα της αδελφής του Artemis, θεάς τής φύσης και της αειφορίας.

Καταγραφή3

Ο συμβολισμός διαδίδει το τριπλό μήνυμα με το οποίο η NASA θεωρεί ότι πρέπει να συνοδεύεται η αποστολή:

  • ανθρωπιστικό (ισότιμη κοινωνική θέση της γυναίκας και των εγχρώμων, ιστορική εμπειρία),
  • οικολογικό (απειλές από την κλιματική κρίση και αντιμετώπιση),
  • επιστημονικό (τεχνολογικά και επιστημονικά επιτεύγματα).

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Από τη μυθολογία στο Διάστημα” στοχεύει… 

  • στην ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα της επικαιρότητας (διαστημικές ανακαλύψεις, κλιματική κρίση, κοινωνική θέση της γυναίκας κ.α.)
  • στην καλλιέργεια και ανάπτυξη δεξιοτήτων στους μαθητές (κριτική σκέψη, συνεργασία, υπευθυνότητα, προσαρμοστικότητα κ.α.)
  • στην εξωστρέφεια της σχολικής μονάδας (συνεργασίες με σχολεία– δημιουργία ενός σχολικού πολιτιστικού δικτύου)
  • στην ολιστική προσέγγιση των εννοιών που σχετίζονται με το πρόγραμμα (βιωματικές δράσεις για το Νηπιαγωγείο, projects και δράσεις κάθε τύπου στο   Δημοτικό, ένταξη στη Ζώνη Πολιτισμού στο Γυμνάσιο)

Ταυτόχρονα, δίνεται η δυνατότητα στα παιδιά να καλλιεργήσουν και να αναπτύξουν δεξιότητες του 21ου αιώνα, να συμμετέχουν σε βιωματικές δράσεις και δράσεις SHTEAM .

STHEAM:Science, Humanities, Technology, Engineering, Art, Mathematics

αρχείο λήψης

Η δική μας πρώτη δραστηριοποίηση στο πρόγραμμα συνδέθηκε με τη συνεργασία μας με το Νηπιαγωγείο Φιλοθέης Αττικής. Οι νηπιαγωγοί συναντηθήκαμε διαδικτυακά για την οργάνωση και τον συντονισμό της εργασίας μας και αποτέλεσμα της αγαστής συνεργασίας ήταν και η τηλεδιάσκεψη με τους μικρούς/ές μαθητές/τριές μας. Συναντηθήκαμε διαδικτυακά με τους συνεργάτες-φίλους μας και παρακολουθήσαμε παρουσιάσεις των δυο περιοχών, Πιερία-Αττική. Στη συνέχεια, είπαμε τραγουδάκια και συστηθήκαμε με τη σειρά.

Αργότερα, συναντηθήκαμε και πάλι οπότε και παρουσιάσαμε τις εργασίες που κάναμε με εμπνεόμενοι από την “ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ και ΔΙΑΣΤΗΜΑ” .

PYRAYLOS 1 108x300 1

Οι μαθητές/τριες του νηπιαγωγείου μας επηρεασμένοι/ες από την επίσκεψή μας στις εγκαταστάσεις του NOESIS/ΠΛΑΝΗΤΑΡΙΟ στη Θεσσαλονίκη όπου παρακολούθησαν επιμορφωτικά βίντεο σχετικά με τους αστερισμούς, εκδήλωσαν την επιθυμία να ασχοληθούμε κι εμείς με έναν αστερισμό και συγκεκριμένα με τον αστερισμό του Ωρίωνα. Μάθαμε το μύθο του Ωρίωνα, μιλήσαμε για την άγρια ζωή και το κυνήγι, για τη σχέση του με τη φύση, για τον τρόπο που οι αρχαίοι έδιναν ονόματα και δημιουργούσαν μύθους αναφορικά με το διάστημα, μελετήσαμε το σχηματισμό του αστερισμού, τον αναπαραστήσαμε σε ομαδικό αλλά και ατομικό επίπεδο και το αποτέλεσμα μας ενθουσίασε!

Αρχείο εικόνας WhatsApp 2024 06 11 στις 19.27.45 53b6bbd0 1

Παρακολουθήσαμε την παρουσίαση της εργασίας που έκανε το Νηπιαγωγείο της Φιλοθέης με θέμα την έναστρα νύχτα του Van Gogh και την κατασκευή χαρταετού με διάφορα υλικά και πάντα με το ίδιο θέμα.

Μπορείτε να δείτε τις εργασίες των συνεργαζόμενων νηπιαγωγείων στους παρακάτω συνδέσμους:

6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΦΙΛΟΘΕΗΣ

Επίσκεψη Σέρβικης Αντιπροσωπείας

1

Συγγραφέας: 6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 26-06-2024

Τη Δευτέρα 3 Ιουνίου, το σχολείο μας είχε τη χαρά να υποδεχθεί μια αντιπροσωπεία του Ιδρύματος Επαγγελματιών και Συνεργατών Επαγγελματιών Προσχολικών Ιδρυμάτων Σερβίας. Η επίσκεψη της Σέρβικης Αντιπροσωπείας έγινε μετά από αίτημά της προς το σχολείο μας για επίσκεψη και επιτόπια παρατήρηση στον χώρο του σχολείου την οποία και αποδεχθήκαμε άμεσα. Έτσι, το σχολείο μας επισκέφθηκαν 24 στελέχη του Σέρβικου Ιδρύματος τα οποία ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου όπως και στο 16ο Νηπιαγωγείο Κατερίνης και στη συνέχεια παρακολούθησαν παρουσίαση του εκπαιδευτικού προγράμματος που ακολουθούμε στη χώρα μας. Η παρουσίαση του προγράμματος έγινε από την Προϊσταμένη του 6ου Νηπιαγωγείου παρουσία της Συμβούλου Εκπαίδευσης Προσχολικής Αγωγής Πιερίας κ. Μποταΐτη και ακολούθησε εποικοδομητική συζήτηση με ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών από τους/τις εκπαιδευτικούς των δύο χωρών. Τον Δήμαρχο Κατερίνης εκπροσώπησε ο αντιδήμαρχος κ. Γεωργιάδης ο οποίος μετέφερε το μήνυμα του Δημάρχου προς τους Σέρβους εκπαιδευτικούς και συνεργάτες των εκπαιδευτικών στα προσχολικά ιδρύματα της Σερβίας.

σ3

σ4

Αμέσως μετά την ανταλλαγή εμπειριών ανάμεσα στα δύο μέρη, η Σέρβικη Αντιπροσωπεία είχε την ευκαιρία να απολαύσει ένα μουσικοχορευτικό πρόγραμμα που ετοίμασαν οι εκπαιδευτικοί και τα παιδιά του 6ου και 16ου Νηπιαγωγείου από κοινού. Το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά εντυπωσιακό με πολλούς από τους/τις εκπαιδευτικούς από τη Σερβία να μπαίνουν στον χορό μαζί με τα παιδιά.

σ5

Η Προϊσταμένη του σχολείου μας αντάλλαξε αναμνηστικά δώρα με την Πρόεδρο του Σέρβικου Ιδρύματος σε μια συμβολική κίνηση σύσφιξης των σχέσεων του Ιδρύματος της Σερβίας με το σχολείο μας.

 

FOLLOW GREEN

0

Συγγραφέας: 6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 10-06-2024

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ για την συμμετοχή μας στο περιβαλλοντικό πρόγραμμα “Follow Green” ανταποκρινόμενοι στην πρόσκληση συμμετοχής από τον Δήμο Κατερίνης.

Η βράβευση των σχολείων που συμμετείχαν στο πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Πάρκο Κατερίνης στις 31 Μαΐου παρουσία του Δημάρχου Κατερίνης κ. Ιωάννη Ντούμου, της Διευθύντριας ΔΙΠΕ Πιερίας κ. Τριανταφυλλίδου και άλλων συνεργατών του προγράμματος όπως και εκπαιδευτικών και μαθητών. Ανάμεσά τους και  το δικό μας σχολείο που παρέλαβε το βραβείο του δια της Προϊσταμένης και μικρής ομάδας μαθητών.

Αρχείο εικόνας WhatsApp 2024 06 08 στις 09.14.59 649a6e2b

Κατά τη διάρκεια της παραμονής μας στο Πάρκο Κατερίνης, οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να παίξουν σε διάφορα παιχνίδια που ετοίμασαν οι διοργανωτές και να πάρουν ένα φυτό για να το φροντίζουν με αγάπη και σεβασμό.

Αρχείο εικόνας WhatsApp 2024 06 10 στις 22.31.01 39db9a7eΑρχείο εικόνας WhatsApp 2024 06 10 στις 21.28.05 de348dff

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 2023-2024

0

Συγγραφέας: 6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 10-06-2024

Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΑΣ!!!

Έφτασε ο καιρός να γευτούμε τους καρπούς των κόπων μας από τον λαχανόκηπο που δημιουργήσαμε στην αυλή μας στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης του σχολείου μας “Όμορφη αυλή, όμορφη ζωή”.

Τα παιδιά μας με τη βοήθεια εκπαιδευτικών, γονέων και συνεργατών δημιούργησαν έναν όμορφο κήπο στον οποίο καλλιεργούμε διάφορα λαχανικά και λουλούδια και τα φροντίζουμε με περίσσεια αγάπη. Καθημερινά, παρατηρούσαμε το πόσο μεγαλώνουν τα φυτά και αργότερα οι καρποί μέχρι που κόψαμε τον πρώτο καρπό και τον απολαύσαμε ομολογώντας ότι άξιζε τον κόπο και την αγωνία μας όλο αυτό το διάστημα.

Αρχείο εικόνας WhatsApp 2024 06 10 στις 21.29.28 1807df26Αρχείο εικόνας WhatsApp 2024 06 10 στις 21.29.27 261d8e4b Αρχείο εικόνας WhatsApp 2024 06 10 στις 21.29.27 befc0ebb

4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων

0

Συγγραφέας: 6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 08-06-2024

«STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού και την Υδροδυναμική»

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε τις εργασίες των παιδιών στο 4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων:

https://blogs.sch.gr/6nipkater/files/2024/06/STEM-%CE%BF-%CE%BA%CF%8D%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%8D-11.ppt

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση