Εδώ θα βρείτε αναλυτικές οδηγίες Οδηγίες-Χρήσης-Εφαρμογής-για-Κηδεμόνες-V2
Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή
: «Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-23»
Το υπουργείο παιδείας με το έγγραφο του Φ.6/18466/Δ1/18-2-2022 ενημερώνει για τις αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2022-2023. Οι εγγραφές θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2022. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2022-2023, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-23, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2018 ..
Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ – ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ – ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
—Χρήση κωδικών: είσοδό στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη· Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης με τους κωδικούς (taxisnet).
— Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/)
και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
– Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα :
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση.
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
-Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή,
–Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.
-Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/τρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.
Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):
– Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/ προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/τριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις.
-Για πληροφορίες και για την προσκόμιση δικαιολογητικών επικοινωνείτε στο τηλέφωνο του σχολείου 2441021453 για να κλείσετε ραντεβού διότι επιβάλλεται η τήρηση των απαιτούμενων μέτρων αποφυγής διασποράς του κορωνοϊού όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από το ΥΠΑΙΘ και από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.)
Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ: ΚΟΥΚΟΥΡΑΒΑ ΟΥΡΑΝΙΑ
Ευχαριστήριο
Μία πράξη εθελοντισμού και αγάπης
Ψηφιακή αφίσα για την παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία
Ενημέρωση για δήλωση self-test
Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 1 Νοεμβρίου αλλάζει η πλατφόρμα δήλωσης του αρνητικού αποτελέσματος self test για τους μαθητές των σχολείων. Θα μπαίνετε πλέον στην πλατφόρμa
edupass.gov.gr στην οποία ενσωματώνονται όλες οι λειτουργίες του self-testing.gov.gr και η διαδικασία έκδοσης της Σχολικής Κάρτας για COVID-19.
Eισέρχεστε στην πλατφόρμα edupass.gov.gr,
συνδέεστε με κωδικούς taxisnet και δηλώνετε την πρόθεση φυσικής παρουσίας σας στους χώρους της σχολικής μονάδας, ζητώντας να αποστέλλεται στη θυρίδα της σχολικής μονάδας η κατάστασή τους.
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ: οδηγίες-για-τους-γονείς
Α) Αν έχουν εμβολιασθεί ή νοσήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου, η δήλωση αυτή πρέπει να γίνει μία μόνο φορά
Β) Για τα self-test, η δήλωση θα γίνεται 2 φορές την εβδομάδα ακριβώς όπως γινόταν μέχρι τώρα.
Η διεύθυνση του σχολείου
Ενημέρωση για εργαστήρια δεξιοτήτων
Αγαπητοί γονείς, από φέτος θα ξεκινήσουν να υλοποιούνται τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων στο Νηπιαγωγείο.
Οι Θεματικοί Κύκλοι που θα αξιοποιηθούν προκύπτουν από τους Παγκόσμιους Δείκτες Αειφόρου Ανάπτυξης:
- Ζω καλύτερα – Ευ Ζην
- Φροντίζω το Περιβάλλον
- Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
- Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία
Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτελούν καινοτόμο διδακτική και εκπαιδευτική δράση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής -ΙΕΠ η οποία συνίσταται στην προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο αλλά και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα.
Κύκλοι Δεξιοτήτων που επιδιώκεται να αναπτυχθούν μέσα από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων:
Α) Κύκλος των δεξιοτήτων μάθησης Κριτική σκέψη– Επικοινωνία– Συνεργασία– Δημιουργικότητα-4Cs
Β) Κύκλος των δεξιοτήτων ζωής Αυτομέριμνα– Κοινωνικές Δεξιότητες– Πολιτειότητα– Ενσυναίσθηση και ευαισθησία Προσαρμοστικότητα– Ανθεκτικότητα– Υπευθυνότητα– Πρωτοβουλία– Οργανωτική ικανότητα– Προγραμματισμός– Παραγωγικότητα
Γ) Κύκλος των δεξιοτήτων της τεχνολογίας και της Επιστήμης: Δεξιότητες Μοντελισμού και προσομοίωσης Πληροφορικός και Ψηφιακός γραμματισμός Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο
Δ) Κύκλος των δεξιοτήτων του νου Στρατηγική σκέψη– Επίλυση προβλημάτων Μελέτη περιπτώσεων Κατασκευές– Πλάγια σκέψη.
Κατά την έναρξη του διδακτικού έτους και το αργότερο έως 30 Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο του ετήσιου προγραμματισμού της σχολικής μονάδας, πραγματοποιείται ειδική συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων για τον καθορισμό του ετήσιου σχεδίου δράσης της σχολικής μονάδας αναφορικά με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων.
Τα τμήματα του Νηπιαγωγείου μας για το σχολικό έτος 2021 -22 θα υλοποιήσουν τα ίδια σχέδια δράσης αναπτύσσοντας πνεύμα συνεργασίας , αλληλοβοήθειας και ανταλλαγή απόψεων προσαρμόζοντάς τα στις ιδιαίτερες μαθησιακές ανάγκες των μαθητών μας.
Από τους τέσσερις θεματικούς κύκλους επελέγησαν:
1ος θεματικός κύκλος: Ζω καλύτερα- Ευ ζην
Θέμα «Διατροφή» Τίτλος: «Τρέφομαι σωστά, ζω υγιεινά»
Βασικοί στόχοι
- καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
- γνωριμία των πιο σημαντικών ομάδων τροφών, της έννοιας της ισορροπημένης διατροφής και της σημασίας της για τη ζωή μας.
- ανάπτυξη της κριτικής σκέψης.
- συνειδητοποίηση του ότι τόσο η παραγωγή όσο και η κατανάλωση τροφίμων φέρνουν ιδιαίτερα αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον.
- Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ή 3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβριος – Νοέμβριος
2ος θεματικός κύκλος: Φροντίζω το περιβάλλον
Θέμα «Οικολογική Συνείδηση»
Τίτλος «Τα ζώα εκπέμπουν sos»
Βασικοί στόχοι:
- καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
- γνωριμία με τα κυριότερα ζώα που απειλούνται με εξαφάνιση στην Ελλάδα καθώς και οι κίνδυνοι, από τους οποίους απειλούνται.
- δημιουργία «πρωτοτύπων».
- αξιολόγηση των σταδίων της λύσης του προβλήματος.
Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ή 3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος – Ιανουάριος
3ος θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
Θέμα «Ανθρώπινα Δικαιώματα και Συμπερίληψη»
Τίτλος: «Εγώ και εσύ μαζί»
Βασικοί στόχοι:
- καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
- οργάνωση δραστηριοτήτων που θα ενισχύουν τη συνεργασία και το κλίμα αλληλοσεβασμού και αλληλοκατανόησης μέσα στην τάξη.
- υιοθέτηση αξιών και προτύπων σεβασμού και συνεργασίας.
Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ή 3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Φεβρουάριος – Μάρτιος
4ος θεματικός κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Θέμα: STE(A)Μ
Τίτλος: «STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική».
Βασικοί στόχοι:
- καλλιέργεια των δεξιοτήτων τους 21ου αιώνα.
- ανάπτυξη δεξιοτήτων ψηφιακού εγγραμματισμού.
- κατανόηση του κύκλου του νερού.
- δημιουργία κατασκευών που θα αναδεικνύουν τις ιδιότητες της ροής του νερού (υδροδυναμική).
- Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ή 3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος – Μάιος
- Ενδεικτικές δραστηριότητες αποτελούν:
- Κατασκευές, παρουσιάσεις, παιχνίδια, δημιουργία παιχνιδιών, θεατρικό παιχνίδι, οργάνωση έρευνας ή συνέντευξης, συμμετοχή στο εκπαιδευτικό ραδιόφωνο ή στην εκπαιδευτική τηλεόραση, εργαστηριακή δημιουργία εικονικής επιχείρησης, γνωριμία και συνέντευξη κάποιου επαγγελματία ή προσωπικότητας και διοργάνωση εκδηλώσεων
Στο πλαίσιο του ωρολογίου προγράμματος του νηπιαγωγείου τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων εντάσσονται στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της τάξης και υλοποιούνται κατά την πρωινή λειτουργία στο χρονικό διάστημα (διδακτικές ώρες) που ορίζεται για τις «Οργανωμένες Δραστηριότητες και διερευνήσεις με βάση το «ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ.
Ο κάθε κύκλος θα περιλαμβάνει 5 έως 7 εργαστήρια τα οποία θα εφαρμοστούν κατά τη διάρκεια των οργανωμένων δραστηριοτήτων του σχολικού προγράμματος τρεις (3) διδακτικές ώρες κατανεμημένες σε δύο(2) με τρεις(3) φορές την εβδομάδα.
Οι δράσεις θα αναπροσαρμόζονται ανάλογα με τις ανάγκες των παιδιών.
Επιμορφωτικές δράσεις για τους Εκπαιδευτικούς της Σχολικής Μονάδας:
Για την επίτευξη της εφαρμογής των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων πραγματοποιήθηκε εξ αποστάσεως
επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
Αποφασίστηκε επίσης, να ενημερώνονται οι γονείς για την εξέλιξη του προγράμματος και να αναπτυχθούν συνεργασίες με τοπικούς φορείς, ειδικούς, την Π. Ε Καρδίτσας και τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου. Η διάχυση των αποτελεσμάτων θα γίνει από το ιστολόγιο του σχολείου.
Η διεύθυνση του σχολείου
Ενημέρωση για το Αναλυτικό πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου
Αγαπητοί γονείς λόγω covid-19 οι συναντήσεις μας θα είναι περιορισμένες, συνεπώς η ενημέρωση θα πραγματοποιείται μέσω ιστολογίου, email, καθώς και τηλεφωνική επικοινωνία.
Η σημερινή ενημέρωση αφορά το Αναλυτικό πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου.
ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ… Είναι ένας από τους βασικότερους μετά την οικογένεια θεσμούς κοινωνικοποίησης και η πρώτη επαφή του παιδιού με το θεσμό του σχολείου. Βάζει τις βάσεις για τη στάση που θα διαμορφώσουν τα παιδιά απέναντι στο σχολείο και απέναντι στη γνώση και τη μάθηση γενικότερα. Η Προσχολική Εκπαίδευση είναι η πυξίδα για τη χάραξη της εκπαιδευτικής πορείας των μαθητών.
1)Το αναλυτικό πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου έχει εκπονηθεί από το παιδαγωγικό Ινστιτούτο και το υπουργείο παιδείας. Είναι ενιαίο με τις επόμενες βαθμίδες υποχρεωτικής εκπαίδευσης και περιλαμβάνει συγκεκριμένες μαθησιακές περιοχές ή αλλιώς προγράμματα σχεδιασμού και ανάπτυξης δραστηριοτήτων(ΔΕΠΠΣ). Το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών για το Νηπιαγωγείο είναι ένα οργανωμένο σύστημα εργασίας το οποίο σκιαγραφεί το τι θα πρέπει να μάθουν τα παιδιά, τις διαδικασίες με τις οποίες επιτυγχάνονται οι γενικές επιδιώξεις που καθορίζονται και το τι πρέπει να κάνει ο εκπαιδευτικός και ταυτόχρονα θέτει το πλαίσιο μέσα στο οποίο πραγματοποιείται η μάθηση και η διδασκαλία.
2)Σχετικά με τη διδακτική μεθοδολογία οι δραστηριότητες αναπτύσσονται σύμφωνα με τη διαθεματική προσέγγιση και μπορούν να λάβουν τις εξής μορφές:
-Θεματική προσέγγιση-ενότητα ( επιλογή θεμάτων από τη Νηπιαγωγό λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των παιδιών)
-Projects ή σχέδια εργασίας ( θέματα που επιλέγουν τα ίδια τα παιδιά και που στηρίζονται στις ιδέες τους και στα ερωτήματά τους. Διεξαγωγή μικρής έρευνας)
– Διαθεματικές οργανωμένες δραστηριότητες
-Εργαστήρια δεξιοτήτων
3) Σχεδιασμός και οργάνωση του μαθησιακού περιβάλλοντος στο νηπιαγωγείο. Στο νηπιαγωγείο Ο χώρος/περιβάλλον έχει ιδιαίτερη παιδαγωγική σημασία για αυτό οργανώνεται με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι: – ευχάριστος, ελκυστικός, – να προκαλεί το ενδιαφέρον των παιδιών, – να προωθεί την αυτονομία – τη συνεργασία μεταξύ των παιδιών, – τη συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικού-παιδιών ..Τα παιδιά μαθαίνουν με αυθόρμητο, ελεύθερο και οργανωμένο παιχνίδι . Ο χώρος της τάξης μας διαμορφώνεται σε μαθησιακά κέντρα-γωνιές εξοπλισμένες με κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό. Στην τάξη μας λειτουργούν οι τα εξής κέντρα ενδιαφέροντος –γωνιές: -γραφή-γλώσσα,- βιβλιοθήκη , μαθηματικών ,οικοδομικού υλικού ,εμπορικό κέντρο( ιατρείο, κομμωτήριο, μανάβικο), γωνιά τέχνης( μουσικής, καβαλέτο, χειροτεχνίας, πλαστελίνης). Τα κέντρα ενδιαφέροντος αλλάζουν θέση, εμπλουτίζονται ή δημιουργούνται νέες, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα των παιδιών και τις θεματικές προσεγγίσεις.
4)Οι μαθησιακές περιοχές ή γνωστικές περιοχές που αναπτύσσονται στο νηπιαγωγείο είναι οι εξής:
–Προσωπική και κοινωνική ανάπτυξη
-Γλώσσα
-Μαθηματικά
-Περιβάλλον( φυσικό και ανθρωπογενές)
– ΤΠΕ( παιδί και πληροφορική)
-Φυσικές επιστήμες
-Τέχνες( δημιουργία και έκφραση)
-Φυσική αγωγή
Σε επόμενες ενημερώσεις θα ακολουθήσουν αναλυτικές παρουσιάσεις των παραπάνω μαθησιακών περιοχών και διδακτικών προσεγγίσεων.