Σχέδια δράσης

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ

΄΄ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ΄΄

Στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης με θέμα Ταξιδεύοντας στον κόσμο του βιβλίου, οι μαθητές εξοικειώθηκαν με τον δανεισμό των βιβλίων και με την ανάγνωσή τους και αποκόμισαν πολλαπλά μαθησιακά οφέλη μέσα από ποικίλες δράσεις φιλαναγνωσίας.Ειδικότερα, οι στόχοι του συγκεκριμένου σχεδίου συγκεντρώνονται στα εξής:

1)Να εμπλουτιστεί η δανειστική βιβλιοθήκη στο σχολείο μας.
2)Να αναπτύξουν οι μαθητές την κριτική και δημιουργική τους σκέψη μέσα από δράσεις φιλαναγνωσίας.
3)Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την υποστήριξη της διδασκαλίας και της δανειστικης βιβλιοθήκης.
Μετά από πολλές επαφές με διάφορους εκδοτικούς οίκους , καταφέραμε να δεχτούμε την προσφορά της οργάνωσης ¨LIBRARY FOR ALL¨, που ανταποκρίθηκε με ευαισθησία στο αίτημά μας για δωρεά βιβλίων, ώστε να εμπλουτιστεί η βιβλιοθήκη μας.

 

 

image0

Τα παιδιά δημιούργησαν δικά τους παραμύθια ,  έφερναν δικά τους αγαπημένα παραμύθια κ τα παρουσίαζαν στην τάξη, δόθηκε έμφαση στο ρόλο του βιβλίου μέσα από παραμύθια, μάθανε ποιοι βοηθούν για ν δημιουργηθεί ένα βιβλίο, έγιναν υπεύθυνοι αναγνώστες κ αγάπησαν το βιβλίο.Παρακάτω παραθέτουμε το βιβλίο που συνέταξαν και εικονογράφησαν τα ίδια τα παιδιά, το οποίο ψηφιοποιήθηκε και σας το παρουσιάζουμε:
Επίσης παραθέτουμε ενδεικτικά κάποια από τα πολλά έργα των παιδιών που με προθυμία και συνέπεια παρουσίαζαν στην ολομέλεια της σχολικής τάξης, στα πλαίσια του εβδομαδιαίου δανεισμού βιβλίων.
20250601 09225920250601 09232020250601 09241020250601 092228

 

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ

ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ

Στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης με θέμα ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ τα νήπια καλλιεργήθηκαν απότην αρχή ακόμα του σχολικού έτους στις αξίες της συνεργασίας της φιλίας, της ενσυναίσθησης μέσα από μια σειρά καλών πρακτικών που εφορμόστηκαν σε όλη την διάρκεια της καθημερινής ρουτίνας του σχολείου.

Διαβάσαμε σχετικά βιβλία

Κάναμε μια σειρά από βιωματικές δράσεις μέσα από το θεατρικό παιχνίδι και το παιχνίδι ρόλων

Εργαστήκαμε συλλογικά σε ομαδικές δραστηριότητες

Κάναμε δραστηριότητες εμπέδωσης και κατανόησης σε ατομικό επίπεδο

Όλα αυτά σκόπευαν στον προληπτικό χαρακτήρα του σχεδίου αυτού, ώστε τα παιδιά να κατανοήσουν ποιά είναι τα συμπτώματα του σχολικού εκφοβισμού για να τα αναγνωρίζουν αλλά και να μπορούν να δρούν κατάλληλα ώστε να τον καταστείλουν.

1748363244338174836315397617483631788441748363217226 11748363120662

ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Στ ο πλαίσιο του σχεδίου δράσης το οποίο αφορά στην ομαλή μετάβαση των νηπίων στο δημοτικό παρουσιάζουμε τις δραστηριότητες , οι οποίες πραγματοποιήθηκαν ,τόσο με τη συμμετοχή των μαθητών, όσο και με τη συμμετοχή των γονέων.

Α ΦΑΣΗ

Καταγραφή των ιδεών των παιδιών με τη μορφή ιστογραμμάτων.

IMG bb27c70e334a5fc22bbc73e41425a83a VIMG c764c45a869650caf6345210a987fcc3 VIMG 3c4f19d4a32809fdfd12634bb9db61b6 V

 

Β ΦΆΣΗ

Αποτύπωση  των απόψεων των παιδιών μέσα από ζωγραφική

IMG eb809daa1c08c979ed8ba97abc67b333 VIMG 4954c7f1ad099dd3badb965b5a52ffcd V

Γ ΦΑΣΗ

Κατασκευή ομαδικών εργασιών που θα δωρίσουν τα παιδιά στα  τμήματα της πρώτης Δημοτικού.

 

IMG faa6988e94743dd86331656c980e4cf1 VIMG d448b2e9a9c949e35f214c39e2ff6e68 V ΑντίγραφοIMG 41d2feb426ffcd55dd5ebccd80b6415c V

IMG fc9553a707d83c8989b438aea832565a V

 

Δ ΦΑΣΗ

Πραγματοποίηση επιμορφωτικής ημερίδας με κεντρική ομιλήτρια την κυρία Άννα Παπαδογεωργάκη, κοινωνική λειτουργό του σχολείου μας.

 

IMG 20240520 182608IMG 20240520 180904IMG 20240520 182600

 

IMG 20240520 181531

E ΦΑΣΗ

Πραγματοποίηση επίσκεψης στα τμήματα της α΄ τάξης Δημοτικού

 

IMG 5193b21c64660038aeda429757422ed5 VIMG a8848ec114e7f6e3de82c7d27549ba2c VIMG caa2be7b8c77b768f58ed6692c1ba120 VIMG f3a819c5ad7dc0af7401d1225ef41dc5 V

IMG ffe243ec20c269decf51c503a12ecac1 V