Το 2ο τμήμα του Νηπιαγωγείου μας θα πραγματοποιήσει την τρέχουσα σχολική χρονιά 2024-2025 και συγκεκριμένα από Οκτώβριο 2024 έως Μάιο 2025 το Ευρωπαϊκό Ε-Τwinning έργο :
Balancing Emotions: An “Inside Out” Journey Through Math and STEAM
Εξισορρόπηση Συναισθημάτων: Ένα ταξίδι «Inside-Out» μέσω των Μαθηματικών και του Steam είναι ένα έργο eTwinning που ενισχύει τη γνωστική και συναισθηματική ανάπτυξη παιδιών νηπιαγωγείου ηλικίας 4-6 ετών.
Η διάρκεια του προγράμματος θα είναι από τον Οκτώβριο του 2024 έως τον Μάιο του 2025 και σε αυτό θα συμμετέχουν 24 εκπαιδευτικοί από 6 χώρες, Ελλάδα, Ρουμανία, Τουρκία, Πολωνία, Λιθουανία και Λετονία.
Κατά τη διάρκεια του έργου και μέσα από κατάλληλα δομημένες δραστηριότητες, οι μαθητές του νηπιαγωγείου θα ανακαλύψουν, θα αναγνωρίσουν και θα αποδεχτούν έξι βασικά συναισθήματα, χαρά, λύπη, έκπληξη/ενθουσιασμό, θυμό, φόβο και αγάπη και θα μάθουν πόσο σημαντικό είναι να μπορούν να διαχειρίζονται και να ισορροπούν τα συναισθήματά μας για να μην περιπλέκουν την καθημερινότητά μας και μπορούμε να προχωρήσουμε.
Σύντομη περιγραφή του έργου: https://docs.google.com/presentation/d/1ObkxdN98ruj2zxrXX-rhNRv0NGUbZWnPh8Uhnur_8lw/edit?usp=sharing
Μέσα από τις δραστηριότητες αυτού του έργου θα θέλαμε να καλλιεργήσουμε τόσο τους διδακτικούς στόχους όσο και το πνεύμα συνεργασίας με άλλες χώρες διαφορετικής γλώσσας και πολιτισμού.
- Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τους μαθητές μας να αναγνωρίσουν και να κατανοήσουν τα συναισθήματά τους, χρησιμοποιώντας τον Leo the Balancer ως οδηγό για να εξερευνήσουν συναισθήματα και πώς επηρεάζουν την καθημερινότητά μας.
- Διδάσκοντας στους μαθητές στρατηγικές για την εξισορρόπηση των συναισθημάτων τους, ελπίζουμε να τους εξοπλίσουμε με τα εργαλεία που χρειάζονται για να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις με αυτοπεποίθηση και ανθεκτικότητα.
- Στη μαθησιακή διαδικασία οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά, υπεύθυνα και δημιουργικά
- Θα ενθαρρύνουμε τη χρήση τεχνολογίας και εργαλείων Web 2.0 για τη βελτίωση της μάθησης, της συνεργασίας και της δημιουργικότητας.
- Μέσω του έργου μας, θα διαμορφώσουμε και θα ενθαρρύνουμε την ομαδική εργασία, την ενσυναίσθηση και τον σεβασμό, τόσο στις τάξεις μας όσο και μεταξύ μας ως εκπαιδευτικοί.
- Θα ενσωματώσουμε τα μαθηματικά στο έργο μας για να δείξουμε στους μαθητές πώς συνδέονται με καταστάσεις της πραγματικής ζωής, βοηθώντας τους να δουν τα μαθηματικά ως πολύτιμο εργαλείο για την επίλυση προβλημάτων και τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων.
- Με την ενσωμάτωση της Επιστήμης, της Τεχνολογίας, της Μηχανικής, των Τεχνών και των Μαθηματικών, θα εμπλέκουμε τους μαθητές στη δημιουργική και κριτική σκέψη, το πείραμα, την εξάπλωση της περιέργειας και την ευκαιρία να εξερευνήσουν τον κόσμο γύρω τους.
- Τα μαθήματά μας θα είναι σχεδιασμένα ώστε να είναι ελκυστικά και ουσιαστικά, καθιστώντας τη μάθηση ευχάριστη ενώ θα ενσωματώνουν τα συναισθήματα, τα μαθηματικά και τις έννοιες STEAM.
Αφίσα προώθησης πόλης-χώρας-Leo Ταξιδεύει σε χώρες του έργου:
Εδώ ο Λέο ταξιδεύει στις Χώρες του έργου
https://www.pictramap.com/app/view?p=757668
Παρουσίασης της πόλης μας σε ένα συνεργατικό padlet:
Οι υπεύθυνες δηλώσεις γονικής συγκατάθεσης είναι έτοιμες:
Αρχικά ερωτηματολόγια:
Ερωτηματολόγιο μαθητών
Ερωτηματολόγιο γονέων
Ερωτηματολόγιο εκπαιδευτικών
Η τάξη μας
Ομάδες, κατανομή εργασιών και προγραμματισμός:
Planning the activities
Δραστηριότητες Οκτωβρίου:
Παρουσίαση Leo
o Leo και οι φίλοι του τα συναισθήματα
on line παιχνίδια: ο τροχός των συναισθημάτων, παζλ
Ζωγραφίζουμε το Leo
Δημιουργούμε τον χαρακτήρα και την ιστορία της δικής μας μασκότ χαράς, την Cookie και συμμετέχουμε στο συνεργατικό βιβλίο των συναισθημάτων:
Δραστηριότητες Οκτωβρίου
Joy:
Παρουσίαση του συναισθήματος της “χαράς” με την βοήθεια της μαϊμούς :
τι είναι χαρά για εμάς:
CHALLENGE MISSION ACTIVITY: φτιάχνουμε το βραχιόλι της χαράς βασισμένοι σε μοτίβο:
COLLABORATIVE ACTIVITIES: Συνεργατική δραστηριότητα με το Νηπιαγωγείο Λιανοκλαδίου:
SCIENCE ACTIVITY:Πειραματιστήκαμε με ποπ κορν χρωματισμένα και ποτήρια με νερό ανακατεμένα με σόδα. Ρίξαμε ξύδι και τα είδαμε να χορεύουν:
TECHNOLOGY ACTIVITY-ONLINE GAMES
ENGINEERING ACTIVITY:
ART ACTIVITY:
MATHEMATIC ACTIVITY:
Συμμετείχαμε στην δημιουργία του λογότυπού μας και φτιάξαμε το προσωπάκι της χαράς:
Το επόμενο συναίσθημα της “λύπης” μας το παρουσιάζει η λυπημένη καμηλοπάρδαλη:
Παρουσίαση της ιστορίας:
Science: Φτιάξαμε το ανθρωπάκι της λύπης και με την βοήθεια της σόδας και μετά του ξυδιού εξαφανίστηκε και μαζί και η λύπη:
TECHNOLOGY ACTIVITY-ONLINE GAMES: παίξαμε με τα σχήματα με την βοήθεια της καμηλοπάρδαλης-μασκότ των δραστηριοτήτων του μήνα του συναισθήματος της λύπης:
ENGINEERING ACTIVITY:
CHALLENGE MISSION ACTIVITY:Με σχήματα δημιουργούν τα παιδιά ό, τι θέλουν:
ART ACTIVITY:Ο ζωγράφος Paul Klee μας στέλνει ένα μήνυμα και εμείς ζωγραφίζουμε με σχήματα ένα πίνακα του -το πρόσωπο:
πηγή εικόνας: διαδίκτυο
δημιουργία βίντεο: Vidnoz ai
MATHEMATIC ACTIVITY:
Συνεργατική δραστηριότητα: το βάζο της χαράς:
Πρόσφατα σχόλια