eu codeweek 2024

Οκτ 202417

Το σχολικό έτος 2024-2025 το 2ο τμήμα του νηπιαγωγείου μας συμμετείχε σε 6 συμμαχίες για το eucodeweek 2024.

eu codeweek 2024

Αναλυτικά τα θέματα:
1.«Η κωδικοποίηση είναι παντού», Επικεφαλής εκπαιδευτικός Άννα Μαγκιώση
2.“Πες Βρες” Επικεφαλής εκπαιδευτικός Μαρίνα Ζαχαρία
3.
«Και τώρα τι νιώθω;» Επικεφαλής εκπαιδευτικός  Νόπη Ζωγραφίδου
4.”
Wolf Coding”Επικεφαλής εκπαιδευτικός: GIAGKOGLOU
Και στα πλαίσια του eTwinning:
1.Balancing emotions: An Inside-Out journey through Math and Steam-Crack the code and guide Leo to the monkey
2.”We Code All Together” ,στα πλαίσια του eTwinning έργου “The Extraordinary Existence of Values Education and well-being at school”

Ευρωπαϊκό e twinning έργο:The Extraordinary Existence of Values Education and well-being at school

Οκτ 202417
Το σχολικό έτος 2024-2025 το 2ο τμήμα του Νηπιαγωγείου μας συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό etwinning έργο
The Extraordinary Existence of Values Education and well-being at school”
Screenshot 1
Στο πλαίσιο της ολιστικής εκπαίδευσης, το έργο μας υποστηρίζει την ολιστική ευημερία των ατόμων σε σωματικούς, ψυχολογικούς, γνωστικούς, κοινωνικούς και συναισθηματικούς τομείς, με γνώμονα τις θεμελιώδεις αρχές της εκπαίδευσης αξιών. Το έργο μας στοχεύει να συμβάλει στην καλλιέργεια ατόμων που είναι ανθεκτικά, με σεβασμό προς τους άλλους, υπεύθυνα, με αίσθηση εθνικής ταυτότητας, ειλικρινή, φροντίδα, ενσυναίσθηση, εργατικότητα, αγάπη, ανεκτικότητα, περιβαλλοντική συνείδηση, με επίγνωση των παγκόσμιων αξιών και ευαίσθητα, προωθώντας την ευημερία τους μέσω της εκπαίδευσης αξιών. Βασικές αξίες που υποστηρίζουν την ευημερία στο Έργο: – Συνεργασία και Αλληλεγγύη – Αλήθεια και Ειλικρίνεια – Καθαριότητα – Ανεκτικότητα – Αγάπη και Σεβασμός – Υπομονή – Οικογένεια και Κοινότητα – Δικαιοσύνη και Υπευθυνότητα .
Στόχοι του έργου: 1. Ενίσχυση της ικανότητας των ατόμων να ορίζουν και να κατανοούν θεμελιώδεις ανθρώπινες αξίες όπως ο σεβασμός, η ειλικρίνεια, η δικαιοσύνη κ.λπ. 3. Ενισχύστε τις δεξιότητες ενσυναίσθησης των ατόμων και υποστηρίξτε τους στη διαμόρφωση υγιών σχέσεων. 4. Αυξήστε το αίσθημα ευθύνης των ατόμων. 5. Συμβάλετε στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων όπως η συνεργασία, η επικοινωνία και η επίλυση συγκρούσεων. 6. Υποστηρίξτε την προσωπική ανάπτυξη και ενισχύστε την ψυχολογική ευεξία, βοηθώντας τα άτομα να κάνουν επιλογές τρόπου ζωής που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες τους και να βρουν εσωτερική γαλήνη. 7. Αύξηση της ευαισθησίας των ατόμων προς τις κοινωνίες και το περιβάλλον τους, προωθώντας την κοινωνική ευθύνη και ενθαρρύνοντάς τα να συμμετέχουν ενεργά στη βιώσιμη και δίκαιη ζωή. 8. Συνεισφέρετε ώστε τα άτομα να γίνουν συνειδητοί παγκόσμιοι πολίτες με επίγνωση των οικουμενικών αξιών. 9. Συμβολή στην ευημερία και την ανάπτυξη των ατόμων σε σωματικές, συναισθηματικές, κοινωνικές και γνωστικές πτυχές. 10. Υποστήριξη της ευημερίας των ατόμων μέσω της εκπαίδευσης αξιών. Το έργο μας στοχεύει να είναι ένα εξαιρετικό σχολείο ενσωματώνοντας οικουμενικές αξίες με την σχολική ευημερία. 

Ο χάρτης σχολείων-εταίρων-συνεργατών:
χάρτης σχολείων εταίρων
1η διαδικτυακή συνάντηση των εταίρων:

Οι υπεύθυνες δηλώσεις γονικής συγκατάθεσης:
462549278 454374134320868 160649167900439281 n

Συμμετοχή στο eucodeweek 2024 με θέμα:“We code all Together”

και η δική μας συμμετοχή με το : “Earth!!! To be strong, we all help!!!”
eucode 2024 Earth To be strong we all help

https://drive.google.com/file/d/1vJHdDjbCOcKHvzfbwiAQnGft396g39zg/view

και η βεβαίωση συμμετοχής:
Screenshot 8

Erasmus Day: παίξαμε ψηφιακά παζλ με εικόνες από την σελίδα του Erasmus

Unity Day: ημέρα ενότητας: χαρίσαμε καρδούλες πορτοκαλί σε όποιν θέλαμε συνοδευόμενη με μια όμορφη φράση ή λέξη. Κατόπιν φορέσαμε βραχιολάκια σχετικά με την ημέρα και δημιουργήσαμε αφίσα:
Καταγραφή10

Activity Of Filing Life With Goodness: φτιάξαμε καρδούλες που έγιναν ατομικά μικρά σουπλά και βάλαμε και ένα μπισκότο και έτοιμα τα σακουλάκια μας για προσφορά με καλοσύνη σε όποιον επιλέξει ο καθένας μας:
9 10 11

 

Το Logo που προτείνει το τμήμα του Νηπιαγωγείου μας:

LOGO χωρίς transparent

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα etwinning- Balancing Emotions: An “Inside Out” Journey Through Math and STEAM

Οκτ 20242

Το 2ο τμήμα του Νηπιαγωγείου μας θα πραγματοποιήσει την τρέχουσα σχολική χρονιά 2024-2025 και συγκεκριμένα από Οκτώβριο 2024 έως Μάιο 2025 το Ευρωπαϊκό Ε-Τwinning έργο :

Balancing Emotions: An “Inside Out” Journey Through Math and STEAM

Εξισορρόπηση Συναισθημάτων: Ένα ταξίδι «Inside-Out» μέσω των Μαθηματικών και του Steam είναι ένα έργο eTwinning που ενισχύει τη γνωστική και συναισθηματική ανάπτυξη παιδιών νηπιαγωγείου ηλικίας 4-6 ετών.

Η διάρκεια του προγράμματος θα είναι από τον Οκτώβριο του 2024 έως τον Μάιο του 2025 και σε αυτό θα συμμετέχουν 24 εκπαιδευτικοί από 6 χώρες, Ελλάδα, Ρουμανία, Τουρκία, Πολωνία, Λιθουανία και Λετονία.

Κατά τη διάρκεια του έργου και μέσα από κατάλληλα δομημένες δραστηριότητες, οι μαθητές του νηπιαγωγείου θα ανακαλύψουν, θα αναγνωρίσουν και θα αποδεχτούν έξι βασικά συναισθήματα, χαρά, λύπη, έκπληξη/ενθουσιασμό, θυμό, φόβο και αγάπη και θα μάθουν πόσο σημαντικό είναι να μπορούν να διαχειρίζονται και να ισορροπούν τα συναισθήματά μας για να μην περιπλέκουν την καθημερινότητά μας και μπορούμε να προχωρήσουμε.
Σύντομη περιγραφή του έργου:  https://docs.google.com/presentation/d/1ObkxdN98ruj2zxrXX-rhNRv0NGUbZWnPh8Uhnur_8lw/edit?usp=sharing

Μέσα από τις δραστηριότητες αυτού του έργου θα θέλαμε να καλλιεργήσουμε τόσο τους διδακτικούς στόχους όσο και το πνεύμα συνεργασίας με άλλες χώρες διαφορετικής γλώσσας και πολιτισμού.

  • Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τους μαθητές μας να αναγνωρίσουν και να κατανοήσουν τα συναισθήματά τους, χρησιμοποιώντας τον Leo the Balancer ως οδηγό για να εξερευνήσουν συναισθήματα και πώς επηρεάζουν την καθημερινότητά μας.
  • Διδάσκοντας στους μαθητές στρατηγικές για την εξισορρόπηση των συναισθημάτων τους, ελπίζουμε να τους εξοπλίσουμε με τα εργαλεία που χρειάζονται για να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις με αυτοπεποίθηση και ανθεκτικότητα.
  • Στη μαθησιακή διαδικασία οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά, υπεύθυνα και δημιουργικά
  • Θα ενθαρρύνουμε τη χρήση τεχνολογίας και εργαλείων Web 2.0 για τη βελτίωση της μάθησης, της συνεργασίας και της δημιουργικότητας.
  • Μέσω του έργου μας, θα διαμορφώσουμε και θα ενθαρρύνουμε την ομαδική εργασία, την ενσυναίσθηση και τον σεβασμό, τόσο στις τάξεις μας όσο και μεταξύ μας ως εκπαιδευτικοί.
  • Θα ενσωματώσουμε τα μαθηματικά στο έργο μας για να δείξουμε στους μαθητές πώς συνδέονται με καταστάσεις της πραγματικής ζωής, βοηθώντας τους να δουν τα μαθηματικά ως πολύτιμο εργαλείο για την επίλυση προβλημάτων και τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων.
  • Με την ενσωμάτωση της Επιστήμης, της Τεχνολογίας, της Μηχανικής, των Τεχνών και των Μαθηματικών, θα εμπλέκουμε τους μαθητές στη δημιουργική και κριτική σκέψη, το πείραμα, την εξάπλωση της περιέργειας και την ευκαιρία να εξερευνήσουν τον κόσμο γύρω τους.
  • Τα μαθήματά μας θα είναι σχεδιασμένα ώστε να είναι ελκυστικά και ουσιαστικά, καθιστώντας τη μάθηση ευχάριστη ενώ θα ενσωματώνουν τα συναισθήματα, τα μαθηματικά και τις έννοιες STEAM.

Η μασκότ μας :
Leo

20241001 201750

Αφίσα προώθησης πόλης-χώρας-Leo Ταξιδεύει σε χώρες του έργου:

Εδώ ο Λέο ταξιδεύει στις Χώρες του έργου

https://www.pictramap.com/app/view?p=757668

 

Παρουσίασης της πόλης μας σε ένα συνεργατικό padlet:

 Οι υπεύθυνες δηλώσεις γονικής συγκατάθεσης είναι έτοιμες:
20240929 103346 σβησμένα τα στοιχεία για πλατφόρμα

Αρχικά ερωτηματολόγια:
Ερωτηματολόγιο μαθητών
Ερωτηματολόγιο γονέων
Ερωτηματολόγιο εκπαιδευτικών

Η τάξη μας

Ομάδες, κατανομή εργασιών και προγραμματισμός:

Planning the activities 

 Δραστηριότητες Οκτωβρίου:
Παρουσίαση Leo

20240927 122926

o Leo και οι φίλοι του τα συναισθήματα

October actinities balancing emotions

on line παιχνίδια: ο τροχός των συναισθημάτων, παζλ

October activites wheel emotions   October activities pazl

Ζωγραφίζουμε το Leo
20240930 14061720241001 213614

Δημιουργούμε τον χαρακτήρα και την ιστορία της δικής μας μασκότ χαράς, την Cookie και συμμετέχουμε στο συνεργατικό βιβλίο των συναισθημάτων:

Ανώνυμο σχέδιο    Screenshot 2

Δραστηριότητες Οκτωβρίου
Joy:
Παρουσίαση του συναισθήματος της “χαράς” με την βοήθεια της μαϊμούς :
20241009 122536
τι είναι χαρά για εμάς:
Screenshot 1 1

CHALLENGE MISSION ACTIVITY: φτιάχνουμε το βραχιόλι της χαράς βασισμένοι σε μοτίβο:
joy bracelet

COLLABORATIVE ACTIVITIES: Συνεργατική δραστηριότητα με το Νηπιαγωγείο Λιανοκλαδίου:
Screenshot 2 1

 

SCIENCE ACTIVITY:Πειραματιστήκαμε με ποπ κορν χρωματισμένα και ποτήρια με νερό ανακατεμένα με σόδα. Ρίξαμε ξύδι και τα είδαμε να χορεύουν:
Καταγραφή7

 

TECHNOLOGY ACTIVITY-ONLINE GAMES
Online games   Guide the monkey to the bracelet of joy 2

ENGINEERING ACTIVITY:
October activities pazl 1

 

ART ACTIVITY:
October activities pazl 1 1

MATHEMATIC ACTIVITY:
October activities pazl 2

Συμμετείχαμε στην δημιουργία του λογότυπού μας και φτιάξαμε το προσωπάκι της χαράς:
1 2Καταγραφή9

Το επόμενο συναίσθημα της “λύπης” μας το παρουσιάζει η λυπημένη καμηλοπάρδαλη:
Παρουσίαση της ιστορίας:

1καμηλοπάρδαλη

Science: Φτιάξαμε το ανθρωπάκι της λύπης και με την βοήθεια της σόδας και μετά του ξυδιού εξαφανίστηκε και μαζί και η λύπη:

2

TECHNOLOGY ACTIVITY-ONLINE GAMES: παίξαμε με τα σχήματα με την βοήθεια της καμηλοπάρδαλης-μασκότ των δραστηριοτήτων του μήνα του συναισθήματος της λύπης:

Ανώνυμο σχέδιο 1Balancing November 1

ENGINEERING ACTIVITY:

5

 

CHALLENGE MISSION ACTIVITY:Με σχήματα δημιουργούν τα παιδιά ό, τι θέλουν:
Balancing November
ART ACTIVITY:Ο ζωγράφος Paul Klee μας στέλνει ένα μήνυμα και εμείς ζωγραφίζουμε με σχήματα ένα πίνακα του -το πρόσωπο:

πηγή εικόνας: διαδίκτυο
δημιουργία βίντεο: Vidnoz ai

 

MATHEMATIC ACTIVITY:

 

Συνεργατική δραστηριότητα: το βάζο της χαράς:
20241112 155340

 

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning :”Didital World Explorer”

Μάι 20242

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα E-Twinning: Digital World Explorer!!!

Το σχολείο μας θα υλοποιήσει κατά το τρέχον έτος το Ευρωπαϊκό Ε-Τwinning έργο “Digital World Explorer”.

Πρόκειται για μια συλλογική προσπάθεια όπου μέσα από την συνεργασία του σχολείου μας με σχολεία της Ευρώπης και έχοντας ως αφετηρία την γνωριμία μας με τον ψηφιακό κόσμο θα οδηγηθούμε κι εμείς στην ανακάλυψη μιας σύγχρονης , διαθεματικής προσέγγισης της έρευνας και της καινοτομίας.

Ο στόχος μας είναι μέσα από συνεργατικές δράσεις και διαδραστικές διαδικτυακές συναντήσεις να κατανοήσουμε  την σημασία του ψηφιακού κόσμου και πώς αυτός συνδυάζεται και εκφράζεται μέσα από την τέχνη, να γνωριστούν μεταξύ τους τα παιδιά από τα διαφορετικά αυτά σχολεία και μέσα από συστηματική συνέργεια , να ανταλλάξουν εμπειρίες και να εξοικειωθούν με τα οφέλη των Νέων Τεχνολογιών, να καλλιεργήσουν ενδιαφέροντα και δυνατότητες , να αναπτύξουν ικανότητες , και να αντιληφθούν την πορεία των πραγμάτων μέσα από πολυποίκιλες δράσεις, να κατανοήσουν έννοιες ψηφιακές , ψηφιοποίησης και προγραμματισμού, να συγκρίνουν δεδομένα, να ανακαλύψουν κοινούς στόχους, να γνωρίσουν τα οφέλη της συνεργασίας, της αλληλοτροφοδότησης και άλλα πολλά.

Μέσα από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Digital World Explorer τα παιδιά θα γνωρίσουν την σημαντικότητα της κωδικοποίησης που ορίζεται ως η διαδικασία εξυπηρέτησης ενός συγκεκριμένου σκοπού με την δημιουργία υπολογιστικών περιβαλλόντων και λογισμικών προγραμμάτων. Στην προσχολική ηλικία η καλλιέργεια δεξιοτήτων και στάσεων αναφορικά με την κωδικοποίηση παρέχει στα παιδιά την ευκαιρία να αναπτύξουν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, δημιουργικότητας και καινοτομίας. Υπάρχουν πολλές διασκεδαστικές και αποτελεσματικές μέθοδοι για να διδαχθούν τα παιδιά που φοιτούν στο νηπιαγωγείο πρωτίστως στην ασφαλή πλοήγηση μέσα από βασικές έννοιες κωδικοποίησης και λειτουργίας υπολογιστικών προγραμμάτων. Ως βασικός στόχος μας είναι να εισαγάγουμε στα παιδιά την κωδικοποίηση , να βελτιώσουμε τις επικοινωνιακές και κοινωνικές τους δεξιότητες , να μάθουν να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες , να συνεργάζονται και να επιλύουν προβλήματα, να καλλιεργήσουν την δημιουργική και κριτική τους σκέψη και να έρθουν σε επαφή με τον σημαντικό κόσμο του σήμερα και του ασφαλή αύριο.

Ξεκινάμε δυναμικά και συνεργατικά με την δημιουργία logo και poster με την έννοια της οπτικής κωδικοποίησης μέσα από γλώσσες προγραμματισμού, με ρομποτικά παιχνίδια , με δημιουργική γραφή και συγγραφή e-book, με χειροτεχνίες, τραγούδια χορούς, ψηφιακά παιχνίδια, quiz και παζλ. Αυτές οι δραστηριότητες βοηθούν τα παιδιά να υποστηρίξουν με ασφάλεια το ενδιαφέρον τους για την τεχνολογία μέσω αποτελεσματικών και διασκεδαστικών τρόπων με κύριό μας μέλημα την διασφάλιση της προσωπικότητας των μαθητών μας.

Η Dora η εξερευνήτρια έγινε η μασκότ του logo (πρόταση του 3ου Νηπιαγωγείου Χίου)

Dijital world explorerμενο 3

Οι υπεύθυνες δηλώσεις από τους γονείς είναι έτοιμες!!!
6ο νηπιαγωγείο Ιεράπετρας Κρήτης

Τα ερωτηματολόγια των Εκπαιδευτικών, μαθητών, γονέων είναι έτοιμα:

Ερωτηματολόγιο εκπαιδευτικών

ερωτηματολόγιο μαθητών

ερωτηματολόγιο γονέων

Το βίντεο με την παρουσίαση του νηπιαγωγείου μας:

Τα παιδάκια μας:
Καταγραφή1Καταγραφή

το προωθητικό βίντεο του έργου μας:

Κατανομή εργασιών

IMG 20240412 WA0000

Ο πίνακας της τάξης μας:
20240402 1322352

Ε- safety activity

e-safety activity

Το σχολείο μας συμμετείχε στην δραστηριότητα της ασφαλούς πλοήγησης, που ανέλαβε και οργάνωσε το 3ο Νηπιαγωγείο Χίου
Η αφίσα μας:
e safety

Προϊόν συνεργασίας: το βίντεο με τις αφίσες όλων των σχολείων από Τουρκία, Ελλάδα και Ρουμανία,  που συνεργάζονται στο πρόγραμμα:

Δραστηριότητες:
Παγκόσμια Ημέρα Μαθηματικών:

6ο νηπιαγωγείο Ιεράπετρας

Χρωματίζουμε συνεργατικά ένα γράμμα για τον τίτλο του έργου μας!
6ο νηπιαγωγείο Ιεράπετρας

Παγκόσμια ημέρα μαθηματικών και έτοιμη η συνεργατική μας αφίσα:
project name with code

Κατασκευή Ρομπότ και ρομποτικά παιχνίδια:
6ο νηπιαγωγείο Ιεράπετρας20240331 114503

ΑΠΡΙΛΙΟΣ ΟΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Δραστηριότητα κωδικοποίησης με κούκλες:

 

Δραστηριότητα κωδικοποίησης με κούκλες, 6th kindergarten of Ierapetra, Crete Greece Καλλιόπη Ανδρεοπούλη

Παγκόσμια ημέρα βιβλίου:
Συνεργατική δημιουργία ( με συμβολή τον χρωματισμό ενός τμήματος της εικόνας από κάθε συνεργαζόμενο σχολείο) στηριζόμενη στο παραμύθι του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν: Η μικρή γοργόνα:

Το δικό μας τμήμα για εικαστική ενασχόληση:
DIGITAL WORLD EXPLORER

ολόκληρη η συνεργατική δημιουργία:
https://www.canva.com/design/DAGHERmQ1dc/Y6G4a91EPfrH4vmmhKa2Ow/edit?utm_content=DAGHERmQ1dc&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton

DIGITAL WORLD EXPLORER

Δημιουργία ψηφιακού βιβλίου από τις εκπαιδευτικούς Theodoula Leptokaridi και Maria Katsafarou: με ήρωες ένα κορίτσι την Αθηνά, τον σκύλο της τον Ερμή και τον υπολογιστή τους τον Μακί. Ο Μακί αναλαμβάνει να τους ταξιδέψει σε μέρη που ονειρεύονται να πάνε. Εμπλουτισμός με ιστορίες και εικονογραφήσεις συνεργατικά από τα σχολεία που συμμετέχουν. Το ένα σχολείο γίνεται συγγραφέας και το άλλο εικονογράφος. Το δικό μας νηπιαγωγείο έφτιαξε την ιστορία και μετέφερε τους ήρωες στην Γαλλία και συγκεκριμένα στον Πύργο του Άιφελ:

Screenshot 3

ολόκληρο το ψηφιακό βιβλίο: creating a story

Ψηφιακά παιχνίδια:
ψηφιακά παιχνίδια και παζλ

Story telling and role play. The curious journey

the curious journey

Παρουσιάσαμε το περίεργο ταξίδι στα παιδιά και ζωγράφιζαν:

Αφήγηση ιστοριών και παιχνίδι ρόλων

Εορτασμός  της Ημέρας E-Twinning:
Τραγουδάμε την καλημέρα στη γλώσσα μας και χορεύουμε με την συντροφιά μπαλονιών:

και χρωματίζουμε το γράμμα Μ:

20240515 121029

 

Διεθνής ημέρα E-Twinning: συνεργατική αφίσα:

IMG 20240527 WA0005

Βεβαιώσεις για τα παιδιά:

Digital world explorer

 

Βεβαίωση για την εκπαιδευτικό:
442006999 1116808869399106 6543281631067228877 n

Φεβ 202426

Kindergarden Banner

Αν έχετε παιδάκι που γεννήθηκε μέσα στο 2020, η εγγραφή του στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθεί από την 1η ως την 20η Μαρτίου 2024 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Διαδικασία εγγραφής των μαθητών στο Νηπιαγωγείο

Α. Υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης – υπεύθυνης δήλωσης μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

  • Για την είσοδο στην Υπηρεσία θα χρειαστείτε τους κωδικούς Taxisnet σας.
  • Από την επιλογή “ΠΡΟΒΟΛΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ” της παραπάνω ηλεκτρονικής υπηρεσίας, μπορείτε να δείτε τα Νηπιαγωγεία του Δήμου και τις αντίστοιχες σχολικές περιφέρειες. Τις σχολικές περιφέρειες μπορείτε επίσης να βρείτε και στον σύνδεσμο https://dipe.las.sch.gr/?page_id=432
  • Σε περίπτωση εγγραφής στο Ολοήμερο, τσεκάρετε το αντίστοιχο πεδίο στην ηλεκτρονική αίτηση.
  • Προσοχή! Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η συναίνεση του έτερου γονέα με υπεύθυνη δήλωσή του, η οποία θα προσκομιστεί στο Νηπιαγωγείο.
  • Για περαιτέρω οδηγίες, πατήστε εδώ (ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΑΙΤΟΥΝΤΑ ΓΟΝΕΑ).

Β. Προσκόμιση, κατόπιν ραντεβού, στο Νηπιαγωγείο των παρακάτω δικαιολογητικών:

  1. Αποδεικτικό διεύθυνσης κατοικίας (συμβόλαιο σπιτιού ή λογαριασμός ρεύματος, σταθερής τηλεφωνίας/ίντερνετ, ΔΕΥΑΙ).
  2. Την υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης ετέρου γονέα που αναφέρθηκε παραπάνω, και την οποία μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ (ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ).
  3. Βιβλιάριο υγείας παιδιού ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο να αποδεικνύεται ότι έχουν γίνει όλα τα προβλεπόμενα εμβόλια.
  4. Ατομικό Δελτίο Υγείας μαθητή/-τριας συμπληρωμένο από νοσοκομείο ή ιδιώτη παιδίατρο, στο οποίο θα πιστοποιείται ότι έχει πραγματοποιηθεί ο υποχρεωτικός εμβολιασμός του παιδιού σας και το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ (ΑΔΥΜ)
  5. Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/-τριας. Για τους αλλοδαπούς μαθητές το πιστοποιητικό γέννησης θα πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένο.
  6. Σε περίπτωση αναπηρίας ή ύπαρξης ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών του παιδιού σας, γνωμάτευση από ΚΕΔΑΣΥ, δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει.

Σημειώνεται ότι σε περίπτωση εγγραφής στο Ολοήμερο, εκτός από το να τσεκάρετε το αντίστοιχο κουτάκι στην ηλεκτρονική αίτηση που θα υποβάλετε, απαιτείται να συμπληρώσετε και την έντυπη αίτηση που θα βρείτε εδώ (ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟ), η οποία και προσκομίζεται στο Νηπιαγωγείο, μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά έγγραφα που αναφέρονται παραπάνω. Σας γνωρίζεται ότι, εφόσον επιλέξετε συμμετοχή στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα, το παιδί σας δικαιούται συμμετοχή και στο πρόγραμμα πρωινής ζώνης, κατά το οποίο η προσέλευση στο Νηπιαγωγείο γίνεται αυστηρά από 7.45 π.μ. έως 8.00 π.μ.

Οι μαθητές που θα φοιτήσουν στο Β΄ έτος του Νηπιαγωγείου εγγράφονται αυτεπάγγελτα.

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Νηπιαγωγείου

Α. Υποχρεωτικό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης.

Προσέλευση: 8.15 – 8.30

Λήξη: 13.00

Β. Προαιρετικό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης.

Ολοήμερο: 13.00 – 16.00

Πρωινή Ζώνη: (Προσέλευση) 7.45 – 8.00

Σημείωση: Στο τμήμα πρωινής ζώνης εγγράφονται ΜΟΝΟΝ μαθητές που παρακολουθούν το ολοήμερο πρόγραμμα.

Κατά την υποβολή των παραπάνω έντυπων αιτήσεων, υπεύθυνων δηλώσεων και δικαιολογητικών απαιτείται προηγούμενη επικοινωνία με το Νηπιαγωγείο, ώστε να οριστεί συγκεκριμένη ημέρα και ώρα κατά την οποία θα μπορείτε να προσέλθετε, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή του παιδιού σας στο Σχολείο. Παρακαλείστε κατά την ημέρα και ώρα που θα οριστεί, να έχετε μαζί σας όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά και στοιχεία ώστε να είναι σωστά ενημερωμένος ο φάκελος εγγραφής του παιδιού σας στο Νηπιαγωγείο.

Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση mail@6nip-ierap.las.sch.gr , είτε τηλεφωνικά στα τηλέφωνα 2842110996 και 2842305033, καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-13.00.

Με εκτίμηση,

Η Προϊσταμένη του 6ου Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας

Κωστούλα Σταθάκη

« Παλιότερα άρθρα

Πρόσφατα σχόλια

Ιανουάριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων