Με αφορμή το παραμύθι «Ο Αρλεκίνος» της Ζωρζ Σαρή, το οποίο μας έβαλε σε σκέψεις και μας γέμισε πολλά συναισθήματα, παρατηρήσαμε τον πίνακα ζωγραφικής του Joan Miró “Το καρναβάλι του Αρλεκίνου”.
Με έμπνευση από τον συγκεκριμένο πίνακα, φτιάξαμε τα δικά μας σχήματα, παίξαμε ένα παιχνίδι διπλής εισόδου και σχεδιάσαμε ένα δικό μας έργο τέχνης σαν του Miró! Τα μικρά χεράκια προσπάθησαν να αντιγράψουν τον καλλιτέχνη και το καρναβάλι των Αρλεκίνων κι έτσι ήρθαν πιο κοντά με τον αυθεντικό πίνακα!


















Πρόσφατα σχόλια