Οι μαθητές μας τη Δευτέρα 10/11 με τη βοήθεια της ομάδας “ ΗΛΙΔΑ ” συμμετείχαν σε ένα βιωματικό ταξίδι στο παρελθόν, μια δράση αναβίωσης της καλλιέργειας του σιταριού. Τα παιδιά γνώρισαν το σιτάρι, και τη διατροφική αξία του ψωμιού, συμμετέχοντας στην καλλιέργεια του σίτου και σε όλα τα στάδια παραγωγής του ψωμιού.
Με βιωματικό τρόπο αναπαράστησαν το όργωμα του χωραφιού με το παραδοσιακό αλέτρι και τη σπορά του σιταριού αλλά και το άλεσμα του στον χειροκίνητο πετρόμυλο, παράγοντας αλεύρι!!!
Τέλος τα παιδιά ζύμωσαν το δικό τους ψωμί, το οποίο στη συνέχεια έψησαν οι μανούλες μαθητών του σχολείου μας και τις ευχαριστούμε πολύ για τη βοήθειά τους! Στο τέλος του προγράμματος όλα τα παιδιά πήραν το ψωμάκι τους, για να το φάνε στο σπίτι με την οικογένειά τους!


Πρόσφατα σχόλια