Ο μήνας Σεπτέμβριος ήταν μήνας γνωριμίας με τους μαθητές μας μέσα από παιχνίδια γνωριμίας και συνεργασίας. Παίξαμε τα μουσικά καπέλα, φτιάξαμε τον ιστό της αράχνης λέγοντας τα ονόματά μας και γυρίσαμε τον τροχό γνωριμίας για να πούμε όλα τα αγαπημένα μας: το αγαπημένο μας ζωάκι, χρώμα, φαγητό, παιχνίδι….

Συναποφασίσαμε τους κανόνες της τάξης μας και υπογράψαμε το συμβόλαιό μας.
\
Μάθαμε να αναγνωρίζουμε και να παίζουμε με το αρχικό μας γράμμα. Στολίσαμε το γράμμα μας και το μεταμορφώσαμε σε γραμματοανθρωπάκια.

Χρησιμοποιώντας χαρτοταινία και λαδοπαστέλ αποκαλύψαμε με μαγικό τρόπο το γράμμα μας.

Φτιάξαμε και πλαστικοποιήσαμε το αρχικό μας γράμμα κι έτσι δημιουργήσαμε τα ατομικά μας σουπλά για να παίζουμε με την πλαστελίνη. Σκεφτήκαμε την πρώτη φορά που χρησιμοποιήσαμε τα σουπλά μας να σχηματίσουμε με πλαστελίνη το γράμμα μας.

Εντοπίσαμε το γράμμα μας, ομαδοποιήσαμε και μετρήσαμε ποια γράμματα είναι τα περισσότερα και ποια τα λιγότερα, πόσα Δ και πόσα Θ έχουμε στην τάξη μας.

Μετά σκεφτήκαμε να γράψουμε το γράμμα και στον διαδραστικό μας πίνακα και μας άρεσε πολύ!

Δεν μπορούσαμε να παραλείψουμε την Παρασκευή, 29-9-23 την Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού και παίξαμε με τα στεφάνια του σχολείου μας!

Και ο μήνας Σεπτέμβριος έκλεισε δυναμικά ,αναμένοντας τον Οκτώβριο νέες εκπλήξεις και δράσεις με στόχο να μαθαίνουμε παίζοντας!
Πρόσφατα σχόλια