Τα προνήπια τουυ σχολείου μας είχαν την καταπληκτική ιδέα να δημιουργήσουν ένα τραγούδι αφιερωμένο στους φίλους τους τα νήπια που αποχωρούν από τον Σεπτέμβριο προς το Δημοτικό Σχολείο. Έτσι, καταγράψαμε τις σκέψεις τους, έγιναν στιχουργοί τόσο τα προνήπια όσο και τα νήπια σε έναν ανοιχτό διάλογο μεταξύ τους και την υπόσχεση ότι του χρόνου θα ανταμώσουν πάλι στο”Μεγάλο Σχολείο”.
Στη συνέχεια οι στίχοι μελοποιήθηκαν με τη βοήθεια της εφαρμογής Suno και προέκυψε το τραγούδι που αγαπήσαμε όλοι !
Πρόσφατα σχόλια