Κάδος “ΑΦΗΣ” στο σχολείο

Κάδος “ΑΦΗΣ” στο σχολείο

Στα πλαίσια του θέματος ενεργού πολιτειότητας και ανακύκλωσης δημιουργήθηκε μία νέα γωνιά στις τάξεις του σχολείου όπου τοποθετήθηκε ο κάδος “ΑΦΗΣ” για την ανακύκλωση των μπαταριών μας.
Με πρωτοβουλία των μαθητών, έγινε η αίτηση για να γίνει το σχολείο μας ένα νέο σημείο συλλογής μπαταριών και ο ερχομός του τους χαροποίησε ιδαίτερα ενώ έσπευσαν να ανακυκλώσουν τις μπαταρίες τους.

eikona Viber 2025 06 16 16 58 30 663

Η εποχή που ζούμε είναι η εποχή των μεγάλων επιτευγμάτων της τεχνολογίας. Όμως οι ανάγκες σε πρώτες ύλες διαρκώς αυξάνονται, και ο κίνδυνος για την καταστροφή του περιβάλλοντος διαρκώς μεγαλώνει. Πιο συγκεκριμένα, αρκετά από τα μέταλλα που χρησιμοποιούμε καθημερινά είναι συστατικά του φλοιού της γης, και όχι συνθετικά παρασκευασμένες χημικές ουσίες – και για το λόγο αυτό δεν διασπώνται.

Φυσικά, εάν αυτά τα υλικά παραμείνουν στο περιβάλλον, μπορεί να προκαλέσουν την απώλεια οικοτόπων και να επηρεάσουν την βιοποικιλότητα της κάθε περιοχής. Για παράδειγμα, οι μπαταρίες λιθίου μπορεί να προκαλέσουν πυρκαγιές οι οποίες θα καίνε για μεγάλο χρονικό διάστημα απελευθερώνοντας βλαβερά αέρια τα οποία επιβραδύνουν τις προσπάθειες καταπολέμησης του φαινομένου του θερμοκηπίου και εντείνουν την κλιματική κρίση.

Ανακυκλώνοντας τις μπαταρίες, εμποδίζουμε όλες τις παραπάνω δυσάρεστες επιπτώσεις της απόρριψης των μπαταριών στις χωματερές, προστατεύοντας έτσι την φύση, την υγεία, και το μέλλον μας με τον ασφαλέστερο τρόπο.

Μετάβαση στο Δημοτικό

Μετάβαση στο Δημοτικό

Η μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό είναι μία διεργασία που ξεκινά από τη στιγμή που τα παιδιά αντιλαμβάνονται την επικείμενη αλλαγή και ολοκληρώνεται όταν προσαρμοστούν στις αλλαγές και υιοθετήσουν τους νέους ρόλους. Η μετάβαση αυτή, δεν είναι μία συγκεκριμένη στιγμή αλλά αποτελεί εξελισσόμενη διαδικασία και σηματοδοτείται από σημαντικές αλλαγές στην ταυτότητα, στους ρόλους, στις σχέσεις και στο πλαίσιο δράσης όλων των εμπλεκομένων στη διαδικασία. Απαιτούνται ικανότητες προσαρμογής και τροποποίησης του υφιστάμενου τρόπου δράσης ώστε να συμφωνούν με τις νέες συνθήκες και προκλήσεις.

Οι εκπαιδευτικοί του 6ου Νηπιαγωγείου, στην προσπάθειά μας να διασφαλίσουμε τη «συνέχεια» στις εμπειρίες των παιδιών επεκτείνοντας τα γνωστικά και κοινωνικοσυναισθηματικά οφέλη τόσο για εκείνα όσο και για τα συστήματα που αλληλεπιδρούν και στα οποία συμμετέχουν, στο πλαίσιο της διευκόλυνσης της ομαλής μετάβασης των μαθητών μας στο δημοτικό, συνεργαστήκαμε με τις εκπαιδευτικούς της πρώτης τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Χολαργού, την κ.Μαρία και την κ. Νίκη και τους επισκεφτήκαμε.

Οι μαθητές μας ξεναγήθηκαν στο προαύλιο του Δημοτικού και στον εξαιρετικό λαχανόκηπο που δημιούργησε το Δημοτικό. Με αρωματικά φυτά, ζαρζαβατικά και δέντρα. Μας έδειξαν επίσης τους κάδους για κομπόστ και μας εξήγησαν τη διαδικασία.

eikona Viber 2025 06 16 16 41 31 141

Έπειτα, επισκεφτήκαμε την πρώτη τάξη του Δημοτικού. Εκεί, το νηπιαγωγείο και το δημοτικό, άκουσε μια ιστορία και στη συνέχεια, οι μαθητές του νηπιαγωγείου έκατσαν μαζί με τους νέους τους φίλους από το δημοτικό και δημιούργησαν συνεργατικά μια υπέροχη ζωγραφιά από την ιστορία που άκουσαν. Ευχαριστούμε πολύ τις δασκάλες, την κ.Μαρία και την κ.Νίκη!

eikona Viber 2025 06 16 16 45 13 301

Επιστρέφοντας στις τάξεις μας, συζητήσαμε για τις διαφορές και τις ομοιότητες που παρατήρησαν τα παιδιά στην τάξη του δημοτικού.

Επιπλέον, για την ομαλότερη μετάβαση των παιδιών στο Δημοτικό, δόθηκε και μια εργασία (αντιγραφή και ζωγραφική) για την επόμενη μέρα. Όπως με τα μαθήματα που θα έχουν στο Δημοτικό.

IMG 20250610 100225

Δίκτυα και Συνεργασίες

Δίκτυα και Συνεργασίες

Φέτος δόθηκε η ευκαιρία το σχολείο μας να “ανοίξει” στην ευρύτερη κοινότητα και το κοινωνικό περιβάλλον οργανώθηκε ώστε να λειτουργεί ενοποιητικά ως κοινότητα μάθησης. Η συνεργασία με δίκτυα και άλλα σχολεία ανατρέπει το αίσθημα της απομόνωσης και βοηθά στην αλλαγή κουλτούρας του σχολείου. Επίσης, προάγεται έμπρακτα η συνεργασία καθώς η μάθηση υπερβαίνει τα ατομικά όρια σκέψης και δράσης και γίνεται συλλογική.

Έτσι λοιπόν, συνεργαστήκαμε με το δίκτυο Myth2Space και γνωρίσαμε φίλους από το Νηπιαγωγείο “Σύγχρονη Παιδεία” της Μυκόνου. Πραγματοποιήσαμε διαδικτυακές συναντήσεις, ανταλλάξαμε δώρα μέσω ταχυδρομείου και φτιάξαμε μαζί ένα padlet με τις δράσεις που κάναμε στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων STEAM. Το συνεργατικό μας padlet για το δίκτυο Myth2Space – 6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ

Επίσης, συνεργαστήκαμε με το δίκτυο ΚΕΠΕΑ Ιεράπετρας – Νεάπολης και γνωρίσαμε άλλα τρία νηπιαγωγεία της Ελλάδας. Μαζί διερευνήσαμε θέματα που αφορούν τη διατροφή, φτιάξαμε ένα κοινό powerpoint και το παρουσιάσαμε στις 27 Μαϊου στο Δίκτυο ενώ παρακολουθήσαμε και τις παρουσιάσεις των υπόλοιπων συναδέρφων. Συνεργασία με δίκτυα: Η διατροφή στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων – 6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ

Τέλος, για πρώτη χρονιά φέτος συνεργαστήκαμε με τα Οικολογικά Σχολεία, το διεθνές δίκτυο του οποίου στόχος είναι η ευαισθητοποίηση, η εκπαίδευση και η αλλαγή στάσης των μαθητών/τριών σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον, μέσα από συμμετοχικές διαδικασίες στη λήψη αποφάσεων, στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή των δράσεων, ώστε τα σχολεία να γίνουν κοινότητες αειφορικής συμβίωσης σε παιδαγωγικό αλλά και πρακτικό επίπεδο. Ασχοληθήκαμε με το ενεργειακό μας αποτύπωμα, δημιουργήσαμε μία περιβαλλοντική επιτροπή που συζήτησε τα προβλήματα της τάξης και τις λύσεις που θα ακολουθήσουμε και φτιάξαμε έναν Οικοκώδικα , που θα μας βοηθήσει να μειώνουμε το ενεργειακό μας αποτύπωμα. Ο οικοκώδικας του σχολείου μας – 6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ

Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση

Εφαρμογή καινοτόμων διδακτικών πρακτικών:

Σε όλη τη διάρκεια του ετήσιου προγράμματος προσπαθήσαμε να εντάξουμε καινοτόμες διδακτικές πρακτικές.

Η κούκλα της τάξης, ο Θαλής, ενθάρρυνε τα παιδιά στην ανάγνωση και την αφήγηση ιστοριών. Ο Θαλής επισκέφτηκε κάθε μαθητή και μαθήτρια και κατέγραφε τις εμπειρίες του με τα παιδιά. Στο τέλος της χρονιάς, θα δημιουργηθεί ένα ψηφιακό βιβλίο με όλες του τις επισκέψεις, τις σκέψεις και τα συναισθήματά του. IMG 41ba3b23dccfa457f2e5602eff4338a1 V

Η εκπαιδευτικός σε ρόλο, κινητοποιούσε τα παιδιά στην επιλογή βιβλίων την ημέρα της δανειστικής βιβλιοθήκης ως “κυρία Φιλαναγνωσία”.

Το μουσείο ήρθε μέσα στην τάξη: είτε με τη μουσειοβαλίτσα του στρατιώτη είτε με ψηφιακή ξενάγηση. 01IMG 20250320 154827Στιγμιότυπο οθόνης 5833Οι μαθητές ενεπλάκησαν σε παιγνιώδεις καταστάσεις όπως το να πάρουν μέρος  σε αποστολές.

Οι αποστολές του Άγιου ΒασίληΣτο πλαίσιο του Ενεργού Πολίτη, δεν χάναμε ευκαιρία να ψηφίσουμε για *τα πάντα*: πώς θα ονομάσουμε τον κουμπαρά μας, ποιος ήρωας μας αρέσει περισσότερο, τι θα κάνουμε τα χρήματα της αποταμίευσης…

IMG 20241114 114434 IMG 20241114 101206 IMG 20241111 120234 IMG 20250312 130015

Ενίσχυση ήπιων και ψηφιακών δεξιοτήτων μαθητών/-τριών:

Συμβαδίζοντας με τις τεχνολογικές εξελίξεις αξιοποιούσαμε ψηφιακά μέσα σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Κυρίως, τον υπολογιστή και το beebot. Χρησιμοποιήσαμε εκπαιδευτικά προγράμματα από το elpeida για την πρωινή μας ρουτίνα και τον καιρό της εβδομάδα, γράψαμε το όνομά μας στον υπολογιστή και ασχοληθήκαμε με τις πιθανότητες, σύμφωνα με το Αναλυτικό Πρόγραμμα. Εντάξαμε τον υπολογιστή  στα εργαστήρια δεξιοτήτων (ΕυΖην, STEAM) με διαδραστικά παιχνίδια , τον χρησιμοποιήσαμε ως πηγή πληροφορίας στις διερευνήσεις που διεξάγαμε κατά τα διδακτικά σενάρια και διασκεδάσαμε με παιχνίδια μνήμης. Το beebot μας βοήθησε πολύ στα εργαστήρια δεξιοτήτων και στο αναλυτικό πρόγραμμα, καθώς ο προγραμματισμός του μας οδηγούσε στις σωστές διαδρομές βρίσκοντας υγιεινές τροφές, μουσικά όργανα αλλά και συναισθήματα.
eikona Viber 2025 01 26 22 25 32 419 IMG 20241209 093717 IMG 20241213 091902 IMG 20250110 111535 IMG 20250117 112931 IMG 20250205 114936 IMG 20250310 111527 IMG 20250313 111602 IMG 20250314 113342 IMG 5df8a5ebbdf4c088aec29215af1bdcab V IMG 6a05e15edd921f3d37fab03382c24331 V

Εφαρμογή πρακτικών διαφοροποιημένης μάθησης:

Ακολουθώντας το νέο αναλυτικό πρόγραμμα, ενσωματώσαμε όσο το δυνατό περισσότερες πρακτικές διαφοροποιημένης μάθησης. Ρουτίνες σκέψης, πίνακας KWLH, μοντέλο Frayer, ιστογράμματα. 
IMG 20250217 122531
IMG 20250217 121659 IMG 20250108 112703 IMG 20250210 120045 Αντιγραφή

 

Υποστήριξη ένταξης ευάλωτων ομάδων μαθητών /-τριών και μαθητών/-τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες:

Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την υποστήριξη της διδασκαλίας:

Προετοιμασία για συμμετοχή σε σχολικούς διαγωνισμούς:

Το σχολείο μας συμμετείχε σε πανελλήνιο διαγωνισμό με θέμα “το ψηφιακό παιχνίδι”

eikona Viber 2025 04 01 20 28 04 138 eikona Viber 2025 04 01 20 28 04 251

Δημιουργία και Εφαρμογή Εξατομικευμένου Προγράμματος Εκπαίδευσης (Ε.Π.Ε)

Η επιτυχημένη μαθησιακή πορεία των μαθητών
επιτυγχάνεται με το «γεφύρωμα» του ατομικού τους προφίλ με το
μαθησιακό περιβάλλον στο οποίο φοιτούν. Το Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης
(Ε.Π.Ε) είναι αποτέλεσμα του συνδυασμού του ψυχοπαιδαγωγικού προφίλ του παιδιού με το
Αναλυτικό Πρόγραμμα, το σχολικό κλίμα και την εκπαιδευτική κουλτούρα. Στόχος είναι η επίτευξη της ανάπτυξης συγκεκριμένων γνωστικών δεξιοτήτων, με τη χρήση ποικίλων διδακτικών μεθόδων και βιωματικών παιχνιδιών που
ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες ανάγκες και ικανότητες του μαθητή. Η εκπαίδευση για όλους προϋποθέτει την παροχή υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικών υπηρεσιών σε όλα τα παιδιά, με στόχο την πλήρη κάλυψη των μορφωτικών τους αναγκών. Η εξασφάλιση ποιοτικής εκπαίδευσης επιτυγχάνεται μέσα από ένα εκπαιδευτικό σύστημα στο οποίο η πολυμορφία και η προσαρμοστικότητα συνιστούν θεμελιώδεις αρχές, ενισχύοντας την προσωπική ανάπτυξη και τη συνολική πρόοδο όλων των μαθητών (UNESCO, 2005). Για τη διαμόρφωση κατάλληλων συνθηκών που θα επιτρέπουν την εύρυθμη και αποδοτική λειτουργία της σχολικής τάξης, με ικανότητα ανταπόκρισης στη διαφορετικότητα και στον εγγενή χαρακτήρα της ετερογένειας, είναι αναγκαία η ουσιαστική και αποτελεσματική παρέμβαση μέσω της εφαρμογής Εξατομικευμένων Προγραμμάτων Εκπαίδευσης, τα οποία στοχεύουν στη συνεχή αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Το Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης (Ε.Π.Ε.) είναι ένα γραπτό σχέδιο δράσης για τους
μαθητές που δεν δύναται να ακολουθήσουν πλήρως το Αναλυτικό
Πρόγραμμα του νηπιαγωγείου. Παρέχει πολύτιμη βοήθεια σε όλους τους εκπαιδευτικούς της τάξης, αλλά
και σε όλους όσοι εμπλέκονται στην εκπαίδευση των μαθητών και επιθυμούν να
παρακολουθούν την πρόοδό του. Στον όλο σχεδιασμό του προγράμματος
εκπαίδευσης επίκεντρο αποτελεί το παιδί και κύριος στόχος να αποσαφηνιστούν οι ανάγκες
του όσο γίνεται καλύτερα.

eikona Viber 2025 06 16 19 18 15 610 eikona Viber 2025 06 16 19 18 14 079eikona Viber 2025 06 16 19 18 15 637eikona Viber 2025 06 16 19 18 15 528 eikona Viber 2025 06 16 19 18 15 557 eikona Viber 2025 06 16 19 18 15 582 eikona Viber 2025 06 16 19 18 13 396

Ο οικοκώδικας του σχολείου μας

Ο οικοκώδικας του σχολείου μας

Το σχολείο μας ασχολήθηκε με το ενεργειακό μας αποτύπωμα.

Πώς καταλαβαίνουμε την έννοια της ενέργειας, πού βρίσκεται, πώς παράγεται, πώς αλλάζει.

Είναι η ενέργεια ατελείωτη; Είναι όλες οι πηγές το ίδιο ωφέλιμες;

Η κούκλα της τάξης, που έπειτα από ψηφοφορία την ονομάσαμε “Ηλέκτρο”, μας βοήθησε πολύ να καταλάβουμε πως η ενέργεια δεν είναι για να τη σπαταλάμε. Έτσι λοιπόν:

Καταλάβαμε πως οι άνθρωποι σπαταλάμε την ενέργεια επιβαρύνοντας το περιβάλλον. Κάναμε έρευνα στην τάξη μας και καταγράψαμε τους τρόπους με τους οποίους σπαταλάμε την ενέργεια:

Αφήνουμε πολλή ώρα το ψυγείο ανοιχτό. 

Έχουμε ανοιχτό κλιματιστικό και ανοιχτή πόρτα μαζί. 

Αφήνουμε ανοιχτές ηλεκτρικές συσκευές χωρίς να τις χρησιμοποιούμε. 

Σπαταλάμε πολύ νερό, αφήνοντας τη βρύση να τρέχει.

Σπαταλάμε πολύ χαρτί, ενώ μάθαμε πως το χαρτί προέρχεται από τα δέντρα. 

Όλα αυτά, κάνουν τη γη μας πολύ λυπημένη. 

Πράγματα που κάνουμε καθημερινά και είναι υψηλής ενεργειακής κλάσης.

Θέλουμε και μπορούμε να αλλάξουμε συνήθειες.

Μπορούμε να χρησιμοποιούμε το νερό με φειδώ. 

Προσέχουμε να χρησιμοποιούμε μία χειροπετσέτα για να σκουπίσουμε τα χέρια μας. 

Ζωγραφίζουμε σε ένα χαρτί κάθε μέρα. 

Δεν αφήνουμε την πόρτα του ψυγείου ανοιχτή για ώρα. 

Προσέχουμε να κλείνουμε τις ηλεκτρικές συσκευές που δεν χρησιμοποιούμε. 

Δεν αφήνουμε ανοιχτή την πόρτα όταν δουλεύει το κλιματιστικό. 

Προσπαθούμε να χρησιμοποιούμε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. 

** Φυτεύουμε λουλούδια για να έχουμε περισσότερο οξυγόνο**

Κι έτσι η γη μας είναι χαρούμενη!

Τι μπορούμε να κάνουμε καθημερινά με χαμηλή ενεργειακή κλάση.

Πρόσκληση Καλοκαιρινής Γιορτής

eikona Viber 2025 06 16 17 39 31 019

 

Επιχείρηση…Στεριά 
Θάλασσες θέλουμε καθαρές,
ακτές γεμάτες γέλια και χαρές
χωρίς σκουπίδια, πλαστικά
μέσα στη θάλασσα ξανά.

Μικροί μα έξυπνοι, με σκέψη και ψυχή,
εμείς θα βρούμε τη σωστή τη λύση τη χρυσή!
Με λόγια, χρώματα, τραγούδια και χαρά,
θα δείξουμε πως αλλάζουν όλα, ξαφνικά!

Ελάτε στη γιορτή μας με χαμόγελο ζεστό,
στις 12 Ιουνίου, βραδάκι δροσερό.
Στις 7 το απόγευμα θα είμαστε εκεί,
στην αυλή του 1ου Δημοτικού σχολείου όλοι μαζί!

Οι μαθητές και εκπαιδευτικοί στου 6ου Νηπιαγωγείου Χολαργού

Καθαρές Θάλασσες και Ακτές

Καθαρές Θάλασσες και Ακτές

Τα παιδιά του σχολείου μας πραγματεύτηκαν την μόλυνση των θαλασσών και των ακτών μέσα από καθημερινές δράσεις αλλά και στα πλαίσια της ενεργού πολιτειότητας. Μέσα από τη διερευνητική μάθηση αλλά και τη δημιουργία παιχνιδιών από τα ίδια τα παιδιά, λαμβάνοντας υπόψη τις γνώσεις που είχαν αποκομίσει, οι μαθητές ενίσχυσαν τις γνώσεις τους για τη ρύπανση της θάλασσας, του εδάφους και του υδάτινου περιβάλλοντος, καθώς και τις επιπτώσεις τους στα ζώα και τον άνθρωπο.

eikona Viber 2025 06 17 13 55 00 769 eikona Viber 2025 06 17 11 04 43 779eikona Viber 2025 06 17 13 46 13 170
Ο βασικός στόχος των δράσεων είναι η ενίσχυση θετικών στάσεων των μαθητών και μαθητριών απέναντι στη μείωση των πλαστικών απορριμμάτων, μέσω της κατανόησης των περιβαλλοντικών συνεπειών, ιδιαιτέρως εκείνων που αφορούν τη θαλάσσια ζωή. Παράλληλα, επιδιώκεται η ενίσχυση του προσωπικού αναστοχασμού ως προς την ατομική ευθύνη και η υιοθέτηση υπεύθυνων περιβαλλοντικών συμπεριφορών στην καθημερινότητα. Η ενίσχυση της γνώσης σχετικά με τη διαχείριση των απορριμμάτων σχετίζεται άμεσα με την πιθανότητα υιοθέτησης θετικών περιβαλλοντικών πρακτικών.

eikona Viber 2025 06 17 13 46 13 226

Μετά την ολοκλήρωση των δράσεων για την μόλυνση των θαλασσών και των ακτών δημιουργήθηκε η ανάγκη και η επιθυμία των παιδιών να παρουσιάσουν το συγκεκριμένο θέμα στην καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου. Επομένως δημιουργήθηκε ένα πρώτο πλάνο που θα μας οδηγήσει στη δημιουργία της σχολική γιορτής.

eikona Viber 2025 06 17 13 57 11 500

Ατομικοί Φάκελοι και Δημιουργία Πρωτότυπου Υλικού

Ατομικοί Φάκελοι και Δημιουργία Πρωτότυπου Υλικού
Stigmiotypo othonhs 24
Stigmiotypo othonhs 25 Stigmiotypo othonhs 26 Stigmiotypo othonhs 27 Stigmiotypo othonhs 28 Stigmiotypo othonhs 29 Stigmiotypo othonhs 30 Stigmiotypo othonhs 31 Stigmiotypo othonhs 32 Stigmiotypo othonhs 33 IMG 20250116 114036 IMG 20250130 111425 IMG 20250317 124302 IMG 20250317 124304 IMG 20250317 124319 IMG 20250505 122044 Stigmiotypo othonhs 23

Οι ατομικοί φάκελοι των παιδιών αποτελούν ένα δυναμικό εργαλείο  που αποσκοπεί στη συγκέντρωση, καταγραφή και ερμηνεία των τεκμηρίων που αφορούν την πρόοδο των παιδιών. Περιλαμβάνει αυθεντικά έργα των παιδιών που αντανακλούν τα επιτεύγματά τους αποτιμώντας την πρόοδο και τη μαθησιακή τους πορεία.

Τα παιδιά, σε τακτά διαστήματα, επέλεγαν εργασίες που ήθελαν τα ίδια να μπουν στον φάκελο, ενισχύοντας έτσι την ικανότητά τους να προβούν σε διαδικασίες αυτοαξιολόγησης, ενισχύοντας την αυτοεκτίμησή τους αλλά και την πρόοδό τους σε επιμέρους ικανότητες.

Η οργάνωση των φακέλων έγινε σύμφωνα με τα 4 θεματικά πεδία του Αναλυτικού προγράμματος Σπουδών (ένας φάκελος για κάθε θεματικό πεδίο), τα εργαστήρια σπουδών (ένας φάκελος για κάθε εργαστήριο σπουδών) και τα αγγλικά.

Δημιουργήθηκε επίσης πρωτότυπο υλικό, σχετικό με τις εκάστοτε θεματικές.

Ενδεικτικά παρατίθεται υλικό από τα πεδία «Παιδί και Επικοινωνία», «Παιδί και Θετικές Επιστήμες» όπως και από τα εργαστήρια δεξιοτήτων.

Δημιουργούμε τη δική μας εφημερίδα: Η σχολική μας εφημερίδα: Γράφουμε, διαβάζουμε, δημιουργούμε!

 

 

Η σχολική μας εφημερίδα: Γράφουμε, διαβάζουμε, δημιουργούμε!

Στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης για τη φιλαναγνωσία, το 6ο Νηπιαγωγείο Χολαργού υλοποιεί τη δημιουργία σχολικής εφημερίδας, εμπνευσμένη από την παιδαγωγική του Σελεν Φρενέ. Τα παιδιά γίνονται μικροί δημοσιογράφοι, καταγράφουν τις εμπειρίες και τις σκέψεις τους, επιλέγουν θέματα που τους ενδιαφέρουν και συνεργάζονται για την παραγωγή γραπτού λόγου με νόημα και σκοπό. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, καλλιεργείται η αγάπη για το βιβλίο, η δημιουργική έκφραση και η χαρά της επικοινωνίας.

IMG aacd01331ada6d177bd0f342669cd9d6 V 1 IMG 70f9afe11a08bc77d641699e28d6f7b0 V 2