Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση

Εφαρμογή καινοτόμων διδακτικών πρακτικών:

Σε όλη τη διάρκεια του ετήσιου προγράμματος προσπαθήσαμε να εντάξουμε καινοτόμες διδακτικές πρακτικές.

Η κούκλα της τάξης, ο Θαλής, ενθάρρυνε τα παιδιά στην ανάγνωση και την αφήγηση ιστοριών. Ο Θαλής επισκέφτηκε κάθε μαθητή και μαθήτρια και κατέγραφε τις εμπειρίες του με τα παιδιά. Στο τέλος της χρονιάς, θα δημιουργηθεί ένα ψηφιακό βιβλίο με όλες του τις επισκέψεις, τις σκέψεις και τα συναισθήματά του. IMG 41ba3b23dccfa457f2e5602eff4338a1 V

Η εκπαιδευτικός σε ρόλο, κινητοποιούσε τα παιδιά στην επιλογή βιβλίων την ημέρα της δανειστικής βιβλιοθήκης ως “κυρία Φιλαναγνωσία”.

Το μουσείο ήρθε μέσα στην τάξη: είτε με τη μουσειοβαλίτσα του στρατιώτη είτε με ψηφιακή ξενάγηση. 01IMG 20250320 154827Στιγμιότυπο οθόνης 5833Οι μαθητές ενεπλάκησαν σε παιγνιώδεις καταστάσεις όπως το να πάρουν μέρος  σε αποστολές.

Οι αποστολές του Άγιου ΒασίληΣτο πλαίσιο του Ενεργού Πολίτη, δεν χάναμε ευκαιρία να ψηφίσουμε για *τα πάντα*: πώς θα ονομάσουμε τον κουμπαρά μας, ποιος ήρωας μας αρέσει περισσότερο, τι θα κάνουμε τα χρήματα της αποταμίευσης…

IMG 20241114 114434 IMG 20241114 101206 IMG 20241111 120234 IMG 20250312 130015

Ενίσχυση ήπιων και ψηφιακών δεξιοτήτων μαθητών/-τριών:

Συμβαδίζοντας με τις τεχνολογικές εξελίξεις αξιοποιούσαμε ψηφιακά μέσα σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Κυρίως, τον υπολογιστή και το beebot. Χρησιμοποιήσαμε εκπαιδευτικά προγράμματα από το elpeida για την πρωινή μας ρουτίνα και τον καιρό της εβδομάδα, γράψαμε το όνομά μας στον υπολογιστή και ασχοληθήκαμε με τις πιθανότητες, σύμφωνα με το Αναλυτικό Πρόγραμμα. Εντάξαμε τον υπολογιστή  στα εργαστήρια δεξιοτήτων (ΕυΖην, STEAM) με διαδραστικά παιχνίδια , τον χρησιμοποιήσαμε ως πηγή πληροφορίας στις διερευνήσεις που διεξάγαμε κατά τα διδακτικά σενάρια και διασκεδάσαμε με παιχνίδια μνήμης. Το beebot μας βοήθησε πολύ στα εργαστήρια δεξιοτήτων και στο αναλυτικό πρόγραμμα, καθώς ο προγραμματισμός του μας οδηγούσε στις σωστές διαδρομές βρίσκοντας υγιεινές τροφές, μουσικά όργανα αλλά και συναισθήματα.
eikona Viber 2025 01 26 22 25 32 419 IMG 20241209 093717 IMG 20241213 091902 IMG 20250110 111535 IMG 20250117 112931 IMG 20250205 114936 IMG 20250310 111527 IMG 20250313 111602 IMG 20250314 113342 IMG 5df8a5ebbdf4c088aec29215af1bdcab V IMG 6a05e15edd921f3d37fab03382c24331 V

Εφαρμογή πρακτικών διαφοροποιημένης μάθησης:

Ακολουθώντας το νέο αναλυτικό πρόγραμμα, ενσωματώσαμε όσο το δυνατό περισσότερες πρακτικές διαφοροποιημένης μάθησης. Ρουτίνες σκέψης, πίνακας KWLH, μοντέλο Frayer, ιστογράμματα. 
IMG 20250217 122531
IMG 20250217 121659 IMG 20250108 112703 IMG 20250210 120045 Αντιγραφή

 

Υποστήριξη ένταξης ευάλωτων ομάδων μαθητών /-τριών και μαθητών/-τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες:

Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την υποστήριξη της διδασκαλίας:

Προετοιμασία για συμμετοχή σε σχολικούς διαγωνισμούς:

Το σχολείο μας συμμετείχε σε πανελλήνιο διαγωνισμό με θέμα “το ψηφιακό παιχνίδι”

eikona Viber 2025 04 01 20 28 04 138 eikona Viber 2025 04 01 20 28 04 251