Κοινωνική Ιστορία 2ο Εργαστ. Δεξιοτήτων

΄΄Όλοι έχουμε θέση σε αυτήν την τάξη του Νηπιαγωγείου΄΄

Διαχείριση συναισθημάτων.

Παρακολουθούν την κοινωνική Ιστορία: 

Τι να κάνω όταν ένα παιδί έχει το παιχνίδι με το οποίο θέλω να παίξω.

Ακολουθούν ερωτήσεις με καθημερινές καταστάσεις     

 που τα παιδιά επιλέγουν τρόπους επίλυσης. π.χ.

Θέλεις λίγη πλαστελίνη ακόμη για να τελειώσεις κάτι που φτιάχνεις.

-Θα φτιάξω κάτι άλλο.

-Θα φτιάξω άλλο πιο μικρό.

-Θα ρωτήσω ευγενικά ένα άλλο παιδάκι να μου δώσει λίγη.

-Θα έλεγα στη κυρία να μου δώσει.

Ένα παιδάκι φτιάχνει ένα παζλ που το θέλεις και εσύ.

  • Θα ρωτήσω να το φτιάξουμε μαζί.
  • Θα παίξω με κάτι άλλο μέχρι να τελειώσει για να το πάρω εγώ.
  • Θα του ζητήσω ευγενικά να παίξουμε μαζί παζλ.
  • Να σε βοηθήσω να παίξουμε μαζί παζλ; Κ.Λ.Π.

Αφήστε μια απάντηση