Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου: Αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων με την βοήθεια του μάρκετινγκ

 

photo 1

Κοιτάζοντας την τραπεζαρία ενός κουκλόσπιτου σε μια βιτρίνα μαγαζιού αναρωτήθηκα γιατί να μην μπορούν μόνα τους όλα τα παιδιά να την φτιάξουν από υλικά που βρίσκονται παντού χωρίς εργαλεία, χωρίς μηχανήματα, χωρίς προηγούμενη τεχνογνωσία μόνο με ξύλινα μανταλάκια σπάγκο και κόλλα.

photo 2

Ταυτόχρονα να αρέσει και να μπορεί η τραπεζαρία να προβληθεί δίπλα στην τραπεζαρία που κατασκεύασε η μηχανή με την βοήθεια καλουπιών. Η τραπεζαρία και οι κούκλες είναι τμήμα ενός κουκλόσπιτου, αποτέλεσμα έρευνας η οποία κράτησε αρκετά χρόνια. Οι κούκλες είναι μοναδικές γιατί όλοι μπορούμε να τις κατασκευάσουμε ακολουθώντας συγκεκριμένες οδηγίες καθώς επίσης και η τραπεζαρία του κουκλόσπιτου.

photo 3

Οι κούκλες είναι κατασκευασμένες από ξύλινα μανταλάκια, ο σκελετός τους και εξωτερικά ο σπάγκος έχει δουλευτεί μέσα σε κόλλα. Το αποτέλεσμα πιάνοντας τις κούκλες είναι το εξής. Σου δίνουν την αίσθηση ότι είναι από ξύλο. Τα προϊόντα είναι μοναδικά γιατί ακολουθώντας ορισμένες οδηγίες μπορούν όλοι να τα κατασκευάσουν από την ηλικία των 10 ετών έως ….

photo 4

Η τραπεζαρία είναι ένα από τα επτά σχέδια και μπορεί να προβληθεί στην βιτρίνα ενός βιβλιοπωλείου δίπλα σε ξύλινα μανταλάκια  με οδηγίες κατασκευής αυτής και να αυξηθούν οι πωλήσεις (στα ξύλινα μανταλάκια.)

Οι πρώτες κατασκευές που φτιάχτηκαν με τα παιδιά πετάχτηκαν διότι δεν πληρούσαν τις προδιαγραφές, όπως και οι δεύτερες κατασκευές.

Απαιτείται υπομονή και πειθαρχεία για την ολοκλήρωση αυτών των κατασκευών από τα παιδιά.

photo 5

Η κούκλα κατασκευάζεται με συγκεκριμένο τρόπο. Συγκεκριμένη τεχνική, όμως τα παιδιά είναι εκείνα α που θα αποφασίσουν πια μορφή θα της δώσουν. Θα καθορίσουν πόσο μεγάλη θα είναι, πώς θα είναι τα ρούχα της, τα παπούτσια της, τα μαλλιά της και σε κανένα στάδιο της κατασκευής δεν χρησιμοποιούνται εργαλεία η μηχανήματα.

photo 6

Οι κούκλες μπορούν να βρεθούν στις βιτρίνες ενός μαγαζιού δίπλα στις βιομηχανοποιημένες κούκλες και να διεκδικήσουν μερίδιο από τις πωλήσεις. Τα παιδιά συνεργάζονται μεταξύ τους για τις κατασκευές αυτές και όσοι για κάποιους λόγους δε βοηθούν την ομάδα, εμψυχώνουν τους υπόλοιπους για να συνεχίσουν την κατασκευή.​

εικόνα Viber 2024 05 15 14 00 54 822 εικόνα Viber 2024 05 15 14 00 47 629 εικόνα Viber 2024 05 15 14 00 47 629 1

Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους μαθητές μου που συνεργάστηκαν αρμονικά για τις κατασκευές αυτές που οι παρατηρήσεις τους και οι υποδείξεις τους  είχαν σαν αποτέλεσμα την ολοκλήρωση της έρευνας αυτών των κατασκευών.

Πουρνάρα Βασιλική
Εκπαιδευτικός