Στο πλαίσιο μιας ευρύτερης περιβαλλοντικής δράσης ανακύκλωσης, που υλοποιήθηκε  καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, οι εκπαιδευτικοί , κ. Μανάρα Ε., κ. Παπαδημητρίου Ν., κ. Τουλούμη Αν.,  κ. Τσαβαρή Ε. και κ. Χασιώτου Έ., μαζί με τους μαθητές του σχολείου μας, συμμετείχαν ενεργά στη συλλογή και ανακύκλωση περισσότερων από 50.000 πλαστικών μπουκαλιών και μεταλλικών κουτιών.

Η προσπάθεια αυτή πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή ολόκληρης της σχολικής κοινότητας, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη σημασία της συνεργασίας και της συλλογικής δράσης για την προστασία του περιβάλλοντος. Τα τρία τμήματα που ξεχώρισαν για τη μεγαλύτερη συμβολή τους ήταν, κατά σειρά, το Α2, το Β2 και το Β1.

Ως επιστέγασμα της συνολικής αυτής δράσης, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή  22 Μαΐου 2026 στην παραλία της Χαλκίδας η τελική φάση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών. Οι μαθητές μοίρασαν ενημερωτικά φυλλάδια και αφίσες, προβάλλοντας τη σημασία της ανακύκλωσης και της περιβαλλοντικής συνείδησης. Παράλληλα, διεξήχθη στατιστική έρευνα σχετικά με την εφαρμογή πρακτικών ανακύκλωσης από τα καταστήματα της παραλίας, δίνοντας στους μαθητές την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με την πραγματική διάσταση των περιβαλλοντικών ζητημάτων στην τοπική κοινωνία.

Στο πλαίσιο της ίδιας ημέρας, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπου οι μαθητές ενημέρωσαν τον Διευθυντή κ. Κ. Φράγκο για τις δράσεις, τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της προσπάθειάς τους. Επιπλέον, έγινε ενημέρωση και στο Δημαρχείο Χαλκίδας σχετικά με τη δράση και τη σημασία της ενεργού συμμετοχής των νέων στην προστασία του περιβάλλοντος.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία αποτέλεσε μια ολοκληρωμένη εμπειρία ενεργού συμμετοχής, συνεργασίας και κοινωνικής προσφοράς, αναδεικνύοντας τη σημασία της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και της συλλογικής προσπάθειας για ένα καλύτερο μέλλον.

AFISA FYLLADIO DRASH

Την Πέμπτη 21 Μαΐου όλα τα τμήματα της Β΄ Γυμνασίου του σχολείου μας συμμετείχαν σε δράση καθαρισμού της ακτής Κουρέντι, στο πλαίσιο του Προγράμματος Σπουδών «Ενεργός Πολίτης», καθώς και του Σχεδίου Δράσης  «Φωτογραφί-Ζουμε», το οποίο τη σχολική χρονιά 2025-26 έχει τίτλο «Καθαρίζουμε την Ακτή – Σώζουμε τη Θάλασσα» και  εντάσσεται στη διαδικασία αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας.

Η δράση είχε ως βασικό στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών και των μαθητριών σε θέματα  προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος, αλλά και την καλλιέργεια στάσεων ενεργού συμμετοχής στην τοπική κοινότητα. Οι μαθητές και οι μαθήτριες εργάστηκαν με υπευθυνότητα, συνεργασία  και ενθουσιασμό, συμβάλλοντας ουσιαστικά στον καθαρισμό της ακτής.

Παράλληλα, οι μαθητές που συμμετέχουν στο Σχέδιο Δράσης «Φωτογραφί-Ζουμε» κατέγραψαν τη διαδικασία μέσα από τη φωτογραφική αποτύπωση της παραλίας πριν το καθαρισμό, κατά τη διάρκεια της δράσης, αλλά και μετά την ολοκλήρωσή της, όπως αυτή διαμορφώθηκε από την προσπάθεια των παιδιών. Το φωτογραφικό  υλικό  θα αξιοποιηθεί για τη δημιουργία παρουσίασης Power Point,  με στόχο την τεκμηρίωση της δράσης και την ανάδειξη της συνεργασίας των μαθητών μεταξύ τους αλλά και  με τους εκπαιδευτικούς εκτός σχολικού προγράμματος.

Η υλοποίηση της δράση πραγματοποιήθηκε με τη σημαντική υποστήριξη της εθελοντικής ομάδας «The Human Wave Project», με εμψυχωτές τον κ. Γιώργο Ραζή και την Ελένη Χαψή. Η ομάδα παρείχε την πολύτιμη εμπειρία της, καθώς και όλα τα απαραίτητα σύνεργα, διασφαλίζοντας την ορθή και ασφαλή διεξαγωγή του καθαρισμού της ακτής.

Την  οργάνωση της δράσης για το πρόγραμμα «Ενεργός Πολίτης» ανέλαβε η καθηγήτρια κ. Θ. Κόρου,  ενώ συντονιστές του Σχεδίου Δράσης “Φωτογραφί-Ζουμε” είναι οι εκπαιδευτικοί κ.κ. Γ. Αμπατζής, Γ. Κολιογιώργη, Ε.  Κουκουναράκης και Φ. Λουκά.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία αποτέλεσε μια σημαντική εμπειρία συνεργασίας, προσφοράς και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης, αποδεικνύοντας πως οι μαθητές μπορούν να συμβάλουν ενεργά στη φροντίδα και προστασία του φυσικού μας  περιβάλλοντος.

20260521 104005 20260521 114155

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Εκπαιδευτική Ημερίδα με τίτλο «Από τη Χαλκίδα στη Μεγάλη Ελλάδα: Αποικισμός, Γραφή και Τεχνογνωσία» που διοργάνωσε το 6ο Γυμνάσιο Χαλκίδας, με την αρωγή των Συμβούλων Εκπαίδευσης, κας Π. Αθανασάκου και κου Β. Μάστορη.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με τον χαιρετισμό και το καλωσόρισμα της Διευθύντριας του 6ου Γυμνασίου Χαλκίδας, κ. Δέσποινας Παπά, η οποία αναφέρθηκε στη σημασία της ιστορικής μνήμης και της σύνδεσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας με την τοπική ιστορία και τον πολιτισμό. Συντονιστής της ημερίδας ήταν ο Υποδιευθυντής του σχολείου, κ. Κουκουναράκης Ε., ο οποίος συνέβαλε στην ομαλή διεξαγωγή της εκδήλωσης.

Η ημερίδα ανέδειξε σημαντικές πτυχές της ιστορικής και πολιτιστικής πορείας της Χαλκίδας και της συμβολής της στον αποικισμό και  τη διάδοση της γνώσης και της τεχνογνωσίας στον χώρο της Μεγάλης Ελλάδας.

Ιδιαίτερη στιγμή της εκδήλωσης αποτέλεσε η ανάγνωση του κειμένου από τη φιλόλογο κ. Κολιογιώργη Γ. που απέστειλε ο διακεκριμένος ακαδημαϊκός κ. Θεοδόσης Τάσιος στο 6ο Γυμνάσιο για να τιμήσει την εκδήλωση. Στο κείμενό του αναφέρθηκε στις αποικίες της Χαλκίδας και στην τεχνογνωσία που αναπτύχθηκε γύρω από τη γεφύρωση του πορθμού του Ευρίπου.

Ακολούθησαν οι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες εισηγήσεις των ομιλητών. Η Δρ αρχαιολόγος και συγγραφέας κ. Αγ. Σίμωσι παρουσίασε μία ιστορική διαδρομή της Χαλκίδας από τους προϊστορικούς χρόνους έως και τα βυζαντινά χρόνια, αναδεικνύοντας τη διαχρονική σημασία της πόλης στην ιστορία του ελληνικού χώρου. Η αρχαιολόγος και συγγραφέας κ. Αμ.  Καραπασχαλίδου αναφέρθηκε στο χαλκιδικό αλφάβητο, παρουσιάζοντας αρχαιολογικά ευρήματα και επιγραφές που φέρουν γραφή, δίνοντας στους μαθητές την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά σημαντικά τεκμήρια της πολιτιστικής κληρονομιάς της περιοχής. Ο συγγραφέας και εκδότης κ. Β. Κατσός συνέδεσε με παραστατικό τρόπο τη μυθολογία με την ιστορία, αξιοποιώντας εντυπωσιακές ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες που κέντρισαν το ενδιαφέρον των παιδιών και έφεραν τους μαθητές πιο κοντά στον κόσμο της αρχαίας Χαλκίδας.

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Χαλκίδας, ο οποίος στο τέλος της ημερίδας συνεχάρη το 6Ο Γυμνάσιο για την πρωτοβουλία διοργάνωσης μιας εκδήλωσης αφιερωμένης στην ιστορία και την πολιτιστική κληρονομιά της πόλης. Παράλληλα, συνεχάρη θερμά και τους μαθητές για τη στάση και τη συμμετοχή τους, επισημαίνοντας το ιδιαίτερο ενδιαφέρον και την προσοχή με την οποία παρακολούθησαν τις εισηγήσεις των ομιλητών καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης.

Η σχολική κοινότητα του 6ου Γυμνασίου Χαλκίδας ευχαριστεί θερμά την εταιρία B-fresh  για τη χορηγία των χυμών, καθώς και όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχή πραγματοποίηση της εκδήλωσης και στην ουσιαστική στήριξη της προσπάθειας του σχολείου.

IMG d509df808dc27821557fe8d10758a27e V IMG 481b8fb67c88b5a6902e95fb5b038d67 V IMG 8104c8307f470b98466414ed8787f052 V IMG 50d6f752a8123a3975b0370c8c16841e V 1
IMG 944c45bcfd4a5a09bc26b62e8a2af386 V IMG 629cf5549bf5b77ab480dffe3102c233 V IMG 1ac1337eeb1cd3a07a1055101274a5bc V 20260512 115457

Στο πλαίσιο των Δράσεων του «Ενεργού Πολίτη» και του μαθήματος της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στη Γ΄ Γυμνασίου, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας, την Πέμπτη 2 Απριλίου 2026, ενημερωτική δράση με θέμα: «Μετά το Γυμνάσιο, τι;».

Την ενημέρωση πραγματοποίησε η  κ. Κ. Αλιακίζογλου, Υπεύθυνη Επαγγελματικού Προσανατολισμού της Δ.Δ.Ε. Εύβοιας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες  της Γ ΄τάξης ενημερώθηκαν διεξοδικά για τα επίπεδα σπουδών, σύμφωνα με το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων (ΕΟΠΠΕΠ), καθώς και για τις εκπαιδευτικές διαδρομές που μπορούν να ακολουθήσουν μετά το Γυμνάσιο.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση, και συγκεκριμένα στις δυνατότητες φοίτησης στα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) του νομού, στις ειδικότητες που προσφέρονται και στις επαγγελματικές προοπτικές που διαμορφώνονται.

Η δράση συνέβαλε ουσιαστικά στην ενίσχυση του επαγγελματικού προσανατολισμού των μαθητών και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων λήψης αποφάσεων για τη μελλοντική τους πορεία.

Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς τη Διευθύντρια του σχολείου, κ. Παπά Δ., για τη στήριξη και τη συμβολή της στην υλοποίηση της δράσης, καθώς και προς την Υπεύθυνη ΣΕΠ, κ. Αλιακίζογλου Κ., για την πολύτιμη ενημέρωση και καθοδήγηση που παρείχε.

Επίσης, ευχαριστούμε θερμά τις εκπαιδευτικούς κ. Λιάτζουρα Αικ., Σύμβουλο Σχολικής Ζωής, κ. Παπαδημητρίου Ν. και κ. Μανάρα Ειρ. για τη συνεργασία και τη συμβολή τους στην επιτυχή ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής δράσης.

20260416 164739 20260416 164725 20260416 164709

Την Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε σε όλα τα τμήματα του σχολείου μας ενημερωτική δράση για το κάπνισμα και τις επιπτώσεις του στην υγεία, από εξειδικευμένους επιστήμονες της Αγωγής Υγείας. Η παρέμβαση αυτή εντάσσεται στην προσπάθεια που καταβάλλει το 6ο Γυμνάσιο να ευαισθητοποιήσει και να ενισχύσει την υπεύθυνη στάση των μαθητών και των μαθητριών απέναντι σε θέματα που αφορούν την υγεία τους.

Κατά την διάρκεια της δράσης, οι μαθητές ενημερώθηκαν για τις βλαβερές συνέπειες του καπνίσματος στον ανθρώπινο οργανισμό, τις επιπτώσεις του παθητικού καπνίσματος, τους μύθους και τις αλήθειες γύρω από το ηλεκτρονικό τσιγάρο αλλά και τους τρόπους αντίστασης στην πίεση της παρέας. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις σοβαρές ασθένειες που συνδέονται με το κάπνισμα, σύμφωνα με τα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, καθώς και στη σημασία της πρόληψης από νεαρή ηλικία.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης, προβλήθηκαν σχετικά βίντεο που καθήλωσαν τους μαθητές με τα επιστημονικά δεδομένα και ενίσχυσαν τον προβληματισμό τους. Το οπτικοακουστικό υλικό συνέβαλε ουσιαστικά στην κατανόηση των συνεπειών του καπνίσματος, προκαλώντας έντονο ενδιαφέρον και γόνιμο διάλογο.

Το σχολείο μας ευχαριστεί θερμά το Κέντρο Υγείας Χαλκίδας και τον επιστημονικά υπεύθυνο κ. Ι. Κατσούλη, την Τοπική Μονάδα Υγείας Δροσιάς και Βασιλικού (ΤΟ.Μ.Υ.) καθώς και τις επισκέπτριες υγείας κ. Ε. Κραββαρίτη  και κ. Παλαιολόγου για την ουσιαστική και εμπεριστατωμένη ενημέρωση που προσέφεραν στους μαθητές.  Παρόμοιες δράσεις συμβάλλουν καθοριστικά στη διαμόρφωση ενημερωμένων πολιτών που υιοθετούν υγιεινό τρόπο ζωής και αναπτύσσουν δεξιότητες αυτοεκτίμησης και υπευθυνότητας.

20260226 184318 20260226 184426 20260226 184404 20260226 184441

Με αφορμή την Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλάθλου που έχει θεσπιστεί από το Υπουργείο Παιδείας την 1η Φεβρουαρίου, το 6ο Γυμνάσιο, την Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου, αφιέρωσε την 3η διδακτική ώρα σε όλα τμήματα προκειμένου να γίνουν δράσεις με σκοπό την καλλιέργεια  και ενίσχυση του φίλαθλου πνεύματος καθώς και την προώθηση μιας υγιούς και πολιτισμένης οπαδικής κουλτούρας.

Με κεντρικό σύνθημα “Η καρδιά του αθλητισμού είσαι ΕΣΥ, καμία φανέλα πάνω από τη ΖΩΗ”, στον προαύλιο χώρο του σχολείου πραγματοποιήθηκαν αγώνες καλαθοσφαίρισης μεταξύ των τμημάτων της Α΄ Γυμνασίου στους οποίους οι μαθητές δεν συμμετείχαν μόνο ως αθλητές, αλλά ανέλαβαν ενεργό και υπεύθυνο ρόλο ως προπονητές, διαιτητές και φίλαθλοι. Με τον τρόπο αυτό, βίωσαν στην πράξη τη σημασία της συνεργασίας, της δικαιοσύνης, της υπευθυνότητας και του σεβασμού προς όλους τους συμμετέχοντες. Παράλληλα, στα τμήματα της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες παρακολούθησαν  ειδικό οπτικοακουστικό υλικό με θέμα την ιστορία του αθλητισμού, το Ολυμπιακό Ιδεώδες και τη σημασία του “ευ αγωνίζεσθαι”. Μετά την προβολή ακολούθησε συζήτηση με τον εκπαιδευτικό της τάξης, κατά την οποία οι μαθητές εξέφρασαν σκέψεις και συναισθήματα, αντάλλαξαν απόψεις και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο αθλητισμός αποτελεί μέσο καλλιέργειας αξιών, ενότητας και πολιτισμού.

Η Ημέρα Φιλάθλου θεωρούμε ότι αποτέλεσε μια πολύτιμη ευκαιρία για όλους μας να θυμηθούμε ότι ο αθλητισμός ενώνει, διδάσκει και διαμορφώνει χαρακτήρες. Το σχολείο μας συνεχίζει να προάγει δράσεις που ενισχύουν τις αξίες του σεβασμού, της συνεργασίας και της υγιούς αθλητικής παιδείας.

Την οργάνωση της δράσης ανέλαβε η εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής κ. Φ. Σταθοπούλου.

20260225 211349 20260225 211407 20260225 211427 20260225 211534
20260225 211607 20260225 211501 20260225 211446 20260225 211552

Στο πλαίσιο της συνδιδασκαλίας και της διαθεματικής προσέγγισης των μαθημάτων οι εκπαιδευτικοί Κόρου Θεοδώρα (Γεωλόγος), Τσαβαρή Ειρήνη (Μαθηματικός) και Χήρα  Μαρία (Μαθηματικός) συνεργάστηκαν δημιουργικά, συνδέοντας τα Μαθηματικά με τη Φυσική και τη Γεωλογία – Γεωγραφία, προκειμένου οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου να δοκιμάσουν μια ουσιαστική και βιωματική μαθησιακή εμπειρία.

Στόχος αυτής της δράσης ήταν οι μαθητές  να σχεδιάσουν και να κατασκευάσουν τα δικά τους ηλιακά ρολόγια. Μέσα από γεωμετρικούς υπολογισμούς, μελέτη γωνιών, κατανόηση της φαινόμενης κίνησης του Ήλιου, της θέσης της Γης αλλά και της γεωγραφικής θέσης του σχολείου μας, οι  μαθητές συνέδεσαν τη θεωρία με την πράξη και στις 18 και 19 Φεβρουαρίου η σχολική αυλή μετατράπηκε σε ένα ανοιχτό εργαστήριο μάθησης, όπου η σκιά έγινε εργαλείο γνώσης.

Από τη διαδικασία της κατασκευής μέχρι και την εφαρμογή των ηλιακών ρολογιών, οι μαθητές/τριες συμμετείχαν με ενδιαφέρον, συνεργάστηκαν, προβληματίστηκαν και χάρηκαν το αποτέλεσμα της προσπάθειάς τους. Η χαρά κατά την επαλήθευση της λειτουργίας των ρολογιών ήταν η μεγαλύτερη επιβράβευση για όλους τους συμμετέχοντες.

Η εμπειρία αυτή επιβεβαιώνει ότι η μάθηση γίνεται δημιουργική όταν είναι ενεργητική, συνεργατική αλλά και διαθεματική.

20260227 205703 20260227 205728 20260227 205750

Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ελληνικής Γλώσσας, το σχολείο μας τη Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου υλοποίησε μια σειρά εκπαιδευτικών δράσεων με στόχο την ανάδειξη της αξίας, της διαχρονικότητας και του πλούτου της ελληνικής γλώσσας.

Σε μία διδακτική ώρα, οι μαθητές όλων των τμημάτων του σχολείου με τη συνδρομή των φιλολόγων συμμετείχαν σε ποικίλες δραστηριότητες όπως αναγνώσεις λογοτεχνικών αποσπασμάτων, γλωσσικά παιχνίδια, παρουσιάσεις και προβολή σχετικών βίντεο, μέσα από τις οποίες παρουσιάστηκε η ιστορική πορεία της ελληνικής γλώσσας, η εξέλιξή της στο πέρασμα των αιώνων καθώς και ο ρόλος της ως μέσου έκφρασης, πολιτισμού και επικοινωνίας.

Στο μάθημα των καλλιτεχνικών μάλιστα, οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού ταξίδεψαν στο χρόνο και στη δημιουργία, γράφοντας το όνομά τους σε διαφορετικές μορφές της ελληνικής γλώσσας. Από την αρχαία και τη βυζαντινή έως τη σύγχρονη ελληνική, τα παιδιά πειραματίστηκαν με σύμβολα, σχήματα και χρώματα, ανακαλύπτοντας τη διαχρονικότητα και την ομορφιά της γλώσσας μας. Η δράση αυτή ανέδειξε τη σύνδεση της γλώσσας με την τέχνη και έδωσε στους μαθητές την ευκαιρία να εκφραστούν δημιουργικά, τιμώντας την πολιτιστική μας κληρονομιά.

20260209 17165020260209 171637 20260209 17162520260209 17161220260209 171532
20260209 171518 20260209 171501 20260209 171546 20260209 171600 1

 

Στο πλαίσιο του εορτασμού της Ημέρας Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο 2026, οι μαθητές όλων των τμημάτων και των τριών τάξεων του 6ου Γυμνασίου Χαλκίδας παρακολούθησαν τη διαδικτυακή ενημέρωση που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου από τη Διεύθυνση Δίωξης Κυβερνοεγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας και του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Η ενημέρωση επικεντρώθηκε σε θέματα που αφορούν την προστασία προσωπικών δεδομένων, την ασφαλή χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, την αποφυγή διαδικτυακών κινδύνων, τις επιπτώσεις του διαδικτυακού εκφοβισμού και το σεβασμό στο ψηφιακό χώρο. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη σημασία της κριτικής σκέψης και της υπεύθυνης ψηφιακής συμπεριφοράς.

Την οργάνωση της δράσης ανέλαβε η εκπαιδευτικός της Πληροφορικής κ. Δ. Καρλή.

Το σχολείο μας, συνεχίζει να προάγει δράσεις που ενισχύουν τον ψηφιακό εγγραμματισμό και συμβάλλουν στην ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με την υπεύθυνη, ασφαλή και δημιουργική χρήση του Διαδικτύου.

20260206 121324 20260206 121247 IMG20260206122908 IMG20260206123054
IMG20260206123054 IMG20260206123146 IMG20260206123345

 

Στο πλαίσιο της «Εθνικής Δράσης για την Προαγωγή Υγείας, Οικογένειας και Παιδιού» υλοποιήθηκε στο 6ο Γυμνάσιο το πρόγραμμα  με θέμα «Ευαισθητοποίηση και Ενημέρωση για την Υγεία και την Υγιεινή  της Έμμηνου Ρύσης» από το Υπουργείο Υγείας, σε συνεργασία με το Γραφείο της UNICEF στην Ελλάδα. Από 2 έως 4 Μαρτίου, το μη κερδοσκοπικό σωματείο SolidarityNow, ως φορέας υλοποίησης του προγράμματος, πραγματοποίησε τη δράση με εξειδικευμένους εκπαιδευτές σε όλα τα τμήματα και των τριών τάξεων του σχολείου μας. Η δράση είχε στόχο την έγκυρη και επιστημονικά τεκμηριωμένη ενημέρωση των μαθητών, καθώς και την καλλιέργεια κλίματος σεβασμού, κατανόησης και αποδοχής.

Κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων, οι μαθητές ενημερώθηκαν για τις σωματικές και συναισθηματικές αλλαγές που συνοδεύουν την έμμηνο ρύση, τη σημασία της προσωπικής υγιεινής, καθώς και για την αποδόμηση μύθων και στερεοτύπων που συχνά τη συνοδεύουν. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο ότι η έμμηνος ρύση αποτελεί μια φυσιολογική βιολογική διαδικασία και όχι θέμα ταμπού.

Η συμμετοχή των μαθητών ήταν ενεργή, με ερωτήσεις και γόνιμο διάλογο, γεγονός που ανέδειξε την ανάγκη για ανοιχτή και ουσιαστική συζήτηση γύρω από θέματα σωματικής ανάπτυξης και υγείας. Η δράση συνέβαλε στη δημιουργία υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος, όπου όλοι οι μαθητές αισθάνονται ασφαλείς να ενημερώνονται και να εκφράζονται.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα υλοποίησαν οι εκπαιδεύτριες κ. Μίχαλου Ειρήνη και κ. Λαδογιάννη Παναγιώτα, τις οποίες ευχαριστούμε θερμά για τη συνεργασία και τη συμβολή τους στην ενημέρωση των μαθητών μας, ενώ κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων παρευρέθηκαν στο σχολείο μας η κ. Εύα Μέλλου, Υπεύθυνη του προγράμματος «Ευαισθητοποίησης και  Ενημέρωσης  για την Υγεία και την Υγιεινή της Περιόδου» και η κ. Βιργινία Ξυθάλη, Επιστημονικά Υπεύθυνη του προγράμματος.

20260204 223011 20260204 222956 20260204 183219 20260204 183150