Τη Δευτέρα 30 Μαρτίου 2026 , οι Γ1 και Γ2 τάξεις του σχολείου μας επισκέφτηκαν τη Νεκρόπολη στη Βεργίνα, καθώς και το ανάκτορο.

Η επίσκεψή μας στη Βεργίνα υπήρξε ένα ταξίδι στον χρόνο, μια βαθιά κατάδυση στην καρδιά της αρχαίας Μακεδονίας. Καθώς περιηγούμασταν στην επιβλητική νεκρόπολη, όπου οι βασιλικοί τάφοι μαρτυρούν το μεγαλείο μιας άλλης εποχής, και ατενίζαμε τα μεγαλοπρεπή απομεινάρια του αναστηλωμένου ανακτόρου, νιώθαμε δέος μπροστά στην ιστορία που ξεδιπλωνόταν μπροστά μας. Η συγκίνηση κορυφώθηκε στην επίσκεψή μας στο αρχαίο θέατρο, τον τόπο όπου δολοφονήθηκε ο βασιλιάς Φίλιππος Β’, ένα σημείο που φέρει ακόμα το βάρος των ιστορικών γεγονότων. Η ξεναγός μας, κυρία Ελένη Παρασχοπούλου με την εξαιρετική της γνώση και την παθιασμένη της αφήγηση, ζωντάνεψε κάθε πέτρα και κάθε μύθο, μετατρέποντας την απλή επίσκεψη σε μια αξέχαστη εμπειρία που θα μείνει χαραγμένη στη μνήμη μας. Την ευχαριστούμε θερμά για την εξαιρετική σας στάση!!!

Anonymo schedio 3