Τη  Δευτέρα 12/3/26 οι μαθητές της Α’ τάξης του σχολείου μας, μαζί με τις δασκάλες τους Σοφολόγη Βούλα και Μαρμαρά Δέσποινα επισκέφθηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο Βέροιας και συμμετείχαν στο πρόγραμμα «1, 2, 3  αρχαίοι θησαυροί».

Κρατώντας το ειδικό φυλλάδιο δραστηριοτήτων, τα παιδιά έγιναν εξερευνητές: Αναγνώρισαν γεωμετρικά σχήματα σε αρχαία μνημεία ,έκαναν συγκρίσεις μεγεθών χρησιμοποιώντας τα σύμβολα <, >  και ανακάλυψαν ότι το άγαλμα ενός εφήβου ήταν μικρότερο (<) από το φυσικό μέγεθος ενός παιδιού!

Μια υπέροχη βιωματική εμπειρία όπου η ιστορία συνάντησε τους αριθμούς.  Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Φώτω Παπαργυρούδη για την εξαιρετική παρουσίαση και τη ζεστή φιλοξενία.

IMG 8881IMG 8915