Την Τρίτη, στις 8 του Απρίλη, οι μαθητές των Δ1 και Δ2 τάξεων, πήγαν με τις δασκάλες τους στη βιβλιοθήκη “Θεανώ Ζωγιοπούλου” για να φτιάξουν πασχαλιάτικες κατασκευές. Ευχαριστούμε την κυρία Βούλα Κοτσιάλου για την χαρά που μας πρόσφερε να δημιουργήσουμε όμορφες αναμνήσεις!

eikona Viber 2025 05 10 08 22 36 700eikona Viber 2025 05 10 08 23 00 352eikona Viber 2025 05 10 08 23 09 425eikona Viber 2025 05 10 08 24 02 801eikona Viber 2025 05 10 08 24 56 358eikona Viber 2025 05 10 08 28 25 543eikona Viber 2025 05 10 08 28 40 105eikona Viber 2025 05 10 08 22 23 627