Την Τρίτη, στις 8 του Απρίλη, οι μαθητές των Δ1 και Δ2 τάξεων, πήγαν με τις δασκάλες τους στη βιβλιοθήκη “Θεανώ Ζωγιοπούλου” για να φτιάξουν πασχαλιάτικες κατασκευές. Ευχαριστούμε την κυρία Βούλα Κοτσιάλου για την χαρά που μας πρόσφερε να δημιουργήσουμε όμορφες αναμνήσεις!








Αφήστε μια απάντηση