Τα τμήματα Α1 και Α2 του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Βέροιας. Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τον σημαντικό ρόλο της βιβλιοθήκης, τον τρόπο οργάνωσής της και τη διαδικασία δανεισμού βιβλίων. Στη συνέχεια, τους διαβάστηκε ένα παιδικό βιβλίο και ακολούθησε δημιουργική δραστηριότητα, μέσα από την οποία τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό και φαντασία. Η επίσκεψη αποτέλεσε μια όμορφη και εποικοδομητική εμπειρία για όλους.




Αφήστε μια απάντηση