Ένα παραμύθι γραμμένο από το μαθητή της Στ΄τάξης, Σοφοκλή Ζάχο.


Λήψη αρχείου

(Ένα παραμύθι γραμμένο με υλικό και έμπνευση από ΕΔΩ και ΕΔΩ και ΕΔΩ!)