«Λοιπόν παιδιά, έχουμε μια πίτσα και την κόβουμε σε 8 ίσα κομμάτια…»
Κάπως έτσι δε θυμόμαστε να ξεκινάει, στα σχολικά μας χρόνια, η διδασκαλία των κλασμάτων στην τάξη; Με μια πίτσα ζωγραφισμένη στον πράσινο, τότε, πίνακα; Αυτό σκεφτήκαμε κι εμείς και αποφασίσαμε αντί να ζωγραφίσουμε τις πίτσες, να τις… φάμε! Όχι αμέσως! Αφού εξασκηθούμε πρώτα με αυτές στα κλάσματα! Μαζί με τα παιδιά του Ε’2, λοιπόν, και την καθοδήγηση της κυρίας Σοφίας Χ., της κυρίας Ιωάννας Φ., της κυρίας Τζένης Κ., της κυρίας Γεωργίας Κ. και της κυρίας Γεωργίας Π. κάναμε πολύ διασκεδαστικά πράγματα! Τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο ομάδες, αγόρια και κορίτσια, και με τη βοήθεια των κυριών, έφτιαξαν κλάσματα σε όλες τις μορφές που ήξεραν (απλά, ισοδύναμα, μεικτά κ.α.) και έλυσαν σύνθετα –παρακαλώ- προβλήματα, αφήνοντάς μας άφωνες με την ταχύτητα και τις γνώσεις τους! Στο τέλος, απολαύσαμε όλοι μαζί τις πίτσες και συμφωνήσαμε στο πόσο καλύτερα θα ήταν αν όλα τα μαθήματα γίνονταν με παρόμοιο τρόπο!
Ευχαριστούμε πολύ την κυρία Παναγιώτα, που μας επέτρεψε να διενεργήσουμε τη συγκεκριμένη δραστηριότητα με την τάξη της.
Τέλος, ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στους μαθητές του Ε’2. Αλήθεια… πόσο μέρος των κομματιών από τις πίτσες έμεινε; Ή μήπως… δεν έμεινε τίποτα;